Haha me2!!! Dit is die van vanmorgen Denk ook dat ik geduld moet hebben maar kan ik zooo niet tegen haha
ik wil iedereen hier hebben ; http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/495136-16-t-m-31-oktober-2014-mamas.html of op een andere datum maar op roze!! hup hup
Hoi, ik mag op negatieve test. Witter dan wit. Ik zou bijna zeggen doe maar rood, want zie de bui al weer hangen. Ik verwacht morgen of overmorgen mijn ongi. Nod klopt niet helemaal op de lijst. Dames op roze van harte! Dames op rood, ik baal met jullie mee...
Oh trouwens, even een vraag aan alle dames: Ik had even snel een plaatje van het internet gejat die ik wel geinig vond, maar misschien zijn er dames die de middelvinger niet vinden kunnen en de humor er niet van inzien. Gelieve dit nu te melden, dan probeer ik de middelvinger nog even te veranderen in wat vraagtekens. Even kijken dus op: NOD App en je eventuele commentaar hier doorgeven. Als niemand objecties heeft, dan laat ik het zo. Je kunt nog niet inloggen trouwens, ik meld het vandaag wanneer het zover is.
Joepie, dank! Maar schroom niet als iemand de middelvinger niet vind kunnen he, want ik haal hem gewoon weg dan, geen probleem. @Sweetflower: Dat balkje kan je bij je instellingen invoegen onder "Handtekening". Hier moet je wat code in plakken. De code die je in moet plakken haal je ook hier vandaan, ergens op een pagina waar je banners kunt kiezen, ben even vergeten waar het zit, ergens in de instellingen geloof ik.
Hier ook geen problemen met de middelvinger als je een positieve test zou neerzetten zou het misschien een beetje jinxen zijn ofzo dus wat mij betreft prima! Die met vraagtekens vind ik misschien wel leuker trouwens! Maar de kleurtjes van deze foto zijn mooier
Mijn NOD begint inmiddels ook steeds dichterbij te komen en ik merk dat ik het spannend vind. Alle dames op roze gefeliciteerd. Hopelijk voegen er zich nog meer mensen bij jullie! Alle dames op rood veel succes in de volgende ronde! Tot die tijd zit ik hier... Op het wachtbankje... niet de meest comfortabele bank merk ik wel.