NOD lijst 1 t/m 15 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Michiee, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd ballie!!

Ik hoorde juist dat het beter was om een orgasme
    Te hebben omdat de baarmoedermond ook meer open gaat ofzo... Echt geen idee of het invloed zou hebben

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lastig, kan allebei..
    maar kan ook omdat alles wat beter doorbloed is nu er gewoon wat bloed meekomt

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Heb nu een maandverbandje in, maar heb net gekeken er zit een ini mini druppel in. En heb de laatste week best veel honger tussendoor. Maarrrrr... ik ben ook wat minder gaan eten ivm omdat ik me zelf wat te dik vond worden..

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @Elionorah: leuk om je enthousiasme te zien. Het spat er vanaf, vooral dat het al roze in je hoofd is, in mijn hoofd ook al, alleen nog in werkelijkheid :).

@0Zebra0: zou je me link kunnen sturen waar je dat gelezen hebt? Ik vraag het mij namelijk ook af en om die reden doen we vaak aan onthouding tot 1-2 dagen voor NOD. Maar ik wil me eens een keer echt in verdiepen of dat zo is, want dan onthouden we ons voor niets.

@kimmyLynn: als de baarmoedermond open zou gaan is het juist een slecht iets, want dan kan van alles naar je blastocyste (bevrucht eijtje), dus ik hoop niet dat dat zo is.

@beertje: zelf denk ik niet dat het je ongi is, maar ja ik heb ook niet alle wijsheid in pacht. Maar ik heb begrepen dat na je ovulatie en dan helemaal richting je innesteling dat je baarmoedermond beter doorbloed wordt. Het zou dus zou kunnen zijn dat als je man tegen je baarmoedermond komt dat het gaat bloeden. Zie deze link, 2e punt onder het kopje oorzaken van bloedverlies: Bloedverlies eerste helft - Babyopkomst.nl
    Maar ja, geen idee of dat nou is datgene wat bij jou gaande is, maar het behoort tot de mogelijkheden.

@Bbjte: heel herkenbaar, de vorige 2 rondes was ik wanhopig en ongeduldig. Nu ben ik tot nu toe heel geduldig en ik hoop dat het zo blijft. Dit geldt voor de testdrang dan.

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @beertje. Door het progesteron is je baarmoederwand beter doorstroomd met bloed. Het kan zijn dat er daar een adertje gesprongen is. Dat is denk ik de meest positieve benadering

@ zebra, zoiets als dat een orgasme slecht is voor de innesteling heb ik nog nooit gehoord.. Ik ga het eens opzoeken. Een orgasme schijnt wel ideaal te zijn rond je eisprong om sperma betere toegang te geven tot je baarmoeder.

Hihi ik zit hier lekker anoniem mee te lezen en te reageren merk ik ;)

6. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik weet niet of het klopt, maar dat was ook mijn redenatie, en ik houd er toch maar rekening mee.

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Je mag op de lijst hoor als je dat zou willen, dan wordt je onze 100e mamawannabe op de lijst :).

8. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Duurt nog zolang nu... die dagen wachten. Vooral als het bloeden echt ophoud... Ik bloed nu niet meer..

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
  10. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    oow.. wat is dit spannend zeg..!! Ging net naar de wc, en veeg het weer af en dan zie ik niks meer..

11. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    beertje.. probeer jezelf niet zo gek te maken. Je maakt het jezelf alleen maar lastiger. Meer dan afwachten kun je niet doen..

Relax! Als ik je berichten alleen al lees, wordt ik al bijna gestrest. Ik bedoel het niet vervelend, maar het lijkt me gewoon voornamelijk voor jezelf echt onwijs lastig als je jezelf zó gek aan het maken bent.

12. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    ik probeer mezelf ook niet gek te maken. Maar ja das makkelijk gezegd als gedaan..
    Nu testen is kan toch niet?

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beertje, met een zw test die <25 meten zou je kunnen testen maar grote kans dat jenog niks ziet ook al is het misschien wel raak
    ( zeg ik met mijn tuurtestje op 6 dpo :) )

ga straks op de laptop even zoeken in mn geschiedenis welke site het was! zit nu op mn telefoon, manlief zit met vrienden beneden en ik heb boven geen wifi bereik haha

ik heb namelijk al de hele tijd aanhoudende buikpijn ( zeurende vage pijn ) na mijn orgasme van vanochtend ;)
    en sinds een paar uur hele lichte mini steekjes beneden zeg maar
    niet in mn liezen ofzo maar echt binnen in mn *** :p
    het is af en toe , erg vreemd
    herkent iemand dat ?

14. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    @Zebra. Ik wil wel testen, maar m'n vriend zeg: nee, nu nog niet dinsdag pas! Omdat ik natuurlijk vrijdag ongi moet worden.. Pff.. Wat duurt het lang.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Beertje Hier had ik ook voor het eerst in mijn leven zeer waarschijnlijk een innestelings bloeding gehad..zelfs bij mijn dochter niet gehad ...maar toch vals alarm schijnbaar gaf me toch wat hoop...dus ik zou jezelf er niet te veel aan vast claimen valt alleen maar meer tegen als het niet zo is...maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier nog steeds met vlagen zeurende vage buikpijn...en steekjes dus dat herken ik wel ..alleen ben ik er (nog)niks mee opgeschoten...blijf spannend als je wat voelt he:D

17. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja, aan de ene kant denk ik: misschien is het zo. En aan de andere kant denk ik: nee, tuurlijk niet.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja tuurlijk dat heb iedereen hoor en dat is normaal...en dan voel je weer dat en dat en denk je zou het? en het andere moment oh zal wel niet;)
    Hier al wat dagen overtijd en negatieve testen...
    en ja of de kwaaltjes blijven hangen incl mijn ongi die nog steeds niet naderd
    of toch misschien nog een kleine hoop...omdat ik nog steeds pijnlijke tepels heb ..meer trek in van alles en nog wat...af en toe ongikrampen met vlagen maar toch anders...wat natter van onder...rommelende darmen ..en aardig wat borrels zo hier en der van binnen wat voor mij herkenbaar allemaal voelt ...wat opstipatie...maar zal wel vals alarm zijn allemaal maar het is echt aanwezig..en misschien beeld ik het me maar in denk ik dan ...nee dat is niet zo het is echt allemaal lichamelijk aanwezig.;)

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Tja ik wil t best. NOD 10 feb. Maar ik heb er een hard hoofd in. Mijn eisprong was op de 4e dag na de daad... Dusja ik denk dat ik redelijk kansloos ben.

20. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Echt rot he Joma!
    Misschien willen we het TE graag!

Deel Deze Pagina