ik ook niet hoor ze hadden me goed schoongemaakt dus ook geen bloed verlies meer gehad op een paar drupjes na
oh ja ik heb trouwens na de curretage geen cyclus of ongi meer gehad ik was gelijk weer zwanger van mijn dochter
Oke, das weer snel dan. Dus je hoef geen ei te hebben persee na je curettage om een zwangerschap te krijgen..
nou ik neem aan dat ik een eisprong gehad heb gelijk na de curretage anders worden we niet zwanger he
@beertje. Wat zeg je nu hihi Je hoeft geen ei te hebben....? Hihi Je bedoeld vast iets anders te zeggen, maar wat weet ik niet. Het klinkt in ieder geval grappig
Ik hoor wel eens meer van vrouwen dat ze gelijk zwanger zijn. Maar je moet toch eerst je ongi hebben?
net welke kant je op gaat haha nee even serieus eerst eisprong.word het niet bevrucht of gaat het niet goed komt alles eruit= ongesteld
die ongi die normaal vrij komt als het vruchtje afstoot wat dus niet gebeurd je lichaam stoot het niet af en je word gecurreteerd..die curretage is gelijk je bloeding als ze je goed schoonmaken zoals bij mij op paar drupjes bloed na was de 1e dag van mijn cyclus zegmaar ( was je ongi) snap je het nog
@Joma: 1e week een beetje.. Pijn totaal niet. Ongesteldheid is altijd veel pijnlijker.. En de 2e en 3e week was het meer rozzige afscheiding..
even een vraagje we zijn toch bezig hihi kan je een latere innesteling hebben??? even ivm met mijn cyclus nu ..kan geen late eisprong hebben vandaar .mijn eisprong was op 15 januari dus dat is nu 18 dagen geleden dus ik ben nu 4 dagen overtijd zegmaar ( banner stond op mijn cyclus van 28 dagen vandaar dat daar 6 dagen overtijd staat.....of kan na je positieve ovulatietest van 14 januari je ei ook nog later springen dan 48 uur?? hoop dat ik nog te volgen ben
nou je moet zo zien de dag van curretage is doormiddel van het weghalen van het vruchtje je ongi begonnen en was dus je 1e cyclus dag