Mag ik vragen welke app je gebruikt voor je temp? Want je gaf afgelopen week aan dat die aangaf dat je de 24ste je ei hebt gehad, als ik je lijstje zo zie denk ik dat dat wel klopt
van mamaapps. Alelen die vind ik fijn. Voor de rest niet.. maar ben d'r een beetje klaar mee... Weet niet of dat ik nog ga tempen maak mezelf helemaal GEK. Sorry hoor!
Sorry moderator voor mijn taalgebruik. Nee echt meiden jullie zijn niet de enige die zichzelf gek maakt
Ok, dat maakt het extra lastig eigenlijk. Maar ik zou volgens logica en je temperatuur als enige hulpmiddel het volgende zeggen. Uitgaande van een cyclus van 34 dagen. Als je ongi op 4-01 begon duurt je ongi fase in theorie 8 dagen, dus t/m 11-01. Dus je folliculaire fase is van 12-01 t/m 24-01. In deze periode zou je ei moeten springen. Uitgaande van je temperatuur zijn 2 opties mogelijk: a. of je hebt op 21-01 je eisprong gehad b. of je hebt op 24-01 je eisprong gehad Als je op 21-01 je eisprong hebt gehad zou je uitgaande van een lutale fase van 14 dagen je nod op 4 feb uitkomen. Als je van 24-01 uitgaat komt je nod uit op 7 feb. Hopelijk ben je zwanger! Maar ik wil je in de toekomst wel adviseren (sorry voor ongevraagd advies) om ook op te gaan letten op je cervixslijm en dat ook bij te houden en het liefst ovulatietesten. Met name de testen kunnen je ism temperatuur helpen bepalen wanneer je eisprong precies is geweest.
Vorige zwangerschap had ik toevallig ovutest gebruikt en gelijk zwanger. Maar ik denk dat dat gewoon stom toeval is geweest, want ik had er geen verstand van... Dus ik deed toen eigenlijk maar wat... Maar misschien wil ik er toch weer aan beginnen. En de vorige keer toen ik zwanger was, was m'n temp ook opeens 37.0
Dat je temp 37.0 is, is geen indicatie dat je zwanger bent. Eigenlijk is het zo dat je temperatuur altijd na je eisprong stijgt. Dus het kan best zo zijn dat je temp altijd stijgt naar 37.0 na je eisprong, maar dat je het niet weet omdat je niet eerder je temperatuur bij hield. Als je zwanger bent, zal je temperatuur hoog blijven na je nod. Als je ongesteld gaat worden zal die dalen voor of op de dag dat je ongesteld moet worden. Dus voor eigen bescherming zou ik niet alleen op een temperatuur van 37.0 graden gaan. Maar als je nod aanbreekt en je temperatuur is nogsteeds hoog, dan kun je zeker waarde hechten aan je hoge temperatuur. Ik hoop zo voor je dat het weer raak is.
Nja het is wel een feit dat je met ovulatietesten meer weet dan zonder toch als je ze teminste goed gebruikt haha Voor mij de eerste ronde en meteen ovu testen gehaald want voor dat bedrag waarvoor ze te koop liggen bij de action kon ik dat toch niet laten om een beetje extra info te hebben haha
beertje22, het spijt me zeer als ik jou dat gevoel heb gegeven. Terwijl ik het alleen maar goed bedoelde en oprecht voor jou hoop dat je zwanger bent. Alles is zover positief. Maar als ik door hier aan dit forum mensen een slecht gevoel geef, raakt dat mijn goedbedoelde hart en kap ik ermee. Ik zal me niet actief met andere forumleden bemoeien en bij deze draag ik het bijhouden van de lijst aan wie het wil bijhouden over. Sorry beertje ik blijf hopen dat het raak is voor je. Hopelijk accepteer je mijn excuses.
Voor de gene die het intresant vinden Ik heb op mijn profiel in mijn foto album mn ovulatietesten van deze cyclus gezet En 19-1 en 20-1 (met de duidelijke strepen) goed geklust
Wat vervelend dat je je zo rot voel! Hoop dat je zwanger bent en mocht dat niet zo zijndat je toch positief je nieuwe ronde in kan gaan!!! Miss is het dan iss wel fijner voor je als je gewoon even de natuur zn werk laat doen en een cyclus niet tempt? Miss ben je er dan wat rustiger onder en is het voor jou fijn Want een kind krijgen zou toch iets leuks moeten zijn dus ook het maken!! Hoop echt voor je dat je je er snel wat beter bijvoelt
Iez. Dat heb je neit gedaan. Ik zit me me eigen alleen maar gek te maken.. Daar kun jij niks aan doen echt niet.. Wou al op m'n 12 mama worden, tenminste toen kwam ik naar mama gelopen met een briefje erop geschreven: ik wil mama worden. En nu eerst een miskraam, en nu hoop ik weer TEVEEl. ik maak mezelf gek! En dat is echt niet jou schuld. Mijn oma werd op haar 19e moeder mijn moeder op haar 19e.. En had het ook graag gewild, en ten 2e mijn moeder werd altijd gelijk zwanger. Ze heeft 6 kinderen, waarvan eigenlijk nog 2. Een 2ling, alleen dat was een bbz.
Ik vind het juist eigelijk stiekem wel fijn dat je advieze geeft alsk dat hier even mag zeggen want voor mij is het allemaal nieuw envind het spannend en dood eng en ben dan toch blij dat je er wat meer vanweet en mensenvaak aanmoedigt positief te blijven Dus alsjeblieft laat je goedbedoelde hartje gewoonspreken haha
Precies, denk er net zo over. Allemaal weer vriendjes? Trouwens, nu ik net las dat je al 4 dagen voor nod kunt testen ga ik toch maar even een testje halen voor als ik me de komende dagen niet kan beheersen! Die van de Kruidvat zijn wel ok begrijp ik?
Gelukkig komt dat niet door mij. Ik voelde me zooo slecht, moest er bijna van huilen. Gelukkig is mijn man niet thuis anders zou hij tegen mij zeggen dat ik er niet meer op moet. Maar gelukkig heb je laten weten dat ik niet de oorzaak ben. Sjonge wat voelde ik me slecht, maar dat gaat nu gelukkig beter. Ik snap je kinderwens hoor en het is een moeilijk proces omdat je aan het lot wordt overgelaten en niets in de hand hebt. Je droom wordt vast realiteit.
Oke dames Help me even uit mijn droom. Vanmorgen dus getest en niets te zien. Nou dacht ik net ineens, oja even die test weggooien en wat zie ik... Dit moet toch wel een indroger zijn? Heb t nog nooit eerder gehad, altijd omowit getest...
Ik ben op niemand boos, dat kan ook niet. Hoogstens op m'n eigen lichaam. Niemand heeft hier op dit forum invloed op mijn lichaam etc... Voel me gewoon zo kl.te vaak, ik wil gewoon ''mama'' worden.
Beertje dat gevoel hebben we hier vast allemaal wel eens gehad. We willen allemaal hetzelfde namelijk mama worden. Heel normaal dat je je dan k*t kan voelen wanneer je het gevoel hebt dat het niet lukt. We kunnen niets anders dan geduld hebben (ik weet echt dat het moeilijk is) maar vooral positief blijven en vooral niet opgeven. Knuffel!!! Iez het is juist hartstikke fijn dat je anderen probeert te helpen, daar is dit forum juist voor bedoeld.