NOD lijst 1 t/m 15 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Michiee, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria32

Maria32 Lid

15 jan 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Key, zelf beschouw ik dit soort testen altijd als negatief....

2. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    @kimmyLynn Proficiat meid!!! Ziet er echt wel positief uit wat mij betreft!!!

@Marrie28 Van harte, wat fijn dat het nu gelukt is na zoveel rondes! Ik zou haast denken omdat je de moed opgegeven had, dat hoor je wel vaker dat ze dan ineens zwanger worden! Fijn hoor! :)

@Key Ik heb exact dezelfde uitslag op mijn ovu test, gisteren getest. Is fijn om de hoop ermee in te houden haha, maarja, het zegt niks nu ben ik bang, soms heb je wel vaker wat langer die hormonen in je lijf. Morgen is m'n nod, ik ben heel benieuwd, maar ben bang dat het niks gaat worden met mij deze ronde... We zullen zien...

Dames in het rood: Balen, maarja, dan maar weer op naar de volgende ronde! Waarschijnlijk volg ik jullie morgen of overmorgen... ;)

3. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    @iez Ik lees nu je verhaal pas (ben van voren naar achteren aan het bijwerken / lezen). Wat een vreselijk verhaal! Oh, ik zou niet weten hoe je met zo iets vreselijks om moet gaan. Ik denk dat je er uiteindelijk wel sterk uit gekomen bent, zoiets is namelijk onverteerbaar. Ik hoop dat je snel weer geluk krijgt! Kan je niet even teruggaan naar die kerk in dat vakantieland? ;)

4. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dank je ikke101!

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Het blijft moeilijk, maar we proberen te leren leven met het gemis. Ik hoor dat vaker idd van waarom ga je niet nog een keer naar die kerk in Kaapverdie :), maar die voorganger is ergens anders gestationeerd begreep ik later, maar waar weet ik niet. En ik hoop dat God nogmaals een wonder zal doen alleen dit keer hoop ik dat het kindje zal blijven leven. Ik hoop ook snel dat ik snel geluk krijg en ik hoop ook voor je dat je droom uitkomt ;)

6. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    We zijn zwanger van de tweede!!! Voelde me behoorlijk zwanger en moe. Gisteren getest. In alle haast was het negatief. Net kon ik het niet meer houden en een plastic wegwerp bekertje gebruikt en een kv test!! Was de laatste maanden behoorlijk slordig met de pil. En de laatste strip zelfs niet eens af kunnen maken omdat ik al begon te bloeden. Helemaal happy dat ik m'n lichaam toch behoorlijk goed ken:) yeaaah

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      6
  7. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ja Iez hoop t ook echt voor je!

Ik had donderdag ongesteld moeten worden.. maar nog steeds nikss... ook geen afscheiding..zal ik morgen maar weer een testje wagen?

8. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd popol!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou morgen een testje wagen

Popol gefeliciteerd!

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Popol gefeliciteerd!!!

11. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    En hoe is het nu eigenlijk met je cyclus? Nog steeds die regelmaat er enig sinds in zoals na die vakantie? Weet je, je lichaam werkt kennelijk gewoon, je hebt het bewijs er al van. Ik weet zeker dat je zo weer zwanger wordt! Ik denk ook dat je moet geloven in je lichaam. Misschien is er een wondertje gebeurt daar toen in die kerk. Dat wondertje is niet tijdelijk, je bent gewoon "genezen"! Jouw lichaam heeft tot 2 x toe geweldig gefunctioneerd en dat gaat gewoon door, je bent tenslotte dezelfde persoon. Dat vreselijke ongeluk 2 x, ik zou willen dat ik het weg kon nemen. Kom ik aan met m'n gezeur over een paar miskraampjes. Meid, ik heb respect voor je dat je dit allemaal hebt doorstaan!!! Dikke knuffel!!!

@Popol Proficiat!!!!!!!!

12. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk nog een vraag aan alle gelukkige zwangeren hier: ik lees allemaal over "oh, nog geen afscheiding", ik heb normaal gesproken ook wat afscheiding vlak voor ik ongesteld moet worden tot aan de ongesteldheid. Ik lees op het internet echter, dat als je NIET zwanger bent, deze afscheiding juist minder wordt vlak voor je menstruatie en dat als je zwanger bent, je juist meer witte afscheiding krijgt. Hadden jullie dit? En zo ja, vanaf welke dag?

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik vroeg me inderdaad ook af of mijn "genezing" tijdelijk van aard was, maar ik was heel erg blij dat ik gewoon elke maand menstrueer, dus dat is gelukkig net zo als na die vakantie. Wel is mijn cyclus tot nu toe wisselend geweest, maar ik zie dat bij andere vrouwen ook. Dus daarom ga ik er ook vanuit dat ik mogelijk nogmaals zwanger kan raken. By the way, het is niet 2x, maar 1x gebeurd (als je bedoeld het overlijden van mijn baby). En jouw miskramen zijn net zo erg! Het zijn levende wezentjes waar je moederhart zo naar verlangde, want het resultaat bij jou en mij is hetzelfde we zitten nu nog met lege handen, maar hopelijk niet voor lang meer.

14. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik zei 2x, omdat ik in je bericht las "2e kindje", ik ging er dus vanuit dat je 2 x zwanger geweest was (en de eerste een miskraam was). Klopt dit niet? Ik bedoel, als je dan al zo moeilijk zwanger werd toen, dan ook nog eens een miskraam en dan daarna eigenlijk het ergste wat je kunt overkomen. Sorry, maar ik vind een miskraam echt niets vergeleken met jouw verhaal. Ik zou omkomen van verdriet, je bent al helemaal gehecht, het is niet te vergelijken dat weet ik zeker.

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ik snap de verwarring. Ik ben maar 1x zwanger geweest in mijn hele leven (voor zover ik weet) en dat was dan van mijn zoontje die prematuur geboren werd en 4 dagen later overleed. Miskraam heb ik dus nooit gehad. En ik legde uit dat ik daarom in dit topic waarom in de NOD lijst 2e kindje staat, omdat mijn overleden baby mijn 1e kindje was.

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Popol: Gefeliciteerd :D

@Applejo, je kan nog een keer testen. Je was zeker van je eisprong dat die geweest was?

17. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ikke101
    Ik hoorde dit ook altijd het gekke is dat mijn afscheiding juist veel minder werd maar wel wit
    Droogachtiger ofZo (sorry voor de details)
    Vond het vreemd omdat ik hoor dat het juist meer wordt...

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik had rond de innesteling wel veel afscheiding maar nu juist niet. Het is eigenlijk allemaal nogal droog nu
    Misschien ook door meer plassen/afvegen dat niet echt prettig is voor de huid

verder totaal geen symptomen
    alleen wat moe maar kan toch wel eens natuurlijk

19. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Mwoahhh mn buik voelt aan alsof ik mega ongesteld word...
    Ff afwachten dus...

20. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    volgens mijn ff is mijn NOD op 13de.. ik hoop op postief resultaat als ik ga testen op de 14de

Symptomen lijken opeens veel op ongi kwaaltjes dus ik houd me hart vast :(

voor de rest op 5dpo een dikke slijmprop (sorry voor de detaills :$)
    op 9dpo bruine veeg tijdens afvegen
    voor de rest veel witte afscheiding en zo nu dan steken in mijn borsten. De krampen in mijn onderbuik/schaamstreek/baarmoeder zijn opgehouden

:( :(

Deel Deze Pagina