NOD lijst 1 t/m 15 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Michiee, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila

Voila Niet meer actief

Goedmorgen! Ik had gister met het bruinverlies ook een beetje rood bloed erbij. Dus ik dacht dat mijn ongesteldheid door zou breken. Maar vandaag is het alweer weg en weer alleen bruin....
    Pff.. en testen blijven negatief.

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @joma, de onduidelijkheid is idd niet leuk, but hang in there, wie weet wordt je geduld toch beloond met een positieve test.

@Voila: misschien is je ei wel ietjes later gesprongen bijv na 24 uur pas. Het stopt niet voor niets zou ik denken, dus wie weet komt alsnog je positieve test...

Wel spannend allemaal...

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop het ook! en natuurlijk voor alle andere meiden :D
    Ik zit vanaf morgen op het wachtbankje dus moet nog 2 weken geduld opbrengen. Vanavond het nog even gezellig maken met manlief ;) denk dat mijn eisprong nog moet komen aangezien ik nog steeds een rommelige buik heb onderin een soort druk.

4. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Dames ff vraagje: Ik lees overal dat na je ei je temperatuur omhoog blijft gaan.. Maar ik ben nog steeds niet ongi geworden, en moet het pas de 7e worden. Waarom gaat mijn temp dan als een sodemieten naar beneden. 36.7 en eerst 37.0 of 37,1

5. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb geen ervaring met temperaturen. Maar snap je verhaal. Programma rekent zelf nu de verkeerde dag. Dus ik zou inderdaad alleen dag van knaltest laten staan.

Denk er zelf ook aan om te gaan temperaturen. Vanaf welke dag doe je het?? Want hele cyclus lang lijkt me nogal gedoe.

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
  7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik heb nu idd alleen de dag van de knaltest staan en het is weer goed.

Ik zelf doe het echt de hele cyclus door gewoon elke ochtend als mijn wekker gaat of als ik opsta meet ik meteen. Ik heb de thermometer (van 2 decimalen) naast mijn bed op mn nachtkastje liggen. Ik meet trouwens oraal en niet vaginaal, maar dat gaat helemaal prima. Ik vind het echt geen last, maar ik weet dat er vrouwen zijn die niet elke dag meten. Misschien kunnen zij je dan beter van advies voorzien.

8. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Haha beetje late reactie van mij Iez.
    Moest even terug lezen, zag daarna pas dat er al veel gereageerd hadden.

Hier voel ik helemaal niets...
    Alleen beetje moe, gezellig feestje gehad gister.

9. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankje voor je uitleg :)
    Ik sta doordeweeks 7u op dus dan kan ik regelmatig testen.
    Maar hoe je dat dan als je in het weekend uit slaapt?
    Zet je dan je wekker en daarna verder slapen? Als dat nog lukt dan..haha mij niet denk ik.

10. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Same here Joma! 1 dagje na nod en nog geen ongi, geen ongi gevoel, maar (gisteren) ook geen positieve test. Verwarrend allemaal...

11. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Iez@ Je bedoeld misschien innstelings dip?

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dood de week wordt ik meestal rond 7:30-7:45 uur wakker. In het weekend gek genoeg wordt ik automatisch rond hetzelfde tijdstip wakker (ik zet dan mijn wekker niet) en dan meet ik, maar dan kan ik helaas niet weer slapen. Op de dagen dat het me wel lukt om uit te slapen meet ik gewoon op het tijdstip dat ik wakker wordt, dan krijg je een open bolletje ipv ingekleurde bolletje, maar is altijd beter dan niet meten. En als je gelukt hebt wordt het toch nog ingekleurd, want ik merk dat als ik bijv. om 7:30 uur meet en dan een keer op 8:00 dan die het ook als geldig overneemt. Dus het werkt met tijdsreeks. (volg je het nog?)

En ik doe altijd op dezelfde plek en ook dezelfde kant meten, dan blijft je temp het meest stabiel. Ik gebruik de sensitest thermometer en die geeft aan dat je dus dicht bij de wortel van je tong moet zetten.

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dag zou kunnen idd, dat weet je pas als je temp morgen weer stijgt. En anders is het gewoon een schommeling, bij sommige vrouwen schommelt de temp soms. Tja, alles is onzeker rond zwanger worden...zoals Elionora zei puur geduld en wachten.

14. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Iez@ Ben benieuwd dan morgen!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja zekers..heb altijd een cyclus rond de 28 dagen..en nu zit ik al op dag 34 ;) zo bizar en wat klachten maar geen ongi...dus ja van mij mag hij doorbreken hoop op positieve test heb ik opgegeven hoor..al heb ik af en toe het gevoel en gerommel in mijn buik en nee dat is geen inbeelding maar ja ongi kom maar op!!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lijkt me echt een gedoen dat tempen joh

knap van je Iez!!!

Maar het lastigste is natuurlijk dat je pas na je schommeling kan zien of je eisprong is geweest of niet dus dan ben je al te laat....nou ja als je gewoon regelmatig klust is dat geen probleem

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb wel ff die mama,s app geinstaleerd...al heb ik nu niet veel aan maar kan hem maar hebben

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik zie geen mooie test fotos vandaag ??

dames op rood :( balen!! volgende ronde hopelijk roze!

Ik heb vanochtend getest ( ja ja verklaar me voor gek op 6 dpo :D , ik kan er niks aan doen. het is een verslaving denk ik + 0,0 geduld dan krijg je dat )
    als ik heeeeeeeeeel erg mn best doe kan ik er een streepje in zien waarschijnlijk een indroger

19. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Je moet elke dag stipt op de zelfde tijd tempen! Voordat je tui je bed komt nog.
    Heel je cyclus lang.
    Zowel door de weeks, als in het weekend. Ik zet m'n wekker al om 5:30 Maar goed, ik ben weer een ochtendmens.

20. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    @Zebra. Ik zou ook zo graag nu willen testen, maar m'n temp is helemaal gezakt. hopelijk toch nog een late innsteling.. Maar las giseren weer van een andere meid dat je niet persee een hoge temp hoef te hebben asl je zwanger bent. Want die was ook zwanger en had een lage temp.

Deel Deze Pagina