Pfff ik heb kramp in me buik. Net alsof ik elk moment ongi kan worden terwijl gister de laatste dag was van me ongi. Heerst er mss buikgriep zover iemand weet??
Hallo, Ik weet niet echt waar ik deze vraag moet stellen. Dus doe ik het maar hier! 2-12-2013 gecuretteerd. 4-1-2014 voor het eerst weer ongesteld geworden. Toen van 4t/m6 Januari ongesteld geweest gewoon normaal. Toen opeens was het dinsdag helemaal weg. Geen druppel meer te zien. En vanochtend stond ik op, en toen had ik weer wat bloed in m'n onderbroek zitten.... Maandverbandje ingedaan! Toen 2 a 3 uur later was het weer helemaal over. Tot nog toe zie ik helemaal niks in m'n onderbroek. Zou dat nou gewoon nog restjes zijn van m'n ongesteldheid? Of toch nog van de curettage? Heb al zitten denken aan een vroege innesteling....? Maar dat kan niet he?
Dank voor de berichten dames. Ja, ik ben er inderdaad helemaal klaar mee... Mijn ouders zijn nooit leuk/lief voor me geweest, als kind was het vaak een hel thuis. Ik heb geen band met mijn moeder en met mijn vader dacht ik een band te hebben, maar dat valt dus ook dik tegen. Het leek even beter te gaan toen ik en VL gingen samenwonen, maar dat was van korte duur. Ze pakken altijd de slachtofferrol, doen zelf nooit wat fout, alles licht aan een ander, hebben altijd gelijk, zijn altijd heel zielig en het ergste is dat ze je helemaal meetrekken in die negatieve spiraal. Bah! Daarnaast zijn ze heel hypocriet en schijnheilig, kan ik echt niet tegen. Mijn zusje is net zo, verschrikkelijk. Ik heb dus sinds oktober geen contact meer opgenomen (hun ook niet met mij). Dat ik me voorheen van me goede kant liet zien en ze toch maar belde, was dus duidelijk eenrichtingsverkeer. Daarnaast wil ik geen energie meer steken in mensen die enkel energie wegzuigen... Nou op 2 januari werd ik me toch scheldend opgebeld door palief... Pffff, niet normaal. Ik "MOET" hun bellen en zijn ze soms te min voor me, want ik laat niks horen... Het werd erger en erger... Dus zondag 5 januari heb ik onze huissleutel bij ze opgehaald en die van hun terug gegeven... Ik vond het niet meer fijn dat ze de huissleutel hadden... Ik dacht dat het klaar was. Gisteren nietsvermoedend op werk stond mijn tel opeens roodgloeiend, bleek meneer even gedacht te hebben "Ik zal iedereen is even laten weten wat voor k*twijf ze echt is". Een openbare post op FB. Echt respectloos, laag en ongepast. Ik kon het pas na werk (had vergaderingen) verwijderen en heb zelf een heel net bericht neergezet, want het heeft er inmiddels al meer dan 5/6 uur op gestaan... Uiteindelijk heeft hij alleen maar bereikt dat iedereen begreep waarom ik geen contact meer met hem wilde, haha! Vervelend was het wel even, maar nu weet ik zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt. Dit was niet het hele verhaal, maar een hele korte versie... De dreigementen e.d. heb ik achterwege gelaten... @naliey Fijn dat de band met jouw ouders wel hersteld is. Bij mij gaat dat niet gebeuren. Voordat er uberhaupt een gesprek komt mogen ze hun excuses luid en duidelijk aanbieden. Aangezien ze zelf nooit wat fout doen, zal dat nooit gebeuren... Dus ik hoef ze niet meer te zien en spreken. Ik heb er vrede mee. Eindelijk is het "drama" met mijn ouders afgelopen, rust in de tent. Nu alleen nog maar tijd voor leuke mensen.
Als ik zo je verhaal lees geef ik je groot gelijk. Je moet je richten op positieve dingen zoals zwanger raken Stress erbij is niet goed.. Soms is het wel lekker om negativiteit aan de kant te zetten.
@MRCD: wat een naar begin van dit jaar zeg, hopelijk kun je dit toch achter je laten en focussen op zwanger worden en wie weet brengt de toekomst alsnog een fijne 'reconciliation' met je ouders ondanks de jarenlange issues.
