Zie dat je al kindjes hebt had je tien ook klachten of telkens anders? Ja er is geen pijl op te trekken he ik dacnt vandaag ongesteld te worden maar tot heden nog niks.vorige keer werd ik de ochtebd erna ongesteld dus hoop dat t weg blijft dan kan k morgen testeb. Maar heb wel t idee ongesteld te worden. Kent iemand dit?
Ik heb bij mij ook getwijfeld. Maar de laatste is even donker en even breed als de controle streep dus het lijkt erop dat die positief is. Als dat overeenkomt zou je ei moeten komen! Maar ben ook geen bekende ermee
Ik heb nu constant zo een spanningsgevoel in mijn buik, ineens honger en dan weer niet, glanzende nagels en mega veel acne in opkomst.. maar ook allemaal menstruatie symptomen
Haha ja mijn man had t omdat ik hem boos op belde toen ik wakker werd omdat ik zo boos was over wat hij in mijn droom had gedaan en hoe dat kwam dat ik erop kwam. Toen hij mij even vertelde waardoor het ook zou kunnen komen (socials en tv-programma's wat we hadden gezien) dacht ik ooohja.. Thuis aan t avondeten vroeg hij van moet je niet meer eten? Maar ik zat echt vol.. Toen was het wel: tja ik denk dat het raak is..
Bij mn eerste had ik het niet eens in de gaten.. wist van toeten noch blazen hoe dat allemaal werkte.. het is dat mn partner zei dat ik niet ongesteld werd... ik was toen 20... Bij mn 2e kwam ik erachter doordat mn vriend mn borsten greep en ik door de grond zakte... verder niets.. En de derde dacht ik 100% zeker te zijn dat ik ongesteld zou worden want ik had een negatief getest.. en een flinke menstruatie kramp gehad... dacht ik... 2 dagen later toch positief getest... *edit: ik zag nu net dat het 2 dgn voor nod negatief was en óp nod positief. Dus wellicht doordat ik nu niets voel is er een kansje? ik hoop dat je morgen mag testen!! Laat ze maar weg blijven!!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (11) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje - ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel Melisa96 Madame01 - jaar - 2de kindje - ronde 6 2 februari (0) 3 februari (2) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 februari (4) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 5 februari (5) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tunisiana - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI 6 februari (3) MoesCH - 35 jaar - 4e kindje 2e ronde Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 16 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 7 februari (3) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kippie13 -36 jaar - 1e kindje - ronde 21 - 1e IUI 8 februari (3) Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na ma) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 12 Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 februari (5) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 2 na miskraam) Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 februari (3) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (1) Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - 2e ronde 12 februari (5) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde Devries - 26 jaar - 1ste kindje - 32ste ronde KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde Mir123 - 35 jaar, 3e kindje, 1e ronde na een miskraam MotherOfAnAngel - ? - ? - 2e kindje 13 februari (0) 14 februari (3) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) Hopelijk2021 - 29 jaar -2e kindje - Ronde 32 15 februari (2) MamaRies - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 ongeveer(ronde 1 na miskraam) Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (4x letrozol + 3 x OI) 24 februari (1) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nod onbekend (1) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (52) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (35) Zwanger (2) Ongesteld (4) Tuurtest (0) Negatieve test (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ja zo zie je maar elke zwangerschap is anders. Heb een drukkend gevoel dus zal morgen wel ongesteld worden. Bij mn eerste ook niks gemerkt was er toen ook niet mee bezig haha
hoe is de belagspraak verlopen? (Ben nog aan het bijleren, dus misschien heb je al een update gegeven) En balen zeg, klinkt inderdaad niet goed. Hopelijk valt het mee.
dan moet je ze gewoon opnieuw proberen. Ander licht/ je telefoon iets schuin erboven houden/ dichterbij of verder weg... Soms is die vervelend, zeker als je al ingedroogde testen probeer opnieuw in te lezen
Lief dat je het vraagt ❤️ Ach ja veel doen ze niet want je mag niet naar de ha (in België) met Corona klachten. Dus heb een code gekregen waarmee ik morgen een testje kan laten doen en dan krijg ik woensdag in een nieuwe belafspraak de uitslag. Als hij negatief is en nog ziek ben mag ik op consult komen en anders krijg ik aan de telefoon meer info. Indien de klachten toenemen moet ik natuurlijk wel vroeger aan de bel trekken. Even afwachten en hoop dat ik me morgen echt wel wat een beetje beter voel.
Dus woensdag weet je meer? Hoop natuurlijk dat je gewoon snel opknap, en het wel meevalt. ❤️ Aanvulling: In Nederland kan je je volgens mij nog gewoon melden voor een test, en dan krijg je een mailtje ofzo als je uitslag er is. Of je word gebeld, maar dan is het geen goed nieuws.
Ik hoop voor je dat ie gelijk heeft. Mijne dacht het vorige maand en.. here I am.. Poehhh wat zal ik doen.. Morgenochtend, morgen rond de middag, of toch maar woensdag testen? Ik kom er niet meer uit
Alle 3? hahaha. Sorry ik hou echt van testen op dit forum. Maar zonder gekheid: wat voor jou goed voelt. Wij kijken hoe dan ook graag mee