NOD lijst 1 t/m 15 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Michiee, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Je hebt gelijk hoor! Maar ik moet me een beetje er over heen zetten dat ze me gaan herkennen. Waarschijnlijk kan het die medewerkers geen klap schelen, ze zijn blij dat ze weer zo'n vrouw met testdrang hebben ;).

2. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Zeilbootje@ Ze hebben liever dat je 10 x langs komt. Voor hun alleen maar brood.. Als dat je maar 1 x langs komt.

3. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Volgens mij is de cb met indicator bedoeld voor op of na je nod maar weet ik niet zeker laat de verpakking dicht hahaha dan weetk zeker dat ieblijft liggen tot het moment daar is hahahaa

4. Beau85

Beau85 Lid

28 jun 2009
    95
    0
    0
    Wat hebben jullie veel geschreven, wel leuk om alle verhalen te lezen...
    Zag al wat roze voorbij komen en testen met duidelijke streep, gefeliciteerd!
    Hier morgen mijn nod, ben met vlagen wat misselijk.....ga me inhouden en zondag een testje wagen.......

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hoe bedoel je dat je een niet betrouwbare positieve test hebt? Wat was er niet betrouwbaar aan? Ik zal je zo op oranje zetten dan.

6. Ona82

Ona82 Lid

30 jan 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb maandag heel licht positief getest met predictor early, woensdag een zeer duidelijke positieve predictor early test. Merken KV 5 voor 2 (woe) en clearblue digital (don) blijven negatief.
    Predictor Early heeft niet zo'n goede reputatie als ik het internet mag geloven, dus zit echt tussen twee stoelen in...

7. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Er hebben eerder al mannen positief getest met de predictor early, zelfs kraanwater kreeg een positief resultaat las ik op internet. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent. Nog even afwachten dus.

8. Ona82

Ona82 Lid

30 jan 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, heb ik ook gelezen , vandaar dat ik zo met twijfels zit.
    Ik voel mij echt zwanger, ik ben vanaf vandaag officieel overtijd, maar de testen willen (nog?!?) niet mee.
    Vandaag niet getest, dacht pas zondag terug te testen, maar ik denk dat ik morgen toch maar zal testen

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh dat is echt vervelend! Ik hoop snel voor je dat je duidelijkheid krijgt.

Meiden ik ga even naar mijn Zumba les, ben terug rond 10:45 uur, dus als jullie in de tussentijd allerlei roze verhalen hebben etc. voel je dan vrij om de lijst bij te werken. Ik neem het na 10:45 uur weer over.

Fijne dag allemaal.

10. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Bij een innesteling hoort over het algemeen een temperatuursdip, dus een lagere temperatuur.

@Michiee: Jammer :(

@Hier: Mijn temperatuur gaat nog omhoog, vandaag 37.0 gemeten. Voor mij is dat hoog. Ontzettende rommelende darmen en zwaardere (.)(.)

11. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Zojuist voor mezelf besloten dat ik pas zondagavond weer op zwangerschapspagina mag komen. Merk dat ik er te veel mee bezig blijf en mezelf toch wel redelijk gek maak (voorzover ik dat al niet was). Moet weer even een beetje afstand gaan nemen en wat leuke dingen gaan doen. Ik hoop zondagavond natuurlijk wel heel wat roze op de lijst te zien. Succes voor de dames die dit weekend gaan testen!!!!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen omdat de januari nod na vandaag ophou...mag ik dan hier mee lezen en schrijven?

hier zo te zien overtijd...test van vanmorgen nog negatief....normale cyclus altijd +- 28 dagen altijd geweest soms 1 dagje eerder of later...zit nu op dag 32:(..maar nog geen ongi te bekennen

alle roze gefeliciteerd!!

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Tuurlijk mag je meedoen. :D

Ik had vannacht heel erg het gevoel dat mijn menstruatie eraan kwam, maar hij is er nu in ieder geval nog niet. Ik zou hem ook pas morgen verwachten eigenlijk. Maar het goede nieuws is dat ik vanmorgen niet getest heb, en dus wacht tot nod, en dat vind ik best oké.

14. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Herkenbaar ik87!! Ik ga me ook even een dagje koest houden...
    Ik ben er hier veel te druk mee.. omdat ik steeds wil lezen enz.
    Ik kom zondagochtend pas weer terug.. En dan hoef ik nog maar
    te wachten tot dinsdag haha..
    Meiden succes allemaal! Hopen na t weekend op veel ROZE

xxx

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Meiden, ik mag op rood.

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ik zie op beide een streepje, maar ik durf niks te zeggen, ik heb ze helaas vaker gehad en ik wil je geen valse hoop geven :(
    Ik hoop natuurlijk dat het gewoon posi testen zijn ;)

17. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Ik zou nog een foto posten van mn test, maar hij is na zo´n tijd wel erg roze uitgeslagen, dus dat is dan niet meer eerlijk..
    We gaan op mijn nod nog testen, die is hopelijk weer positief en dan maar afwachten of het goed zit :)

We vinden het allebei erg spannend, vooral het niet weten wat er allemaal komen gaat!

Fijn weekend iedereen, en hopen op veel posi testen!

X

18. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Dames, mag ik jullie wat vragen?
    Ik heb sinds vanochtend rode striemen bij m'n liezen.
    En op Mama Apps staat dat het vandaag de eventuele innestelings dag kan zijn.
    M'n temperatuur is 37.0 vandaag. En de laatste 2 dagen was ie opeens 37.1 Kans op eventuele zwangerschap? Of heeft dit er niks mee te maken?

19. chantal19888

29 jan 2014
    91
    0
    0
    #1499 chantal19888, 31 jan 2014
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
    Net terug van de gyn baal als een stekker
    Wordt afgescheept met 3maamden clomid en redt jezelf maar.
    Tis nog giswerk wanneer ik eisprong heb.
    En zie er erg tegen om om dan die hele week te moeten "klussen" want ik houd daar niet zo van... en al helemaal niet alst verplicht een week lang moet.

Ik baal als een stekker.
    Na 3maanden terug komen mocht ik nog niet zwanger zijn.
    Baal momentje :(
    Ohja hij zei ook je kan nu niet zwanger zijn want tis nog te vroeg (ronde 2 met clomid) wat idioot niet?

Bij mn dochter was ik ook eerste ronde zwanger!

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Beertje: gebruik je mama apps op een ipad? Want dan kan je een foto ervan maken en hier plaatsen. Dan kunnen we even meekijken met je temp.

Iez: voor je nod kan je 14 dagen na je eisprong erbij tellen. Tenzij je lf korter dan 14 dagen is.

Ik87: balen van je tempdip... :(

Deel Deze Pagina