De vorige ronde teste ik op 11 dpo positief en toen had ik twee dagen later ook het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar of ik nou witte afscheiding had dat weet ik niet meer
Dat schijnt een hoopvol signaal te zijn inderdaad! Ik heb het niet, maar *het hoeft ook geen symptoom te zijn* heb ik gehoord. Bah, rare vrouwenlichamen. Allemaal lekker onzeker.
Elke zwangerschap is zoiezo anders. Toen ik zwanger was van mijn dochter liepen we ook bij de gyn en hadden mzzl gelijk eerste ronde zwanger tezijn. Ik wist dus idd al heel vroeg dat het toen raak was. Maar geen symtonen. Enige wat ik had was duizelig rond de 10 weken en idee dat ik flauw ging vallen. voor de rest helemaal niks gemerkt of gevoeld. Nu merk ik dat mn borsten gespannen zijn. Misselijk en opgezetten buik. En veel doorzichte afscheiding. Maar nod pas dinsdag....
Had gisteren negatief getest en als ik dit weekend niet ongesteld word test ik denk ik zondag weer. Nod is zaterdag!
IKKE!!!! SPANNEND!! morgen eerste test 4 dagenv oor nod mocht die negatief zijn zondag nog een keer maar ben bang dat ik ongesteld ga worden heb zojuist een beker chocolade mouse en een ligga op hahahah dat heb ik altijs dagen voor ik ongesteld word
Ik hoop op veel roze. Zelfs als ik er zelf niet bij ben is veel roze toch altijd leuker dan veel lotgenoten - het bewijst dat succes niet zo ongewoon is.
Ik denk wat te voelen maar begin nu te twijfelen...maar ik ga pas volgende week dat weekend testen. Ik denk nl een eisprong te hebben gehad maar dat weet ik niet zeker.Heb ook veel steken in mijn buik. Maar begin nu toch te denken of het wat anders zou kunnen zijn. Ik dacht nl dat ik cervixslijm zag afgelopen zondag. Maar we zullen zien. Haast is er niet bij. Heb ook nog niet echt een cyclus. Ben net 1x ongi geweest. Maar door bv kan dit vaak heel lang uitlopen. We zullen zien
Op naar Het Roze Weekend!!! En idd al zou ik er zelf miss niet bij zitten hoop ik zeker op veel zwangere dames
Heyyy dames, Ik was zo teleurgesteld en chagerijnig dat ik even uit zicht was. Heb af en toe wel wat geprobeerd te lezen, maar jullie snelheid is niet bij te houden! Ik heb mijn hoop verloren voor deze ronde. Alleen op cd 8, 9 en 11 geklust. Inmiddels is het dag 15 en het lijkt tussen ons even niet gezellig genoeg dat er vandaag nog iets in zit. Vorige cyclus was 25 dagen, dus dan zou er misschien nog een klein kansje zijn?? Of ook niet? Maar normaal is mijn cyclus meestal 28, heel soms 29 dagen. Raak er even aardig gedemotiveerd van! Zucht... Ik ga de hond maar uitlaten. Annnn
Nailey: balen zeg!! Sterkte meis en niet opgeven!! Ann: afwachten.. altijd moeilijk maar je weet maar nooit. Oehh nog 5 nachtjes!! En dan test
Pfffff wat een rot dag vandaag zeg! Heb ik een heerlijk lang weekend ben ik eens een partijtje uit mijn humeur! Echt niet grappig meer. Ben ook bijna een maand gestopt met roken nu in voorbereiding op hopelijk een zwangerschap dus er zitten ook wat vervelende kilos extra bij nu.... Voel me echt zo dik en opgeblazen bah bah! En dan denk ik weer ooooh misschien ben ik dan wel zwanger en ben ik daarom opgeblazen. Dus net een test gedaan...belachelijk want het valt nog helemaal niet te testen hahaha. Hebben jullie dat soms ook niet dat je ook echt zo van jezelf baalt omdat je jezelf zo gek maakt. En dan te bedenken dat dit nog maar ronde 2 is voor mij....echt respect voor alle meiden en vrouwen die al zo lang proberen hun droom uit te laten komen! Dus ik moet ook niet zeuren en miepen
Ik heb 8 jaar lang gebaald van mezelf ben maar 1.63 woog 93 kilo had cup G toen hebk besloten daar wat aan te willen doen dus afgevallen, borstverkleining, make over gehad qua kleding en haar en nog steeds was ik dood ongelukkig, toen hebk 1,5 jaar in therapie gezeten mezelf te leren accepteren om wie ik ben en dat wat ik ook doe dat ik dat moet zien als iets wat bij mij hoort of het nou goed is of fout, En nu ben ik af en toe te positief haha maar ben wel ziels gelukkig dus ik baal (bijna) nooit meer van mezelf, en dat ik hier nu gek zit te worden omdat ik liever vandaag zwanger ben dan morgen dat hoort bij mij dus sinds dien ka ik daar gelukkig niet meer van balen Dus ook jij mag jezelf druk maken! Okal is het je 2de ronde jij wik net zo graag moeder worden als iemand die al wat langer bezig is! Probeer het een beetje over je heen te laten komen het heeft ook wel iets toch en kan je vertellen dat 90% van de mensen die stopt met roken aankomt, probeer eerst je rook verslaving onder de duim te krijgen en concentreer je dan pas opt evt afvallen want niemand kan alles tegelijk natuurlijk zie het positief ik vind het heel knap van je dat je nu al stopt om te zorgen dat je dalik een gezonde zwangerschap hebt Oja en voor jullie denken wat een dik propje haha ik weeg nu 61 kilo en heb cup C dus ben helemaal trots op mezelf een geen propje meer haha en ben zaterdag officieel 2 jaar lang op gewicht gebleven Zo dat was weer even een verhaaltje van miss positiviteit hahahah