Test je wel steeds met dezelfde testhes? Die van gister is echt duidelijk. Maar er zit nog geen 24u tussen. Hopen op morgen een duidelijkere lijn!
Hier ook een witte test. 1 dag overtijd. Dan heb ik liever bloed ! Wel allerlei symptomen die ik nooit had. Ik heb maar een corona afspraak gemaakt
Ik vind ze allebei wel opgelopen. Je hebt trouwens niet de goede testen van kruidvad gehaald je moet de 2v5 hebben daar kan je goed oploop mee testen
haha nieuwe symptomen, dus dan maar een Corona afspraak Op basis van??? Een negatieve test? Heerlijk dit
Ik zie toch echt wel dat ze donkerder zijn hoor meis....en wat ik hier heb gelezen/voorbij heb zien komen heeft de clearly ook wat meer hcg nodig als de plus of streepjes testen. Ik denk eigenlijk dat je je pas zorgen moet maken als ze aflopen en dat is niet het geval. @Babyaapje ik zie nog steeds een streepje hoor, en moet zeggen jouw test van gistermiddag was ook donkerder als die van gisterochtend miss ben je een middag tester?
Spannend Ik mag vanzelf ook niet testen, maar de drang blijft ondanks dat ik beter weet na mijn nega bloedtest van gister