@Johanna01 Wat fijn om jouw banner te zien, gefeliciteerd! Wat heb je vorige cyclus lang moeten wachten he!
Ooh ik schrok al! Zag je op mijn test echt iets? Want ik wordt gek nu ben ook misselijk al heel de ochtend
Die dipstick is toch niet van het Kruidvat? Of heb je m eruit gehaald? Ik heb nu net ook de 2v5 gedaan, zie bijlage. 13dpo.
Op de eerste leek ik een schaduw te zien maar op de tweede niet.. Vergeet niet dat je lichaam je ook kan foppen, zolang je nog niet veel hcg heb ik je lichaam waar de test op reageert kan je nog geen echte zwangerschapssymtomen hebben. Progesteron kan ook kwaaltjes geven die lijken op zwangerschap.
Ooo nee ik had hem eruit gehaald, het was vanochtend nog schemerig en die test reflecteerde anders met flits! Mooie test. Duidelijker dan bij mij!
Zo niet leuk maar dan heb je denk ik ook nog geen eisprong gehad van wat je dacht? Dus heb je misschien wel weer snel kans om zwanger te raken.... dikke knuffel meis (L)
Nee dat klopt idd! Had ook geen testjes gebruikt was er gewoon van uit gegaan! Voor de volgende ronde wel ovu testjes besteld dus ben benieuwd! Hoe voel jij je ?
Dankjewel! En weet je wat het gekke is? Dit is nog steeds dezelfde cyclus. Op dag 88 had ik nog een negatieve test, en op dag 92 wel positief.
Ik voel mij op wat klachtjes na wel goed. Vind het wel fijn nu wat te voelen. Wel nu als last van mijn bekken dat zo ongeveer de hele dag door. Licht misselijk, duizelig en krampjes. Soms ook heftige hoofdpijn dat was gisteren. Voel me vooral ook wel blij. Ik hoop dat je je eisprong vind meis
Fijn dat je je goed voelt! Klachtjes zijn altijd vervelend maar wel een goed teken! Ik duim voor je voor een goede zwangerschap hoor! Super fijn voor je
nee, niet stom. Ben er ook benieuwd naar. En dan zou ik zeggen, ligt aan de testen. En een vage lijn voortaan als negatief beschouwen tot het tegendeel bewezen is. (Door bloed of knaltest)
Hallo dames, Ik ben al een hele poos aan het meelezen met jullie allemaal. Ontzettend fijn voor alle meiden die zwanger zijn, en wat een rollercoaster voor sommigen die al zo vaak teleurgesteld zijn en waarbij het “nog” niet is gelukt. Ik ben 33 jaar en we zijn sinds vorige maand (januari) “bezig” voor ons 2e kindje. Ik ben eind dec gestopt met de pil en wacht nog op mijn eerste menstruatie. Dit neemt niet weg dat we het gewoon al af en toe flink gezellig maken Ik ben direct begonnen met ovulatie testen omdat ik wist van mijn vorige pogingen voor mn eerste zwangerschap dat ik ontzettend onregelmatig was. Dus wil mn kansen volledig benutten. Na af en toe een paar x gedacht te hebben dat mn ovulatie testen positief waren, heb ik volgens mij nu een positieve! Heb ook de app Premom gedownload en heb al een paar x een piek gehad (volgens de app) maar ik vond de streepjes lang niet even donker! Haha dus was dus ook geen lh piek, want nog steeds niet ongesteld geworden! Ik zal een foto uploaden van mn ovulatie test zojuist. (2e plasje vd dag na redelijk wat water te hebben gedronken rond 8 uur) de test was om 11 uur! De test is van 2besure en volgens mij de gevoelige. Heb ook nog normale van sensitest. Die zal ik later vandaag eens doen. Graag jullie ervaringen en meningen over deze test
Het kan zijn dat je lichaam al meerdere pogingen gedaan heeft om een eisprong in gang te zetten, maar dat het tot nu toe niet is gelukt. Misschien toch nog door het ‘ontpillen’. Zelf vind ik het wel prettig om naast een positieve dipstick een CB met zo’n smiley te zien. Geeft mij toch net wat meer zekerheid!
@Fringe ik zie dat je jezelf al op de lijst hebt gezet wauw meiden wat hebben jullie weer veel gekletst en wat een boel slecht nieuws ook deze ochtend Ik hoop dat er snel weer wat positieve berichten mogen volgen ❤️