Heb mij er ook zeer over verbaasd. Nu moest ik wel heel nodig naar de wc, dus misschien niet geconcentreerd genoeg. Morgen doe ik weer een testje, ik zal je de foto doorsturen. Ben benieuwd. mijn berichtje was overigens vooral bedoeld je gerust te stellen. Zijn volgens mij gewoon hele ongevoelige testen. Ik blijf in ieder geval voor je duimen!
Wat wordt er ontzettend veel gekletst hier!! Ik kan echt totaal geen namen bij verhalen onthouden, sorry! Er was 1 over mmm en inwendige echos, bij onze 1e liepen we in de mmm. Ik moest vanaf cd 8 om de dag langskomen voor een follikelmeting. Ook om de dag seks, de avond voor de meting. Dan werd gelijk gecontroleerd of er genoeg levende zwemmers bij me waren. 1e ronde vond ik het verschrikkelijk. Maar het werd steeds makkelijker. Je went er een soort van aan, maat was wel blij toen het gelukt was. Wat veel positieve testjes! Van harte gefeliciteerd allemaal. Hierdoor krijg ik ook testdrang Ook al wat rood. Bah! Dikke knuffel. Hopelijk zijn jullie de volgende ronde allemaal aan de beurt. Corona, ik las dat iemand positief getest is, van harte beterschap! Hopelijk heb je alleen wat lichte klachten en ben je er snel weer bovenop. Nod, wat houden jullie aan als nod? 14dpo, als in 4 weken zwanger of je eigen lf? Als ik 4 weken aanhoud is mijn nod 12 februari maar als ik mijn lf aanhoud is mijn nod 9 februari. Vandaag ontzettend moe, nog steeds last van roze en bruine afscheiding en af en toe voel ik wat steekjes onderin. Ben er nog nooit zo mee bezig geweest als nu. Temp is wel lekker hoog en stabiel. Afgelopen 2 dagen en vandaag 37 graden.
Geen idee, verwacht ik niet gezien mijn leeftijd. Misschien dat er door de huisarts nog naar wat gezocht wordt maar dat moet dan besproken worden
Jij ook al! Ik zie het streepje!! Ook voorzichtig gefeliciteerd! Hier het zelfde verhaal dus... ook mezelf op rood gezet en een licht streepje op 3 verschillende testen. Ik heb nu net wel weer flink bruin verlies, echt oud bloed, waar ik heel onzeker door wordt . Hopelijk lopen de streepjes bij ons beiden op
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (11) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje - ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel Melisa96 Madame01 - jaar - 2de kindje - ronde 6 2 februari (0) 3 februari (2) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 februari (4) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 5 februari (4) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tunisiana - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 6 februari (5) MoesCH - 36 jaar - 4e kindje 2e ronde Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 16 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 OpNaarEenWondertje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 24 - ronde 1 IUI Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 7 februari (4) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kippie13 -36 jaar - 1e kindje - ronde 21 - 1e IUI Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI 8 februari (3) Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na ma) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 12 Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 februari (6) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 2 na miskraam) Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 februari (3) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (0) 12 februari (6) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde Devries - 26 jaar - 1ste kindje - 32ste ronde KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde Mir123 - 35 jaar, 3e kindje, 1e ronde na een miskraam MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 13 februari (0) 14 februari (3) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) Hopelijk2021 - 29 jaar -2e kindje - Ronde 32 15 februari (2) MamaRies - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 ongeveer(ronde 1 na miskraam) Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (4x letrozol + 3 x OI bemfola + pregnyl) 21 februari (1) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nod onbekend (1) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (55) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (30) Zwanger (6) Ongesteld (11) Tuurtest (0) Negatieve test (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hi dames! Ik lees nu al een paar dagen stiekem met jullie mee en twijfelde erg of ik ook op de lijst wil. Nu toch besloten om mee te kletsen.. Gelijk een vraag: ik had op 24/01 een vrij donkere streep. Denk dat mijn ovulatie rond die tijd is geweest. Heb al een paar dagen (in de nacht) last van maagzuur, een constante stevige/zere buik en gevoelige borsten. Nu had ik net ineens best wat slijm (ik dacht zelf aan vruchtbaar slijm), dus heb er even een ovulatietest tegen aan gegooid en zie het resultaat.. Vorige ronde testte ik vlak voor de menstruatie helemaal wit met ovulatietesten. Kortom: ik ben in de war.. dames die dit herkennen? Sorry voor het lange verhaal. @noukie 1992 wil jij me op de lijst zetten ? Fringe - 32 jaar - 2e kindje - 3e ronde
Omg. Ik wilde net gaan testen, maar mn plas was bijna zo licht als water.. maar ik dacht, ik doe gewoon een test, ik heb er toch genoeg. En opeens zie ik dit
Jeetje wat een dag hier op het forum! Allemaal gefeliciteerd ik hoop plakkers voor jullie! Ik had het een soort van opgegeven maar ik twijfel toch weer aangezien mijn menstruatie klachten nog steeds ver weg zijn en ik toch weer wat afscheiding heb.. en aangezien meerdere toch op 11/12 DPO ineens wel positief testen, heb ik een klein beetje hoop. Morgen ochtend opnieuw testen