Hier ook wit.. Maar: geen bloed is moed! Indien er wel bloed komt dan neem ik een pauze van 2 maanden en ga ik even met kha eten mn overbodige kilo’s eraf leven.
Ik zie op de onderste toch echt een heel vaag streepje zoals die bij mij ook ooit eens begon met de zwangerschap van L. Yes!!! Spannend hopen op een goede oploop! Voorzichtig gefeliciteerd
Ja ik ook. 22 feb naar de gynaecoloog hopelijk kan ik daarna elke maand op het wacht bankje.. maar, geen bloed houd moet. Ga nog elke dag een testje wagen maar morgen niet iig
Wat balen dames van de negatieve testjes.. Had helaas maar 1 predictor, dus opnieuw getest met sensitest dipstick. Hij is opgelopen. ❤️ Vanmiddag komen de clearblue digitaal binnen, die doe ik zondag.
Die klachten zijn dus toch niet zo ruim van te voren... Maar goed dat je nog getest had en er nog gebruik van heb gemaakt
balen zeg! Je voelde het dan wel al aankomen, maar hoopt toch dat je ongelijk heb. Nieuwe ronde nieuwe kansen
that’s the spirit Wel balen natuurlijk. Maar een goed doel als het niet gelukt is deze ronde... wil je veel kilo’s kwijt?
Hier ook WIT zelfs door het reageren op iedereen nog wat langer gewacht. Maar nu 15 minuten later... nog steeds WIT. Ik baal ontzettend. Maar weet ook 9 dpo is vroeg. Geen bloed houd moed. Ik vind het alleen nog steeds raar/verwarrend. Hoe kan ik echt moed houden, als ik eerst wel een streepje had (meeste waren na indrogen, maar toch) En nu niks meer? Er is zeker niemand die mij kan vertellen, had ik ook... maar was toch echt zwanger?? Nog 5-7 dagen voor nod. Wachten duurt zo lang!
@Jongemamaworden, @AapEnOlifant, @Babyaapje, @Babywens95@Wensje92 @MamaDorey balen meiden @Inez95 wat spannend meid! Ziet er goed uit, hopelijk snel een goede oploop. @Johanna01 ik zie oploopt, super fijn!! Was echt een goed ei dan @Sanne2204 wauw, van het een op andere moment, Nice!! Status update Nou, mijn temperatuur is exact hetzelfde als gister, dus ik heb geen eisprong gehad. Bloeden was gister heftig en veel, maar savonds werd het minder en nu is het weer oud bloed. (Hopelijk blijft dat zo) We gaan maar weer ovu testjes doen en wachten. Dank jullie wel voor de steun gister ❤️
Hey lieverd. Ik vrees dat de eerdere streepjes die je zag vals positief waren. Je bent nog erg vroeg dus er is nog hoop, maar ik denk niet dat er op 6-7 dpo al wat zat. Ik denk dat de testen je valse uitslag hebben gegeven. Sorry hopelijk snel een goede streep die oploopt!
Hoi dames, Ook ik heb getest, en ik DENK dat ik een hele lichte 2e lijn zie! Ik het echt beter te zien dan op de foto.. voor nu houd ik hem op negatief.. ik ga over enkele dagen nog maar eens testen in de hoop dat deze donkerder word. blijft dus nog even spannend. Veel witte testen hier! Zo balen meiden!
Spannend zeg! Ik ken het merk test niet, en zie helaas door de upload kwaliteit ook niets helaas, maar als jij wat ziet dan hoop ik zeker dat 'ie oploopt.