Oh, deze week? Dus eigenlijk pas een paar dagen? Dat had ik niet in de gaten volgens mij zegt de uitslag van de ovulatietest inderdaad niks over het wel of niet springen van het eitje. Maar steekjes kunnen denk ik ook horen bij een zwangerschap. dus tot je testen binnen zijn sowieso afwachten.
Pff die testdrang hier!!! Het steekt zelfs mij aan. Nouja komt ook doordat ik vandaag echt de hele middag en nu nog steeds zowel links als rechtsonder steken voel. Zei al innesteling.... Want ben nu 6 dpo of misschien 7dpo hooguit. Zaterdag hebben we hier feest want dan hoopt de jongste boy 1 jaar te worden! Ja vorig jaar op deze tijd was ik gewoon aan het bevallen... Zou toch leuk zijn om op die dag een positieve test in handen te hebben... nouja... ik wacht sowieso even af of de steekjes blijven want dat zijn wel de kenmerken altijd bij mij geweest...
zo dan.. ik ben echt van gisteravond tot en met nu bezig geweest om bij te lezen van woensdag en vandaag!! Wat is er een hoop gebeurd! Zowel roze, PROFICIAT!!, als rood (meh.. ). vanmorgen ook getest met zo’n stomme Kruidvat early! Werd alleen gestoord tijdens het testen dus heb ik niet in de afleestijd goed kunnen kijken.. 20 min later stond er dan toch een vaag streepje/plusje. Pietsie hoop vanwege t feit dat deze natuurlijk niet echt betrouwbaar zijn... althans dat hoor ik van velen. Met 2e urine een k2v5 gedaan maar daar was niets op te zien. Zometeen alles klaar leggen voor morgenochtend!! Wat een zenuwen! Voor alle testers morgen: toitoitoi! (Klaver-emoticon)
ik twijfel of ik wat zie, dus geen wonder dat er met de 2de urine niks te zien was. ben benieuwd naar je test van morgenochtend. Welke heb je klaargelegd?
spannend! Zeker als je het zo herken van eerdere zwangerschappen. Ga je zaterdag ook pas testen? Of eerder al?
k2v5! Heb vanmiddag letterlijk het Kruidvat leeg gekocht.. lagen nog 2 doosjes. Was natuurlijk zielig om er 1 te laten liggen..
Eerder sowieso niet. Heeft geen nut ook! Heb pas vrijdagmorgen een flinke piek op de ovu gehad dus zelfs za testen is al vroeg denk ik.
@MamaDorey ik zie het streepje wel, maar ik lees na afleestijd? Ik heb vorige maand hij deze test namelijk een indrooglijntje gehad na afleestijd, maar wel wat uurtjes na de afleestijd. Morgen idd nogmaals testen met kv2v5. Ik hoop een positieve test voor jullie.
Haha niet gelukt, vanavond gedaan Weer vage streep binnen afleestijd, alleen niet goed op de foto te krijgen