dat heb ik al sinds de eisprong, of eventuele innesteling (die er waarschijnlijk niet is/was) Dus acné zegt nog niks. Kan ook juist nog een goed teken worden. Ik hoop het in elk geval voor je
Daar wat ik ook wel benieuwd naar maar dan maak ik mezelf weer blij met niks Ja wie weet maar ga er niet meer vanuit hoor
Goedemorgen meiden, wat een witte testjes. hopelijk toch snel nog wat rosé lijntjes, het is jullie stuk voor stuk ontzettend gegund. ❤️ @Inez95 gefeliciteerd! Erg duidelijk
Wat balen van je witte test Op de test van vanmorgen zie ik een heeeeel licht streepje. Ik probeer hoop te houden
Goedemorgen dames, Zijn er vandaag nog dames die gaan testen? @Babyaapje hoe is het met jou? Ik ga denk ik straks nog een testje doen gisteren gelukkig me test drang in toom kunnen houden Maandag me NOD dus hoop toch nu wel wat te zien
Hier gaat het echt de goede kant op. Ik kan niet geloven dat ze zo duidelijk zijn dit keer. Ben echt wel zeker van mijn ei vanwege temperaturen en 1 keer seks gehad. Ik vind het wel heel spannend nog...
Testen van nu net en gistermiddag. Bij de sensitest de bovenste van gister onderste vandaag. Bij de Kruidvat andersom dus bovenste van nu net. Ik vind ze niet echt donkerder geworden (al is het nog geen 24 uur verder, had toch gehoopt dat ze iets donkerder waren) en vind ze echt nog heel erg licht voor 13dpo. Ik heb ook enorme krampen alsof ik ongesteld ga worden en nog steeds bruinverlies. Denk helaas dat het niet goed gaat
Overigens ook de clearblue digitaal gedaan en die zegt “nog” niet zwanger De gewone van sensitest die op 25miu reageert ipv de early geeft wel al een licht streepje...zie foto. vind het gek waarom de clear blue dan nog niet?
Ik kan op rood Omdat het mijn 1e ronde IUI was, ben ik er veel hoop op gaan vestigen en ik dacht ook dat ik vanalles voelde, dus de klap komt toch weer hard aan. Maar goed, op naar ronde 2 IUI
Ahhwww Ik wil je geen valse hoop geven maar hoop voor je dat het vorige streepje toch iets was en is deze test gewoon een slecht resultaat geeft! Maar ik snap ook heel goed dat het je hopeloos maakt