NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 1 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @MotherOfAnAngel nou meid dat is niet niets, hij drinkt dan niets anders dan bier ofzo? Das echt niet gezond nee. Kan begrijpen dat je dat niet moet hebben en niet wil, het is gewoon ook niet ok en al zeker niet gezond :confused:
    Hoop dat die naar je wil luisteren en er iets aan doet :$

2. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    ik herken je verhaal.. mijn vriend werkt in de horeca en daar tanken ze ook nogal wat weg.. en dan zie ik t natuurlijk niet.. nu zit hij half thuis (bezorgservice geworden) en is het ineens zichtbaar.. ook aardig wat halve liters en speciaal biertjes... ik denk dat hij zeker wel aan de 3/4 liter komt... kan op m’n kop gaan staan maar stoppen zal hij niet.

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  3. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Eerlijk gezegd vind ik dit behoorlijke alcoholisme.
    Ik hoop dat ik niet te veroordelend over kom, dat is namelijk niet mijn bedoeling.

Maar als jullie een nieuw kindje willen verwekken, lijkt het mij inderdaad beter als die stopt.
    Buiten dat het slecht voor het zaad is.
    Is het ook wel handig als je vriend voor jullie meisje en jou kan zorgen tijdens de zwangerschap als dat nodig is.
    Een zwangerschap kan met complicaties komen natuurlijk. En dan is het wel zo fijn dat die kan rijden en niet teveel alcohol in z’n bloed heb hiervoor.

4. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Dat is ook flink wat!:eek:
    Is dat elke dag dan ook?
    Man daar moet je toch niet aan denken?
    Maar ik sta dan ook graag met beide benen op de grond:rolleyes:
    Een drankje op z’n tijd oké, en soms een avondje uit gaat het harder dan gedacht.
    Maar dagelijks of wekelijks... nee, dan doe je het niet meer omdat je het lekker vind.
    Dan doe je het omdat je niet beter weet of omdat je ‘moet’.

zou het toch nog eens aankaarten bij je man:rolleyes:, zeker als jij het vervelend vind dat die zoveel drinkt.

5. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Neehoor niet veroordelend, zo denk ik er namelijk ook over , is gewoon alcoholisme maar.heb het te lang " goed gekeurd " omdat het geen last is.
    Hij wordt ook echt niet dronken of aangeschoten of uberhaubt anders dan anders.
    Blijft gewoon normaal. (Niet zoals zo'n stereotype zeg maar , onverzorgd bierbuik iedereen uitschelden en zeuren etc etc) is echt juist zo'n lieve enthousiaste papa en partner ♡ je zou het niet eens van hem zeggen.

En natuurlijk drinkt hij ook gewoon water koffie thee etc
    Het is vooral 's avonds dus en begonnen sinds de miskramen.
    Hij heeft ook volgende week een afspraak met de huisarts poh omdat hij zelf ook wilt stoppen maar het toch lastig vind.
    Is ook echt gewoonte>verslaving dus, geworden.

Rijbewijs heeft hij helaas niet omdat hij rijden al heel eng vind als bijrijder erbij (door een ongeluk van vroeger toen hij bij zijn opa in de auto zat) heeft hij echt een trauma van. Gelukkig durft hij nu wel normaal bij mij in de auto :) maar bij bijvoorbeeld mijn ouders stapt ie ook echt niet in zonder angst.

6. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    goed dat die een afspraak heeft bij de dokter.
    Zal zeker lastig zijn om te stoppen, of echt te minderen.
    Volgens mij, is het met verslavingen dat je zelf moet zien dat het een verslaving is.
    En je moet er zelf mee willen stoppen, wilt het stoppen lukken.

En ja... angst in het verkeer
    Dat ken ik van mezelf.
    Gelukkig ben ik er aardig overheen gegroeid.
    Heb het liefste regie in eigen handen daarmee.

7. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    ja eke dag... Ik drink helemaal niets.. ik vind het niet lekker.. ja misschien een druppel (letterlijk) amaretto in m’n cola maar daar houdt t wel mee op... Net wat MotherOfAnAngel zegt: hij wordt er niet anders van... en deze strijd ga ik nooit winnen.. dus ik laat het zoals het is. Hopelijk als de lockdown weer voorbij is en de horeca open mag dat hij t weer af kan, te beginnen, met de helft minder...

8. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Temp blijft nog steeds hoog op 12 dpo, normaal begint ie al te dalen

Bijgevoegde bestanden:

MotherOfAnAngel, Linds87, MB91 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Mijn ochtend is weer begonnen met een witte test :cry: Ik snap er echt niks van gister moeten overgeven en misselijk, voor de rest nergens last van dan pijnlijke borsten. Ik ga nu weer rare scenario’s denken dat dan toch miss me ei niet is gesprongen en ik de ovulatie test nog niet als positief mocht beschouwen. Ik zit er vandaag echt ff helemaal door heen :( Telkens die lange cyclussen niet weten hoe je lichaam werkt momenteel... I’m done :(

10. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    hoop het ook voor je/jullie

11. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    spannend!

12. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik verwacht niks meer na mijn nega bloedtest hoor
    Als ik nog weer ga testen is dat morgen, als er dan niks te zien is dan is er zeker weten niks

13. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Aah balen zeg!
    Houd moet, je ovulatietest was best duidelijk volgens mij, dus zal wel goed zijn.
    En... 22 februari zitten we ook zo. Dus meer duidelijkheid komt sowieso binnenkort voor je ❤️

Jongemamaworden vindt dit leuk.
  14. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Screenshot_20210207-084535_FF App.jpg Mijn temp stijgt mooi door!!! En positief getest!! Oh jongens, ik ben zo hysterisch blij!! Ik maak zo een foto, maar roze is nog niet doorgelopen

OpNaarEenWondertje, Linds87, MoesCH en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    toch wel spannend.
    Jij haalt altijd veel info uit je temperatuur.
    Dus ik ben wel benieuwd.
    Nou kan een dag meer of minder natuurlijk ook zomaar

Maudje123 vindt dit leuk.
  16. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ah nee :( wat een rollercoaster he.. hopelijk heb je snel zekerheid meid. Dikke knuffel

Jongemamaworden vindt dit leuk.
  17. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    20210207_084827-01.jpeg ik hoop dat jullie het zien na uploaden. Streepje verscheen binnen een minuut al!! Blij dat ik toch nog een testje had liggen. Had vanavond biefstuk op het menu:oops::rolleyes:

18. Inez95

Inez95 Actief lid

14 nov 2020
    238
    321
    63
    Vrouw
    Ja hoor ik zie hem!

Wensvooreenderde vindt dit leuk.
  19. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Ah wat verdrietig dat je je zo voelt, ik snap het hoor! Je was zo blij eindelijk je ei te hebben gevonden en voelt al die kwaaltjes, maar een witte test zit je dan echt niet op te wachten. En als het iedere keer 80 dagen duurt wordt het wel heel veel geduld hebben. Ik ben blij voor jou dat je de 22e die afspraak hebt, wellicht kun je iets van clomid krijgen en op die manier een eisprong opwekken. Je lichaam kan je overigens heel erg voor de gek houden. Ik dacht altijd dat het mij niet zou gebeuren, maar vorige maand had ik ook ineens talloze kwaaltjes, ik was zo overtuigd! Ik was ook echt stuk toen het niks bleek te zijn, waarom had ik al die rot kwaaltjes dan? Gelukkig ook een afspraak bij de gyn staan toen vanwege mijn niche na keizersnede, dat was goed nieuws en toen kwam er een mega rust over me heen. Deze ronde dus een stuk relaxter erin en voel ook echt helemaal niks haha! Uiteraard zal ik over een paar maanden wel weer een inzinking krijgen als het nog niet gelukt is, maar zo een afspraak bij de gyn kan al echt voor wat rust zorgen. Ik hoop bij jou ook! Dikke knuffel en huil maar lekker uit vandaag hoor, dat lucht onwijs op!

Wensje92, Jongemamaworden en Babyaapje vinden dit leuk.
  20. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd!!

Wensvooreenderde vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina