Ooooh haha op die onderste zie ik wat inderdaad. Zie je hem in het echt goed? Dan maar hopen op oploop
Ik zou het echt heel apart vinden als dit echt wat zou zijn, want dat zou betekenen dat mijn bloeduitslag niet klopt. Net binnen en hcg minder als 1 dus niet zwanger
Volgens mij wel! Zou het ook super vinden als we snel alle 4 weer eens een goede zwangerschap mee mogen maken!
Ik test altijd alleen. Pas als ik zeker ben van een 2e streep laat ik m zien aan mijn man hahah. Hij ziet lichte streepjes vaak niet.
Innesteling zou echt super zijn, maar kan echt niet... Mijn temperatuur is al meer dan een maand rond de 36.6... is na mijn laatste menstruatie niet meer gestegen en daarvoor was het hoger. Dus dat kan het niet zijn. Ik hoop woensdag wat hulp te krijgen vanuit de dokter. Aardige meiden daar, erg simpatiek dus heb er vertrouwen in. Nu nog maar een aantal dagen door zien te komen. Afleiding zoeken...
Ja helaas, ik bloed. Is 2 dagen geleden begonnen met bruin, maar inmiddels helderrood. Gister onwijs veel, vandaag wel minder maar nog wel aanwezig. Grote domper, want dacht dat ik eindelijk na een posi test een eisprong zou hebben...maar helaas. Enkel bloed, geen temperatuur verhoging. Dus geen ei. Nu hopen dat het snel stopt, want testjes zijn nog aardig gekleurd en ik wil gewoon weer wat minder rare cyclus.
Was op jouw 9 dpo test wel wat te zien en op je 10DPO niet? want in dat geval is er voor mij dus inderdaad toch nog hoop