Zo moest even flink bijlezen. Gefeliciteerd meiden met de positieve testen. Balen meiden met rode duivels. Volgende ronde wordt jullie ronde!!! Succes @Maudje123 met de uitslag, hopelijk helpt het je verder, want je testjes lopen helaas niet echt op het Ikzelf blijf helder rood bloed verliezen, minder als gister en zonder krampen of rugpijn maar wel met veel hoofdpijn. dus niet te vergelijken met menstruatie. Ik heb woensdag een belafspraak met de dokter om te kijken wat er nu mis is. Ga een echo en/of bloedtest opperen...want dit schiet niet op. Dus... Bij mij gebeurt er de komende tijd niks spannends denk ik...kijk met smart uit naar jullie testen
Ik altijd alleen en dan mijn man verrassen aangezien ik daarna ook nog veel test voor oploop en mijn eigen zekerheid doe ik die ook alleen haha
Misschien toch innestelingsbloeding meis. Sowieso wel goed om naar de dokter te gaan voor als het niet zo is en even te verder te kijken waarom je geen eisprong kan vinden. Ben benieuwd hoe het bij je gaat verlopen.
@Flowertje27 dus had je op 9 dpo een lichte test en 10 dpo weer negatief? En hoeveel dpo had je dan wel weer een positieve test? Hoop dat dit bij mij ook het geval is Test je morgen ook weer?
Meestal alleen, normaal laat ik hem niet eens de vage strepen zien. Behalve deze ronde omdat ik op hcg ging prikken
Ik altijd alleen! Want hij wilt altijd mee turen en dan zegt hij nee zie niks terwijl ik wel altijd wat (denk) te zien hahah. Word er in zulke gevallen altijd zenuwachtig van.. Dus liever als ik alleen ben! Tenzij je een knaller verwacht/hebt dan lijkt het me wel leuk hahah
Dank je wel nog @Aline2021 je had een berichtje gedaan kon hem niet zo gauw terug vinden! Hoop ook echt dat het voor jou ook weer raak mag zijn en @Mir123 @Marinda1988 dat hoop ik voor jullie ook dat waren jullie toch allemaal uit ons oude bevallijst groepje? verder hoop ik het natuurlijk voor alle dames ook een positieve test
Oja en hij snapt niks van zw testen!!! Hij denkt het zelfde als ovu test dat de streepjes even fel moeten zijn en hij ziet nooit lichte lijntjes hahah Heel vervelend
Op 9 dpo zag ik niet veel hoor, echt heeeel licht en alleen op de foto. In het echt niet. Op 10 dpo zag ik niks, nu achteraf op de foto lijkt het misschien wel iets qua schaduw maar dan moet je wel echt enorm turen, ik heb dan ook een enorme goede camera op mijn mob die meer ziet dan het oog zeg maar haha. Ik heb echt alle hoekjes bekeken, in alle soorten licht, maar ik zag helemaal niks. Heb de testen ook in de prullenbak gegooid die avond omdat ik dacht het wordt toch niks.. heb gister 11dpo niet meer getest, alleen vandaag dus weer omdat mijn menstruatie niet doorzette. foto 1 en 2 op 9dpo Foto 3 en 4 op 10 dpo.