aah balen ik verwacht niet dat ik nu al ongi word maar heb idd ook tekenen die bij mn ongi passen zoals pukkeltjes ..pff ben benieuwd duurt nog zo lang
Hey meiden, Ik ben eventjes afwezig geweest, en heb niet terug gelezen. Nog 5 dagen tot het gesprek bij de arts over me syndroom, ik ben erg zenuwachtig en daardoor duurt deze cyclus ook enorm lang. Ik ben erg bang voor de teleurstelling dat we te horen krijgen dat hij ons geen kinderen gunt. Deze cyclus verwacht ik er niet veel van alhoewel ik van alles voel. Maar we hebben niet echt bewust geklust door de zenuwen. Me kop zit vol met negatieve gedachten over dat gesprek, ik word er knetter van.
Sjonge volgens mij worden mijn cycli elke maand langer. Echt balen. Nog geen temp stijging, dus nog geen ei!!! Hopelijk vandaag een piek met knaller ipv 2 gelijke strepen. @nailey: fijn dat er een datum is. Ik hoop voor jullie dat alles goed uitpakt. Probeer nu te genieten van je weekend. Het komt vast goed, de andere arts gunde jullie het ook, dus deze vast ook wel.
Geen idee wanneer mijn ei is, maar gezien mijn cyclus vorige periode maar 25 dagen was, zijn we op dag 8 en 9 alvast maar gaan klussen. Em vanaf nu om de dag. Ben zo benieuwd of het nu lukt?!!
Hier nog steeds geen afscheiding.en van die lichte ongi krampjes.vandaag 5 dpo.cd 19. Denk niet dat ik al ongi moet worden aangezien mijn cyclussen erg regelmatig zijn.
Spannend kokkie !! @iez Heb je nog geen positieve ovu test gehad ? Vandaag hebben we het gezellog druk met twee verjaardagen en zondag gaan we naar de kinderboerderij ff een beeeetje afleiding haha en dan hoef ik nog maar 4 dagen te wachten
Whaaaa... Kon het niet laten om een testje te wagen vanmorgen Zien jullie wat ik zie? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/78112-albums14173-picture89352.html
Sorry, ik zie niets. Ik hoop dat dat door de foto komt en het in het echt duidelijker is. Maar je hebt ook nog 6 dagen tot nod, dus wat nog niet is kan nog komen.
He meiden, Had laatst geschreven dat ik die krampen had (woensdag en donderdagochten) leek op menstruatie maar dan veel lichter, na gisterochtend is dat wegtrokken, nu heb ik gevoelige liezen en (.)(.) en veel witte afscheiding. Kan het dan toch innesteling geweest zijn? Afgelopen weekend heb ik duidelijk mn eisprong gevoeld. Weet iemand dit misschien of komt het bekend voor?
Ik zie wel een streepje maar tis nog vroeg idd De kv testen schijnen gevoeliger te zijn... ik heb nog steeds regelmatig steekjes in mn liezen en een trekkend gevoel Dit weekend hebben we t lekker druk dus kan ik niet aan testen denken haha Miss maandag of dinsdag
Love: je bent echt nog veeels te vroeg met testen. Ik zie dat je op 8 dpo zit, dan is je ei misschien net of moet zich nog innestelen. Over een paar dagen nog eens proberen? Ik87: ik heb bijna nooit testdrang. Ik wacht altijd op mijn temp om te kijken of die omlaag schiet op 14 of 15 dpo. Ben beetje bang voor witte testen, daar word ik teleurgesteld van. Dus ik test liever niet. Tenzij mijn temp op 16 dpo nog steeds hoog is.
Dat zou dan wel een hele vroege innesteling zijn. Ik zou zeggen; wacht nog een poosje. In het ergste geval weet je het pas later zeker dan eigenlijk zou kunnen, maar je voorkomt een hoop eventueel onnodig testen.
Ik haat ook witte testen dus wacht altijd tot na m'n NOD met testen. En dan nog. Test zoiezo nooi meer voor de NOD. Heb ik eerder wel gedaan maar werd er alleen maar down van
Ik denk dat ik maandag maar even om kruidvat testen ga Ik heb ook last van die steekjes in m'n liezen en een zeurend gevoel in m'n onderbuik.