Vandaag is mijn NOD, maar heb vanochtend negatief getest Nu maar afwachten wanneer nieuwe cyclus begint... @KimmyLynn: heel leuk! Gefeliciteerd!!
Elf84, sorry dat ik me bemoei met deze lijst, maar denk je er ook aan om de totalen onderaan aan te passen (want dat geeft nl snel een beeld van hoeveel personen roze zijn of rood etc.). Sorry...
Ik had precies hetzelfde hoor vrauwke en toch positief getest. Spannend En Elf, balen dat je een negatieve test had. Wacht je nu op je MS of ga je binnenkort nog een keer testen"?
Sorry... Heb je weer mooi roze gekleurd! Gefeliciteerd!! Wat ben ik hier slecht in zeg... haha Ik ga nog even een paar dagen afwachten, als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan test ik wel weer. Dan zit ik op precies 4 weken na start cyclus. Misschien heb ik wel gewoon een langere cyclus deze ronde...
Hey elf en iezz bedankt! Ik wens de dames veeel succes in de volgende ronde En alle zwangeren gefeliciteerd Veel liefs xxx
Hmmmm, ik denk dat ik deze ronde weer eens achter het net vis als ik zo mijn temp bekijk. Scheelt wel testers, dat tempen! En het is niet zo in your face als bij testers. Dat getuur naar die streep die niet komt, daar word ik altijd zo treurig van. Bah afgelopen weekend trouwens weer duizend zwangerschapsaankondigingen moeten incasseren van vrienden. De meesten al met hun tweede. En als klap op de vuurpijl een alleenstaande vriendin die in 1 keer raak had van een zaaddonor....!! Soms is het leven echt oneerlijk. Hoe is het met mijn collega wachtbankers?? http://www.fertilityfriend.com/m/index.php#/m2/chart.php
Ook ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in temp van 5 dagen op 37 nu gedaalt naar 36,8 -36,9-36,,8-36,,,9 pfff
Ik post m ook even hier.. Ik heb na mn negatieve test van vanochtend een ovulatietestje gedaan.. En die is ineens donkerder.. Hoe kan dat nou?
Hier ook nog wachten op een ongi... Dacht dat ik afgelopen zat mn nod zou hebben, maar t wordt een lange cyclus denk ik... -netjes op t wachtbankje- Zwangeren onder ons: VAN HARTE! ! dames op rood... Balen hoor, op naar de volgende ronde! Succes! Wachtbankje, tja...geduldig blijven en de aandacht maar even ergens anders op proberen te richten... Succes ook!
Ik kon me niet in houden en een action test gehaald ik mag op oranje een roze lichte 2 de streep te zien ... Spannnnenddd..!!! Over 2 dagen nog x
Nog steeds geen ongi. Ook niet het idee dat het komt. Moed aan het verzamelen om een test te doen... @vlinder fotootje?