Een hele duidelijke streep... hij zit alleen naast het venster Sorry, kon ik niet laten. Maar inderdaad door de kwaliteit zie ik niks. Maar als je het zelf ziet, zien wij het misschien over een paar daagjes Spannend komende dagen!
iedereen zegt, lijk op de onderste wel wat te zien. Maar ik denk op de eerste wat te zien. dus er is zeker nog hoop
Hij zou nog donkerder kunnen maar het hoeft niet. Je hebt het iig goed benut haha ik teste op dag van bijna positief 3x om te kijken wat de ovu testjes doen. Succes iig! He bah, dat is balen That sucks! Jeej!! Hopelijk een mooie oploop He bah voor jou ook balen zeg . Maar 11dpo dus het kan nog he.
he bah! Kha kun je idd flink wat kilo's mee kwijt, maar het kan je hormoonhuishouding ook in de war schoppen!
Ik kan zelf niet zo goed zien of het opgelopen is volgens mij wel.... niet heel veel nog. Werd vannacht wel wakker van misselijkheid en brandend maagzuur. 11dpo vandaag
Vandaag een mooie oploop op mijn kruidvat test dus ik denk dat dit mijn laatste testje was. Ik ga niet meer testen, vandaag zou mijn nod zijn volgens de app. Ik hoop op een plakker.
JA dus heb besloten om te wachten! Wil de verjaardag er ook niet door verpesten. Doe het denk pas wo op z’n vroegst. Dan ben ik vrij.