Maar geen bloed dan is er nog hoop! ❤️ Het is wel gek dat je anders dan 2 vals positieve testjes hebt, Een keertje okee maar 2 is wel raar. Heb je die 2 vlak achter elkaar gedaan of?
Ik ga morgen testen met 2besure en een clearblue. Ik zie dat er nu ver buiten afleestijd een streepje staat. Ik heb daar nog nooit een indroogstreep op gehad, dus fingers crossed ♥️ Daar heb je gelijk in♥️ er zat een kwartiertje tussen denk ik. Het is zo moeilijk te geloven na zoveel maanden. Ik vind het zo spannend. Ik ga vannacht denk ik geen oog dicht doen haha.
Nee, ei kan niet eerder zijn geweest ik heb getempt ben vrij zeker van mijn eisprong. Ook maar 1 keer seks gehad vandaag heb ik wel echt heftige hoofdpijn, licht misselijk na het eten. Vissticks smaakte mij niet vandaag en heb helaas ook vanaf vandaag de hele dag al last van mijn bekken (onderrug en stuitje) brand de hele dag al. Hoop dat dat geen voorbode is voor wat komen gaat dat het weer heel erg gaat worden.
Je hebt ook in korte tijd heel veel testjes gedaan en voor 11 dpo kan je eigenlijk nog beter met ochtendurine of je tweede plasje testen. Als je zo vlak achter elkaar test kan het ook zo zijn dat er dan niet genoeg hcg in je plas meer zit
Ja het is echt stom van me.. ik moest gewoon bewijs zien Ik ga morgenochtend weer testen, dan zal ik jullie weer meer laten weten♥️
Ja zeker, zie hieronder. De Kruidvat early en sensitest. Vandaag 12dpo. 10 dpo nog hartstikke negatief getest....die avond ook 2,5 wijn naar binnen gegoten. Oeps
Ik ben er trouwens ook achter gekomen via een brief aan mijn arts op mijn medisch dossier dat het toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Ze noemde die ZOL/ tubaire abortus in regressie. Het is een bbz die zelf afstoot maar dan via de buikholte (dat klopt ook want ik had bloed in mijn buik) Maar waarom ze dat uiteindelijk dan niet tegen mij gezegd hebben? Ik wist wel dat het een verdenking op was. Maar dit lees ik dus net even in de brief naar mijn huisarts... Ik mag in ieder geval wel vroeg een echo ik te kijken of de zwangerschap dit keer wel op de goede plek zit.
Meis je bent pas 10 dpo toch? Wat ik nu wel geleerd heb is dat 10 dpo nog helemaal niks zegt. Ik had 10 dpo echt een hele spierwitte test en niet laten zien hier. 9 dpo leken een aantal hier iets te zien, maar ik dacht zelf eigenlijk dat het gewoon een schaduw was op de test. Eigenlijk maken we onszelf gewoon hartstikke gek met dat vroeg testen, t zegt helemaal niks!
Ik ook! Begreep wel dat hcg verdubbeld per 48 uur? Dus misschien is er nog niet veel verandering te zien.
Is ook echt niet leuk t is ook gewoon weer zoveel maanden hoop en dan niets. Verlies geen hoop, zorg goed voor jezelf! T is je gegund !
Ja bij mij is het helemaal gestopt na 2 dagen. Maar veel op gezocht en gelezen en wat jij om schrijft komt ook vaak voor hoor. Ik herken je onzekerheid wel..
Hallo.meiden. wilt iemand mij op roze zetten en verzetten naar 6 februari? iets met een verkeerde berekening. Vandaag met mn man getest! Hij kon ook niet wachten en heeel duidelijk positief !