Hoi meiden, Gezellig, al die meiden! Hopelijk voor iedereen een goed begin van 2014!! Ik zie dat een aantal meiden hier vitamines/tarwekiemolie gebruikt. Ik gebruik alleen foliumzuur (tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook gedaan). Wordt aangeraden om meer dan foliumzuur te slikken?
@beau. Ja soms neemt je lichaam t niet goed op. En dan is de kans op een mk groter. En de kans om zwanger te worden kleiner. Check maar even op Google. Een vriendin van me had dat helaas ook. Jaren lang drama. En pas na 3 miskramen werd ze erop getest en kwam ze erachter. @mamavanfen, je kan even op Google zoeken wat de werking is van tarwekiemolie. Schijnt de cyclus ten goede te doen en ook de innesteling of doorbloeding wordt er beter van. Wat goed is voor de innesteling. He ik ben vandaag ongi geworden, maar omdat t niet een hevige of normale bloeding is nog, krijg ik nog steeds vlagen van hoop dat ik wel zwanger ben. Dat zal wel niet haha maar m'n hoop werkt door in m'n gedachten. Ik ben benieuwd hoeveel dames deze ronde zwanger worden. Vorige NOD topic was erg roze moet ik zeggen.
Ik hoop dat het roze van die lijst zich hier voortzet. Zag vanochtend dat het nog altijd 14 zwanger - 15 ongesteld is. Loopt mooi gelijk op.
Ik had veel goede verhalen gelezen over at het een lange cyclus korter zou maken en at het goed zou zijn voor de doorbloeding en een evt innesteling. Dacht kan het altijd proberen. Toevallig was het de eerste ronde raak, helaas niet goed gegaan.. Had er verder geen bijwerking van, dus ben het blijven slikken en cyclus was een stuk korter. Wil het een paar rondes gebruiken en dan eens twee rondes zonder om te kijken of er verschil is.
Hoi meiden, ik kom me (helaas) weer melden bij de nod lijst. Goldfishie, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje, nod 12 februari
Hebben jullie ook ervaring met conceive plus? Las op internet dat het een zaadvriendelijk glijmiddel was. Hebben jullie het wel eens gebruikt?
Volgens mij hebben pre-seed en conceive plus ongeveer dezelfde werking. Heeft het voor jou geholpen met het zwanger worden?
Geen idee, het is moeilijk te zeggen of het daardoor kwam. Het is ook weer niet zo dat meteen toen ik dat gebruikte ik de eerste keer zwanger werd. Maar ik geloof wel dat als je ph van nature niet zo goed is, of als je wat droger uit nature bent, dat het wel helpt. Maar bewijzen heb ik niet
Ik ben van nature idd wat droger vandaar dat ik het ook besteld hebt, maar ik ga er niet vanuit dat dit het wondermiddel is om zwanger te worden.
Hoi meiden! Vandaag alweer CD3, dus bloed wezen prikken. Ook een afspraak gemaakt voor een inwendige echo op CD10. En daarna zien we wel weer verder. Fijne avond meiden!
Geen idee. Daar heb ik niet naar gekeken, waren 5 buisjes... In de ronde dat ik uiteindelijk zwanger was heb ik een week na de eisprong bloed moeten prikken. Traject was al begonnen en gaat nu door. Met een beetje mazzel weten we eind deze maand waar we aan toe zijn.
Hallo. Ik ben 4-1-2014 ongesteld geworden voor het eerst na mijn curettage die was op 2-12-2013. Vanwege een lege vruchtzak! Hopelijk mag het snel weer raak zijn. Hoop het zo. Ik zou graag in contact willen komen met meiden die ook moeilijk kunnen zwanger raken.... gabrielle189@hotmail.com Liefs.
Hoi dames, ik ben vanochtend ongesteld geworden. Was pas de eerste ronde maar je hoopt het toch! Nu dus tweede ronde. Mag ik bij jullie op de lijst? mijn NOD is als het goed is 9 februari. Pff wat duurt dat nog lang.. Nog even zodat het makkelijk te kopieren is: Key, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje
Ik weet niet hoe ik erbj kwam dat ik 24 ben.. Ben 25.. Al een hele tijd hahaha Dus nog maar een keertje: 9 februari: Key, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje