NOD lijst 1 t/m 15 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Michiee, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Damn iedere nacht word ik wakker van de krampen begon het zelfs een fijn idee te vinden omdat dat misschien wel eef sympthoom was, gister wvond en deze ochtend helemaal nergens geenlast van gehad
    Heb alleen nog pijnlijke borsten maar alle andere symtome waar ik vd eek last van had zijn van de baan dus de moed begint een beetje in mn schoene te zakken dat ik misschien wel de gelukkige was die de eerste ronde zwanger was haha

Misschien heel naief dat te denken maar sta nogal positief ingesteld in het leven hahaha :p
    Mja mocht het niet raak zijn dan gaan we er gewoon nog een maandje voor!
    Een deel van mij blijft toch hoop hebben en het andere deelvanmij zegt zet de tampons maar vast klaar ,
    Mja morgen ga ik (4dagen voor nod) testen, dat wilnatuurlijk niet altijd iets zeggen maar ga het toch doen
    Mocht die wit zijn test ik zondag nog een keer
    Dus ik wacht nog 1 dagje af ,al is de spanninger nu wel vanaf nu de symptome zo goed als weg zijn

2. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik bedoelde het echt niet verkeerd! Bedoelde alleen maar te zeggen: wees blij als je al 2 kindjes heb. Mocht je geen 3e meer kunnen krijgen. Naja.. ga er niet veder op in.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MvanL spannend! bij dochter was ik ook in ronde 1 zwanger, voor nod tig symptomen en op de dag van testen voelde ik niks meer ;)
    tot de dag dat ik 6 weken was echt zo misselijk werd dat ik niet meer normaal kon functioneren dus alles kan nog! ben benieuwd morgen je test:)

4. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik ben ook el benieuwt nog hoor :D
    Vooral omdat het toch in mijn ogen best gewaagd is 4 dgaen voor nod al te testen als ik er geen redenen voor had zou ik liever op of na nod testen
    Want als het nu morgen negatief is ga je toch twijfelen of het dan op je nod of na nie alsnog positief is mja thats life

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Eigenlijk hou ik het helemaal niet vol, maar me lichaam laat het niet toe dus ik moet wel aangezien de wens enorm groot is.
    Normaal ben ik een snelle opgever als iets niet lukt maar deze wens is zo ontzettend groot dat we niet opgeven.

Zo meteen eindelijk het gesprek en dan weten we meer.

6. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Vanochtend was m'n temp nog steeds 37.1

7. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Succes Naliey

8. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Succes bij je gesprek!! Hoop echt dat jullie droom snel uit komt !! Okal ken ik je helemaal niet het is je echt zo gegunt, lijkt me ook erg lastig als je het eigelijk op wilt geven maar de wens zo groot is, hoop echt dat je het nog vol kunt houden

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Dank je, ik zit te stuiteren van de zenuwen, krijgen we wel of geen groen licht..
    WHAAAAAAAAAAA ik word gek (was ik al haha)

10. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja meid. Laat wel ff wat weten hoor. Ben ook zo benieuwd Zou het je zo ontzettend gunnen!!

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ik heb echt dagen gehad (en zullen er nog wel bij komen) dat ik het zo zat was om te wachten dat ik op wilde geven.
    Maar ja zoals je al zegt is de wens echt ontzettend groot bij ons beide, ik mag in me handjes knijpen voor me man, hij leeft zo erg mee, wil alles weten, is net zo verdrietig als het weer mis is (hij uit het alleen niet)
    We hebben alles wat een kindje nodig heeft en voornamelijk liefde.
    En ik gun het iedereen evenveel maar het blijft pijnlijk om te zien hoeveel mensen er in je omgeving etc zwanger raken..

Dit is ook de enige plek waar ik me "ei" kwijt kan..
    Mijn fam mag "nog" niks weten (ze denken dat we een pauze hebben ingelast) en me schoonfam denkt alleen aan zichzelf (gezinsleden van me man dan)
    Dus ik ben blij dat ik hier af en toe me frustraties kwijt kan zodat ik weer met frisse moed verder kan.

12. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hoe laat moet je?

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Zodra ik terug ben zal ik het hier plaatsen ;)
    Ik hoop en ik denk dat we groen licht krijgen, maar iets in me twijfelt en zegt dat dit klaar is..
    Ik weet dat de meeste hier niet in mediums geloven en ik ga er niet ver op in ;)
    Ik wil alleen even zeggen dat verschillende mediums hetzelfde zeiden, dat het nog niet onze tijd is maar dat er een kindje op ons wacht, en dat is 1.5 jaar geleden ongeveer dat dat gezegd is..
    Daar hou ik me een beetje aan vast zodat het ook makkelijker is om niet op te geven ;)

14. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer

Succes meid!! Spannendd

15. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Succes Naliey!!

Vraagje... Heb zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik, bijna alsof ik ongi moet worden. Maar daar is het echt nog te vroeg voor. Als mijn cyclus stabiel is geworden heb ik morgen mijn ei. Zou dit gevoel het groeien van het ei kunnen zijn?

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Om 9 uur moet ik vertrekken zodat ik ruim op tijd ben.
    Het gesprek is om 10:10 alleen het zal vast wel uit lopen.

17. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Als je dat zou willen doen heel graag.
    Ik duim voor je!

18. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja, ziekenhuizen lopen 9 van de 10 x altijd uit

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Dank je wel allemaal.
    Ik beloof dat ik hier kom vertellen hoe het is gegaan ;)
    Ik weet niet hoe laat want het is al 3 kwartier heen en 3 kwartier terug.
    Dan is het afwachten of het uit loopt daar of niet.
    Het gesprek zou iets van 1 a 2 uur duren (geen idee waarom aangezien ze alles al weten) dus wordt ergens in de middag denk ik.

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Helaas wel, zeker bij de gyn poli waar ik vandaag heen moet.

Deel Deze Pagina