Ik zie dat het ook nog heel vers is dat je je kindje hebt verloren. Ben je er al weer helemaal klaar voor om opnieuw te beginnen? 6 jaar voor je eerste kindje is ook heel lang! Hoe heb je het volgehouden? Ik loop wel al in het ziekenhuis. Ja, hopelijk wordt het ons jaar!
Ik heb sinds dag 1 dat ik getrouwd ben nooit anticonceptie gebruikt. Eerlijk gezegd dacht ik gewoon dat het er niet meer in zat voor ons op de natuurlijke manier. En net in mei 2013 toen we hadden besloten dat we in september 2013 naar de gyn zouden stappen om te kijken wat ze voor ons konden betekenen, bleek ik na al die jaren zwanger. We konden het echt niet geloven tot onze eerste echo. Ongeveer 2 maanden nadat onze kleine overleed had ik een zodanige sterke kinderwens dan ooit tevoren dat we er nu weer ervoor willen gaan. Mede vanwege mijn leeftijd en al die jaren zonder dat het lukte weer snel hervat. Ze zeiden dat we het 1 jaar moeten proberen, maar ik ga gewoon na 6 mnd bij de ziekenhuis aankloppen. Wat voor behandeling krijg jij?
Wat vreselijk dat jullie zo lang hebben moeten wachten/of nog steeds aan het wachten zijn op een wondertje. En vreselijk lijkt het me om een kindje te verliezen. Geen woorden voor!
Het is verschrikkelijk. Dat er eerst een wonder gebeurd na al die jaren en daar sta je dan met lege handen. Gelukkig konden we hem wel 4 dagen meemaken in de couveuse, maar wat had ik hem graag nogsteeds bij me gehad. Na zoiets is het heel moeilijk om je leven weer op te pakken, heb ik nog steeds mee te maken. Maar ik probeer positief te blijven voor de toekomst. Hij heeft voor altijd een plek in mijn hart en die leegte en gemis zal ik ook mijn hele leven meedragen. Life is hard, but it can be beautiful. Dus ik hoop voor jullie allemaal dat jullie het grote wonder mogen meemaken dit jaar.
Ja, ik snap wel dat je een hele sterke kinderwens hebt gekregen. Je hebt er aan geproefd maar staat nu toch met lege handen. Ja, als het niet lukt na 6 maanden gewoon naar het ziekenhuis. 6 jaar zonder anticonceptie is best lang. Ik heb progesteron. Eigenlijk wilde de gynaecoloog in eerste instantie meer maar toen was er eind mei toch een bevruchting. Helaas vrij snel ook weer verloren. Tijd gaat snel dat is ook alweer 7 maanden geleden.
Mag ik ook op de lijst? Nod op 14 feb: Lieveliefie, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Een positieve test zou toch wel een heel mooi valentijns kadootje zijn..
Ik twijfel ook of ik wel in de goede maand zit. Mijn cyclus wordt denk ik weer korter. Ik had het eerder al geschreven, maar lijkt er steeds meer op. Ach, ik ga gewoon op mijn eerst gedachte nod maar testen mocht ik nog niet op rood moeten.
Net bij het verkeerde onderwerp geplaatst (1-14 januari, lezen Joke! ). Hier nog eens: Hoi allemaal, ik zit nu ook te wachten, heb 18 jan mijn eisprong gehad meen ik (steken in zij en pos ovulatietest avond er voor) en sinds gisteren allemaal rommels en krampen en ontzettend moe. Ik wil zo graag testen, maar ik weet dat het nog geen zin heeft. Hoop hier wat afleiding te vinden .
@zeilbootje: Het is gevaarlijk om hier afleiding te zoeken. Zeker als er dan al anderen beginnen met testen. Ik hoop dat ik mijn LH-piek niet gemist heb. Gisteren pas om 22u30 kunnen testen, normaal doe ik het 's middags. Vandaag ga ik zelfs meerder keren testen. Zit al heel de voormiddag met steekjes en drukkend gevoel, steekjes zijn meer links en drukkend gevoel zit langs beide kanten.