Jeetje MRCD, vreselijk! En het enge is: het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Bij mij alleen een lief jonger broertje die nog thuis woont. Maar ik heb hem zover dat ie het huis uit wil.. en hij heeft mij gevraagd daarbij te helpen Ik weet uit ervaring dat deze beslissing je rust gaat geven. Ga voor jezelf en je vriend en hopelijk binnenkort een kleine! Heel veel sterkte!
Nog meer gelijkenis. Jemig. Ook ik heb, naast mijn zusje, een lief broertje thuis wonen. Helaas kan ik weinig voor hen betekenen nu, hij wordt enorm opgestookt door mijn ouders. Hij is nu 19 jaar, maar heeft een geestelijke achterstand (denk dat hij qua gedrag/denkwijze nu rond 14/15 jaar zit). Natuurlijk heb ik hem laten weten dat de deur voor hem altijd open blijft staan. Helaas kan ik hem niet bereiken door het gestook van mijn ouders... Ik hoop in de (nabije) toekomst met hem af te kunnen spreken en hem doen laten inzien hoe de situatie werkelijk in elkaar steekt... Inderdaad geen leuk begin van 2014, maar ik denk wel dat we het ergste voor dit jaar wel weer gehad hebben. Het kan nu alleen maar beter worden.
Wordt toch wel een beetje eng hoor! Die van mij is 24 jaar.. en luistert ook altijd naar mijn ouders, maar wat wil je als je er elke dag tussen zit. Was dan ook erg blij toen ie van de zomer ineens belde dat ie langs wilde komen op de motor. We waren altijd heel hecht, maar ik trek het gewoon niet om daarheen te gaan. Zodra hij een eigen plek heeft wordt dat makkelijker.
Hey iedereen, net negatief getest dus ik vrees dat ik me hier weer ga mogen aanmelden binnenkort. Hopelijk kleurt deze lijst zo roos als die van 1-15jan 2014!
Ik moet het nu even laten rusten. Kan niet net na dat hele drama contact met hem opnemen. Wellicht over een half jaar ofzo... Hij werkt in de C1000, dus kan daar ook gewoon boodschappen gaan doen. Daar zijn mijn ouders namelijk niet... Mijn ouders hoef ik iig niet meer te zien! En mijn zusje ook niet. Ze zoeken het maar lekker uit daar in dat hol! Trouwens wel eng hoor, die geleikenis... Verder doet mijn temperatuur enorm raar... Die is nooit drie dagen achtereen alleen maar hoger geworden. Kunnen jullie eens meekijken?
Dat is wel heel vreemd dat het zo veel stijgt. Ik ken iemand die elke keer ingesteld werd en toch zwanger bleek te zijn. Niet dat ik valse hoop wil geven, maar daar moest ik wel aan denken toen ik je temp verhoging zag. Maar misschien is het normaal geen idee.
Ik denk dat ik straks mag verhuizen naar de nod lijst van eind januari, gisteren veel slijm verlies gehad dus ik dacht doe even een ovutestje, eigenlijk veel te vroeg 9 dagen na mijn miskraam. Nou is de test nog niet positief hoor maar ik vind de streep best wel duidelijk dus ik hoop dat mijn eitje over een paar dagen al springt
Maar dan zou je toch denken dat je Temp hoog blijft!? Ik heb dit nog nooit gehad. Wel eens een uitschieter in het rijtje: 36,8 - 37,0 - 36,8, of 36,8 - 37,1 - 36,9. Maar dit nog nooit gehad. Heel vreemd. Als mijn Temp morgen gestegen is of iig boven de 37, dan doe ik voor de zekerheid een testje. Verwacht er niks van, maar just to be sure.
Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik neem wel even forumafstand. Vind zwanger worden frustrerend en gekmakend en was bij deze menstruatie ook behoorlijk van slag. boesje, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje, nod 9 februari Mrcd, wel benieuwd... Zag dat je temp weer hoger was.
Ik geef je groot gelijk dat je afstand hebt genomen. Dit is heftig zeg! En niet een normale en gezonde reactie van je ouders. Leidt je eigen leven, ga voor je eigen gezinnetje! Ik hoop dat je nu gauw zwanger mag raken en dat het begin van een nieuwe start en fase mag zijn in je leven!!
Sjonge vinden jullie de tijd tot de eisprong ook zo lang duren??? Voor mij duurt het extra lang omdat ik pas 3 weken na begin menstruatie eisprong heb i.p.v. 2 weken. Was het maar Feb. ik ben zo benieuwd of het deze ronde gaat lukken. Maar even geduld ik heb nog vele dagen te gaan tot mijn eisprong....