@mamalucy voorzichtig gefeliciteerd! Als je man en vriendin m zien is t in ieder geval niet alleen iets wat je wil zien maar staat ie er echt Ben benieuwd morgen! Nog meer dames die morgen gaan testen? Ik wacht nu tot vrijdag
Ik heb helemaal geen "klachten" Ben gewoon zoals anders, wil zo graag iets voelen! Mijn temperatuur is na een dip wel weer wat aan het stijgen maar helaas is dat ook geen indicator. Nog meer dames die helemaal niets voelen? 11DPO
Daar zit het wel goed mee. Ik heb hormonen, progesteron. Waardoor mijn lf wel op 21 dagen kan zitten. (voorheen lf 7/8)
Dames kijken jullie wel eens ooit baby story op tlc erg leuk programma over gezinnen die een kindje krijgen (inclusief bevalling en maand erna) doordeweeks van 19 tot 20 uur 2 gezinnen erg leuk! Nu een gezin met 4 kinderen ( 2 tweelingen) allemaal jongens en komt nu een nieuwe tweeling aan haha (volgens mij jonge en meisje zoals ik hoorde) Egt de moeite waard om eens te kijken ! Best intresant
De hormonen komen van de gynaecoloog. Vorig jaar alle onderzoeken doorlopen, dat was een drukke periode. Nu relatief rustig, hoef niet naar het ziekenhuis. Maar als het deze ronde niet lukt moet ik terug komen voor een vervolg stap. Dus dan zit ik weer in de medische circuit. *steekt een kaarsje aan!*
@mystiek Dat is dan ook begrijpelijk hoor... mn zus heeft ook 4 jaar moeten wachten voor ze aan de beurt was.... vanavond heel erg menstruatie krampen, misschien deze maand wel gewoon een hele ontregelde cyclus... rustig afwachten maar!
Supergoed! Ik ging zelf ook meteen checken of er geen parabenen in mn deo zaten. Gelukkig niet Welk topic is dat dan Iez? Vind ik ook wel leuk
Oh balen Michie! Ik ga nog even heel hard voor je duimen, het kan natuurlijk nog wel morgen! En anders vol goede moed de nieuwe ronde in!
Wat spannend voor jullie! En natuurlijk heb je hoop als je al een klein streepje ziet, een streepje is een streepje Begrijp wel dat je niet kan wachten tot morgen tot je echt een dikke vette streep kan zien! Duim voor je!
Ja ik ging ook checken naar de parabenen. Het zat in al mijn gezichtsverzorginsproducten en ook in mijn tandpasta. Deze heb ik dus parabeenvrij nu. En zo ga ik elke keer dat ik iets moet gaan kopen omdat het op is proberen om parabeenvrij te kopen. Hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/485367-risicos-parabenen-parfum-voor-zwangeren-babys.html