Ik doe morgen m'n laatste sensitest. Als het goed is komen morgen m'n cb's binnen, dan wil ik zondag de eerste doen Die zou dan wel moeten reageren denk ik gezien m'n predictor van vandaag.
Ik ook ik hoop dat hij is opgelopen.... merk dat ik nu wel heel onzeker ben bij elk krampje.... maar andere kant heb ik nu juist wel een beter gevoel bij deze keer heel dubbel dus. De vorige keer bij de testen van mijn uiteindelijke mijn ma had ik al een beetje een gek gevoel van dit kan niet goed gaan... ik heb nu wel een veel beter gevoel, maar toch ben ik onzeker. Ik mag gelukkig wel mocht het goed blijven gaan en goed oplopen een echo met 6 weken om te kijken of het nu wel op de goede plek zit.
Hier ook. Maar ik twijfel of ik toch niet w8 tot de echo met 8 wkn. Dan moet er iig hartactie zijn en heb je weer ietsiepietsie meer zekerheid. Heb nu vanavond ook lichte krampjes, vind het maar eng
Ja klopt, na afleestijd, dus ik ga van negatief uit.. maar ben wel positief gestemd.. Maakt het nog spannender.. Maar heb nog niet het gevoel van ik ben nu zwanger. Dat moet de 2v5 mij vertellen!
Spannende dag morgen meiden! Ik ga slapen.. net al op de bank gelegen, ik ben zo moe.. maar goed teken weltrusten iedereen!
Ik zat vanmiddag met m’n dochter in de auto en werd me toch ineens misselijk... (moest al iets wegslikken) Vanavond met het avondeten ook misselijk En nu veel kleine krampjes, en nog een naar (tegen het misselijke aan) gevoel. Symptoom? Of zou ik ziek worden??
Ik ook niet hoor. Morgen pas 9DPO. En als ik één ding geleerd heb toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste kindje is dat ik een vreselijke hekel heb aan tuurstreepjes. Wat kan dat je onzeker maken zeg. Ik wacht tot zondag. Alle dames die morgen testen... succes!
Ik merk dat ik daar eigenlijk ook wel een hekel aan heb. Maar kan blijven hopen op een goede streep toch?? En zoals @Maudje123 volgens mij zei... de trein is gaan rijden en die stopt niet meer. Dus blijf nu maar gewoon testen tot menstruatie of goede streepjes
Als het goed is krijg ik dan een echo met 6 weken om dan te weten of hij echt op de goede plek zit en niet zoals de vorige keer waarschijnlijk bbz was. Ik had verdenking op bbz vanwege mijn klachten en omdat ze de zwangerschap niet konden vinden. Gelukkig uiteindelijk dan wel zelf afgestoten. Dan mag ik met 8 weken ook een echo zo had ik het begrepen in ieder geval. Hier ook pijn bij mijn stuitje en krampjes in mijn buik. Die horen er ook wel bij, maar toch ook eng dat blijft nog wel even zo ben ik bang.