@key zou idd nog ff door gaan voor de zekerheid. @ei voelen ik voel ook echt dat hij eraan komt en ook het moment dat mn ei springt. wij zijn nu met terug van een verjaardag bij mn broer en logeren bij mn schoonouders zodat ml niet hoeft te rijden hihi iedereen ligt al op bed en ik moet altijd nog even uitzakken en relaxen voor ik echt kan slapen dus ik kijk nog even tv.
Hier heerst ook droogte.. weet alleen niet of dit goed is of juist niet.. maybe een ei gehad of juist niet...
Hoi allemaal! Na al een paar maanden lekker te hebben rondgekeken op de website zou ik ook graag op de lijst willen! Nzl, 25 jaar, 1ste kindje, 2de ronde, 7-2 nod
Heb sinds gister ontzettend veel last van wit slijm (sorry voor de ranzige details) en super pijnlijke borsten en krampen midden onder in mn buik, Zou dit evt een innesteling kunnen zijn? Volgens de calculator van de site had ik die namelijk (als mn eitje bevrucht is teminste) gister moeten hebben Ik heb een cyclus van 31 dagen en 19-1 en 20-1 een knaller van een ovu test gehad en okk goed geklust, 20-1 snachta hebk denk mijn eitje voelen springen een verschrikkelijke steek die gelukkig snel weer over was haha Ik hoop het zo maar eigelijk mag ik nog niet hopen dit is mijn eerste ronde pas en ben pas 24 dus het zou echt geen ramp zijn al zou het niet meteen raak zijn maar denk dat je dat stiekem toch wel hoopt vind het moeilijk mn gedachten ergens anders op te richten vooral nu mijn borsten zoon ontzettende pijn doen
Nou dan denk ik dat ik echt gezegent ben of zo wand die kans is volgens mij egt heeeel klein, mja ook ik zal geduldig moeten afwachten nog een goei weekje en dan weet ik het! Al denk ik niet dat als deze symptomen aanhouden ik tot 3-2 kan wachten met testen hahaha
@mvl ooh spannend zeg.ja ze zeggen dat een evt innesteling wel gepaard kan gaan met een steek geloof ik.wij lopen trouwens wel gelijk ook ik had gisteren of.vandaag mijn innestelling moeten hebben.mijn app zegt vandaag maar die ging uit van mijn ei op dinsdag maar die is maandag geweest.voelde vannacht ook een behoorlijke kramp een ongi kramp.werd er wakker va..het duurde maat even trouwens
Jakrampen houden ok niet zo heftig aan nu alleen beetje maar da kan ook komen door de spanning Heb al die tijd gedacht ook bij mij kan hetniet in 1 keer raak zijn dus hoef geen spanning te hebben maar nu ik al die symptomen heb benk ineens helemaal hyper hahah. (Das maar goed ookdan kank vandaagmn huisje mooi helemaal poetsen hahahah) En datmn borsten zo extreem veel pijn doen komt denk ik doordat ik een best heftige borstverkleining heb gehad 1,5 jaar geleden en er binnen in mn borst niks meer op zn plek zit dus mocht ik normaal pinn bij mijn tepel krijgen krijg ik het nu door mijn gehele borst Had de dokter toen al voor gewaarschuuwd, hij zei dat krijg je ALS JE NET ZWANGER BENT hahaha Dus ik hoooppp het zo nog een goei weekje geduld en dan weten we waar we aan toe zijn En mocht het niet zo zijn gewoon weer klussen haha LET US PRAY hahah
Mijn temperatuur is na mijn eisprong ook omhoog gegaan.. Over 2 weken weten we het.. Had een paar uurtjes geleden een beetje last van een beetje gerommel in m'n buik.. Zou een innesteling kunnen zijn. Want ik heb zoals ene paar meiden op dit forum zeiden de 21e waarschijnlijk m'n ei gehad.
Spannend he toch jammer eigelijk dat het lichaam niet ao gemaakt is dat je meteen kan testen hahah het is eenbijzonder maar ook verwarrend iets het vrouwen lichaam hahaha Meer als duimenen hopen kunnen we helaas niet doen
Ja dat lichaam van ons grr kan ons ook zo voor de gek houden he Ik zat eraan om morgen te testen maar ben bang dat ik teleurgesteld raak
Tnx !! Hetkan in iedergeval niet aan jullie liggen want volgens mij duimt binna iedereen hier voor me hahaha ik duim ok nog ff vrolijk door haha