Haha ja heel gevaarlijk hihi @louloulo Wat je beschrijft had ik ook ! Zn drukkend en trekkend gevoel. Had kort daarna een positieve ovu test en een dag later in de middag trok het gevoel weer weg en werden de testen ook lichter
mijn test van deze middag is al iets donkerder dan de vorige dagen. Vanavond nog eens testen voor de zekerheid. Aan het slijm te zien zijn nu mijn vruchtbare dagen bezig, maar alleen daarop zal ik zeker niet voort gaan. Vorige cyclus was mijn slijm een volledige week vroeger dan mijn ei.
Ik heb ook het idee dat ik het slijm niet altijd gelijk heb met mijn ei. Merkte het de afgelopen maanden al een paar keer dat het soms een week eerder en soms een week later is.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Februari 2014 ♥ 1. (7) : beau85, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje mamavanfen, 31 Jaar, ronde 2, 2e Kindje Emma79, 34 jaar, ronde 25, 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10, ronde 1 na MK, 3e kindje Love1990, 23 jaar, ronde 1 na V.MK, 1e kindje GaiaMama, 22 jaar, ronde 14, 1e kindje (30-01) Michiee, ? jaar, ronde 2, 2e kindje (31-01) 2. (6) : Mart, ? jaar, ronde 18, 1e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 11 (maand 15), 1e kindje Aniek23, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Voila, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje mopke, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Sansky, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (3) : elionorah, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Kaatjuh, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje Perzik, 37 jaar, ronde 20,1e kindje 4. (6) : Mystiek: 29 jaar, ronde 4, 1e kindje naliey, 26 jaar, ronde 75 (Ronde 29 na mk), 1e kindje Beertje22, 22 jaar, ronde 1 (na miskraam), 1e kindje Jolien, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje Amedea, 32 jaar,1e ronde, 1e kindje 5. (1) : IEZ, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 6. (2) : Bloem1989, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Chantallcindy, 23 jaar, ronde 11 na mk, 1e kindje 7. (2) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 9, 3e kindje Momo82, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje 8. (4) : Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Sunshine90, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Niseje84, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje kimmyLynn, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 9. (4) : Key, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje boesje, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Lizanne84, 29 jaar, ronde 10, 2de kindje Liefde1978, 35 jaar, ronde 5, 2e kindje 10. (3) : Linsy VH, 25 jaar, ronde 8 (maand 9), 1e kindje vrauwke, 33 jaar, ronde 10, 1ste kindje MamaInDop, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 11. (0) : 12. (6) : Goldfishie, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Miscalculated, 23 jaar, ronde 3, 2de kindje Barbara1980, 33 jaar, ronde 27, ronde 7 na mk, MMM, 1e kindje Maria19, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 7 (ronde 3 na mola), 1e kindje Nahlatje, 20 jaar, ronde 11, 1e kindje 13. (4) : DSM, 31 jaar, ronde 16 (2de IN MMM), 2e kindje Annnn, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Dreamer02, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Furby, 27 jaar, ronde ?, 1e kindje 14. (4) : Indiigo, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Bee1986, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje coco1980, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Lieveliefie, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 15. (1) : Starry, 29 jaar, ronde 6 na vroege miskraam, 2e kindje Datumloos. (3) : Louloulo, 24jaar, ronde 4 na mk, 1ste kindje mamalucy, 24jaar, 1e kindje, 3e IUI (31-01) Mama-in-love, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Totaal: 56 WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. A.u.b. niet Quoten of kopiĆ«ren, want dat gaat niet goed. Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0)
Mijn ovulatietesten gaan ook goed, waarschijnlijk weer een iets kortere cyclus. Daar ben ik al heel blij mee!