Jeeej weer een roze erbij! Gefeliciteerd chantallcindy!! Mijn ovulatietest is weer donkerder vandaag dan gisteren.. Zou dat dan toch iets betekenen? Voel me verder normaal eigenlijk.. Behalve de steekjes in mn onderbuik.. Ik heb besloten tot zondag te wachten met testen.. Als ik het volhoud nu 12dpo..
Key spannend mijn duimen draaien ik ga maandag een digitale er tegen aan gooien werk het weekend dus denk dat ik dat wel red met wachten hihi
Eindelijk het verlossende woord ik mag me medicatie blijven gebruiken. Ze schrijft een brief met haar bevindingen. En daarna moet ik een afspraak maken bij ivf en beginnen met foliumzuur Dus we gaan binnenkort beginnen
dan zou ik voor alle zekerheid even een ander merk doen want predictor staat bekend als niet echt goed te zijn ( dat zelfs kraanwater en mannen streepjes krijgen erop.. )
ChantallCindy, gefeliciteerd! Pfff... Hopelijk kunnen we de laatste dagen nog even flink roze kleuren! Morgen mijn NOD. Voel me er heel raar bij. Geen enkel symptoom, maar ook geen pre-NOD symptomen. Twijfel of ik wel moet gaan testen. Geen idee wanneer mijn ei is geweest, dus wie weet is mijn NOD gewoon nog niet in de buurt.
Gefeliciteerd ChantallCindy! Vind je foto ook niet helemaal duidelijk, maar hoop dat jij het 2e streepje gewoon goed ziet Balen Maria32, ik begrijp je gevoel... Sterkte! Jammer Jabinca... Key, wanneer ga je weer een zwangerschapstest doen? Ik duim ook voor je! Ik hoop ook nog steeds op meer roze op de lijst!!! Ik geef niet op Zit nu zelf op cd 27... Pfff...
Hier nog steeds geen rode monsters, maar wel nog steeds zwangerschapssymptomen. Zit heel erg in dubio of ik morgen of van het weekend ga testen. Aangezien de test afgelopen weekend negatief was en mijn nod volgens mij dinsdag was.