Helemaal mee eens! Het moet niets uitmaken hoeveel kindjes je al hebt. Als je een wens het voor een kindje dan is het altijd mooi als die wens uitkomt en voor iedereen echt heel klote als het niet lukt!
Ik heb stiekem getest. Ver voor m'n tijd, maar witter dan wit. Kon ik ook wel verwachten natuurlijk. Maar ik ben gewoon zo zenuwachtig!
hmmm dit vind ik ook wel een lullig opmerking zeg. Dus omdat zij al twee kinderen heeft moet ze niet zeuren? en als hier een tweede kindje niet wil lukken moet ik maar niet zeuren want ik heb er al 1 ? vind ik niet echt netjes ... zo werkt het helaas niet De wens voor een eerste is net zo groot als voor een 2,3,4,5,6 maakt niet uit hoeveelste ...
meis ! dikke knuffel. logische zulke opmerkingen zijn na mijn idee ook gewoon not done. het is hartstikke verdrietig en frustrerend voor jullie dat een derde kindje nog niet wilt lukken. Net als dat het frustrerend is voor iemand waarbij een eerste kindje nog niet wilt lukken , maar het maakt niks uit of het nou een 3e of een 1e is ..
Thanks! Ik gebruik biodermal voor mn gezicht, kan niet goed vinden wat er in zit.. Ik ga ook eens rondkijken op dat topic. Al moet ik mezelf dan niet gek gaan maken en teveel met gezondheid bezig zijn haha. Wil geen healthfreak worden Ik drink nog lekker een wijntje af en toe, heerlijk. Als het maar niet teveel is. Van het leven genieten is het allerbelangrijkste
Wat mij betreft kunnen we deze niet leuke en jammer hoofdstuk afsluiten toch. Ik ben dol op positieve energie, volgens mij is nu wel duidelijk dat deze opmerking beter niet gemaakt kon worden. Ik bedoel we zijn allemaal super emotioneel want kinderwens is kinderwens ongeacht onze verschillende situatie en achtergronden. Het is duidelijk dat iedereen goede intenties heeft met elkaar en graag met elkaar meeleeft en support. Laten we ons dit dus achter ons laten en weer positief vooruit kijken. En derde echt sneu voor je dat je hartje zo geraakt is, maar zoals je ziet er is gemeend medeleven voor jou en je situatie. We hopen allemaal dat het raak is en dat je een derde prins of prinsesje mag toevoegen aan je gezin. En ook beertje zal zich nu denk ik heel slecht voelen meid ook voor jou geld dat we jou ook graag je kind gunnen hoor. We gunnen het elkaar allemaal.
Mijn nod is 4 feb. Zou ik nu zondag 2 feb. al kunnen testen? of gewoon wachten tot na nod? Is nog maar eerste ronde dus ik schat de kans meer in dat mijn buikkrampen en steekjes in buik en borst wel van het ontpillen zullen zijn.... Maar vind het wel enorm spannend! Hopelijk veel roze deze maand!
Ik ben ook absoluut geen healthfreak. Maar dingen die makkelijk te veranderen zijn en geen moeite kosten doe ik wel. V.w.b. wijntje drinken. Ik weet dat meerdere het doen. Ik heb vandaag nog gelezen dat wijn drinken als je zwanger wilt worden extra risico's met zich mee brengt. Bijv. alcohol heeft een slecht invloed op eisprong en kan mogelijk ervoor zorgen dat de zaadjes minder goed kunnen zwemmen richting je eitje en verhoogt de risico op miskraam. Wel iedereen maakt zelf een inschatting welke risico's ze wel of niet willen nemen. Maar voor mezelf drink ik dus helemaal niet, want voor mezelf wil ik de kansen zo veel mogelijk vergroten en dus zoveel mogelijke risico's uitsluiten .
Dat zijn de goede woorden! We zeggen en schrijven allemaal wel wat in onze emotie die op ook als een malle tekeer gaan bij iedereen. Dus laten we inderdaad zand erover gooien en weer lekker verder kleppen en elkaar vooral steunen!
zeker ! maar ik vind dat er ook zeker op in gegaan mag worden . tenminste over zulke dingen kan ik niet makkelijk heen lezen maar ik heb mijn mening gegeven , dus nu gaan we door hihi ik denk trouwens dat het deze maand niet raak is en ik zit kleine babys grote zorg terug te kijken ..dikke tranen haha na de bevalling van mijn dochtertje ben ik echt een stuk emotioneler geworden merk ik
Hoezo denk je dat het deze ronde niet raak is...geen zwanger gevoel? Wanneer is je NOD? Ik heb deze ronde beetje gemende gevoelens, het ene moment denk ik dat het raak is en het volgende weer niet. Maar das ook een beetje om teleurstelling te voorkomen denk ik.
nee totaal niet. als ik uit ga van mijn ei morgen mijn nod .. maar ik ga maar uit van vrijdag. ben ik zaterdag nog niet ongi dan doe ik nog een testje ..
Eigenlijk weet je het ook echt echt gewoon pas als je test. De verhalen zijn zooo verschillend. Sommige hebben wel symtomen andere voelde helemaal niets en waren toch ook zwanger. Geen touw aan vast te knopen. Ik hoop in ieder geval dat je gevoel verkeerd is en je toch een mooie positieve test in je handen hebt van het weekend!
Ik hoop t wel vandaag was hij negatief dus wacht tot minimaal zaterdag. Hoe staat het er bij jou voor ?
@ jolien91: Met de meeste testen mag je 4 dagen voor je nod testen. Dus 2 februari mag, maar sommige vrouwen testen dan toch nog negatief terwijl ze op nod pas positief testen. Dus je kunt wel testen, maar hebt daarmee nog altijd geen zekerheid. Hier: mijn temp heeft vandaag een behoorlijke sprong omhoog gemaakt. Ik weet dat je hier niets uit kunt afleiden maar toch geeft het mij wat gemoedsrust. Wanneer ik ergens anders naar temperatuurkaartjes kijk zie ik er ook mensen tussen staan waarbij de temperatuur omlaag is gegaan en zij toch zwanger bleken en andersom ook mensen die niet zwanger bleken te zijn met een hoge temperatuur. Dus ik begrijp niet waarom ik zoveel waarde hecht aan een hogere temperatuur.
ik heb wat gemist gisteravond zie ik maar ben het 100% met de meerderheid eens ik zou ergens moeten opschrijven wat voor dingen ik voel na de eisprong. ik heb nog steeds heeeele gevoelige tepels nu, en ik weet dus niet hoe dat vorige rondes was baarmoedermond zat gister laag , dicht en was erg hard dus ei is echt al gesprongen hallo wachtbankje !
Jammer beertje! je hoeft toch niet altijd dezelfde mening te hebben ? vind het ook een beetje raar om dan meteen weg te gaan , maargoed jou keuze succes deze ronde!