Dat dacht ik al.. ik heb t alleen ff gemist omdat ik niet meer zo vaak op deze pagina kwam Niks naars hoop ik...
Het werkte wel, maar je kwam na registratie direct uit op de "Mijn gegevens" pagina. Om het te verduidelijken, heb ik nu een speciale "Registratie succesvol" landingspagina gemaakt. Hopelijk is dat wat duidelijker...
Als dit gaat werken trouwens (en daar ben ik van overtuigd als ik zie wat je zo in een keer allemaal in elkaar hebt geknutseld), dan kunnen natuurlijk de dames van andere nod fora ook aansluiten. Zo zie je in een klap de gehele nod lijst! Of zie ik dat verkeerd?
@meiske, no worries het gaat goed met haar. Ze heeft het niet op dit forum gepost, ik heb t apart gehoord. @key, dat denk ik ook
Klopt! En de NOD lijst is nog leeg want die moet nog gemaakt worden. Ben nu een aardige status pagina aan het maken waar je je eigen status ziet. Eventueel nog een geschiedenis erbij. De nod lijst ga ik pas doen na de Instellingen pagina, want mensen moeten aangeven of ze hun gegevens willen delen of niet en op welke manier, niet dat je hele reutemeteut overal zichtbaar is, dat wilt niemand denk ik.
Wat erg!!! Wat was de oorzaak als ik vragen mag? En hebben ze al een plan bedacht om te voorkomen dat het weer gebeurd?
Zie je wel! Dat sounds good! Spannend almost NOD!!! @lillyenco: ik heb geen innestelingsbloeding gehad so far.
No idea Key...het is zo vroeg nog. Ik snap je verhaal van cl en 2-5 mm niet eigenlijk. Spannend meid.
Hoop ik echt voor je, misschien is de volgende ronde wel jouw ronde. En heel graag gedaan, heb het met plezier gedaan
Hihi, kan ik me voorstellen. Komt waarschijnlijk omdat het nu enkel nog gegevens invoeren is (testen). Het doel is dat de lijsten automatisch in deze chat ingevoerd kunnen worden, maar aangezien deze er nog niet zijn, zie je dat dus nog niet...
Mmm, mijn witte afscheiding begint langzaam een iets bruinige kleur te krijgen. En bruinverlies is bij mij altijd aanwezig vanaf een dag of 5 voor mijn ongesteldheid. Lijkt niet veelbelovend dus Ergens tussen komende maandag en vrijdag is mijn nod. Zucht... Dacht juist dat ik misschien twee lichte symptoompjes had; veel eet/snoeplust, beter slapen ondanks normaal veel slaapproblemen en spierpijnachtig gevoel in mijn buik.
Da's balen als je je zo voelt, maar volgens mij kan het nog alle kanten op, er zijn zoveel vrouwen die bruinverlies hebben, ik zou dus maar niet met de pakken neer gaan zitten. Trouwens, als je heel intensieve dromen hebt, kan dat ook een positief teken zijn. Dat heb ik altijd en echt enkel als het raak is.
Bedankt Ikke voor je positiviteit. Met die levendige dromen ga ik niet ver komen. Die heb ik door mijn slaapproblemen al vele jaren. Dit door het vroegtijdig ontwaken tijdens een droom. Dan onthoudt je ze en zijn ze dus heel levendig. Terwijl je ze bij een normale goede nachtrust gewoonweg anders en minder ervaart.
Ha Iez, nee geen oorzaak "pech." was nog best laat ook laatste twee bij 9+5 en bij 10 weken. Terwijl echo week ervoor bij beide nog prima. Mijn man en ik zijn al helemaal door de molen gehaald maar kwam niks uit. Laatste keer foetus ook ingeleverd voor onderzoek, kwam ook niks uit, een "normaal meisje." En ook geen plan voor nieuwe zwangerschap. Gewoon hoop houden en vertrouwen. Willen ook geen bloedverdunners ofzo voorschrijven, want "natuurlijk toch beste manier." Als het nog een keer misgaat, gaan we naar Gent!!
Yeah, Chantal en Zebra: super! Gefeliciteerd! Zebra, jij hebt echt al vroeg positief getest! Had jij echt ovu-testen gebruikt om je ei te vinden, of kan het zijn dat 'ie eerder is geweest? Want ik zie dat je pas op 10 feb eigenlijk je NOD zou hebben en je test al 2 of 3 dagen positief! Wel echt vroeg! Maar ik ben super blij voor je! Heel erg gaaf! Nu wordt ik zelf ook wel nieuwsgierig, maar ga minimaal tot zaterdag wachten, dat is zo, natuurlijk! Goldfishie: jeetje, ik had zo'n goede hoop. Ontzettend kl*te.. Ik ga heel hard voor je duimen in de volgende ronde!!!