Ik heb vanmorgen ook een restje gedaan. Kon heb alleen uiteindelijk niet binnen de afleestijd bekijken. Dus toch even na afleestijd gespiekt. (Ongeldig, maar moest toch even kijken) En wat denk je? Nu was er weer een vaag streepje! Ik snap er helemaal niks meer van. Alleen bij ochtendurine heb ik dat nog gehad. Maar nu ook al 2 dagen niks. (Ook na afleestijd niet) dus ben nu wel benieuwd waar dit streepje vandaan komt. maar ik verwacht er (nog) niks van. wordt vervolgd...
@Mies123 ah nee toch!! heel veel sterkte. Mijn ervaringen waren wisselend. Ene x pas een week na een negatieve test het eerste bloed en bij een ander weer bloed met nog een knaltest. Je hoeft geen arts te bellen, tenzij je ontzettend veel gaat bloeden, heel hevige buikpijn krijgt of andere ernstige dingen. Maar verwacht dat je iets heviger dan een menstruatie gaat bloeden. Hele dikke knuffel ♡
@Maudje123 en @Wensje92 Jullie blijven beide ook maar in spanning! Duidelijkheid zou wel fijn zijn dan. Dikke knuffel, hopelijk hebben jullie gauw duidelijkheid
@Mies123, balen zeg aflopende test. Nu afwachten inderdaad. Lijkt me wel prettiger dan een knaltest, en dan toch bloed en daarna pas achter komen dat het mis is. hoop dat het soepel verloopt, en snel doorzet. sterkte
Ja, maar duurt nog wel een paar dagen voor m’n menstruatie natuurlijk. Dus of ik moet een goede test krijgen. Anders duurt die zekerheid nog wel even. Maar ik denk dat ik maar even moet kijken voor een ander Valentijnsdag cadeautje
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Weer na 2 min een lijntje op de test. Moeilijk op foto vast te leggen. Maargoed ben nu 13 dpo dus t zal wel niks zijn. Heb me wel een doorverwijzing gekregen omdat ik me zo druk maak om mn keizersnedewond en evt een niche. Heb gewoon het idee dat het steeds mis gaat met innesteling. Gelukkig nam de dokter me serieus! Ovulatietest is ook nog donker. Ik ben nu nog niet ongesteld geworden.
Ik stuurde donderdag een foto waar we nog goed moesten kijken. Op de testen van vanmorgen hoeven we niet te zoeken
Ik kan m niet goed zien maar wel fijn dat je de doorverwijzing heb gekregen! Dan weetje weer even hoe het van binnen zit!
@Loulou12 wat rot dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt duim dat er toch nog een oploper volgt ❤️
Hay meiden, mijn ovulatietesten lopen af ... We hebben ze natuurlijk goed benut, hihi ... Mijn vraag is nu, welke moet ik als positief beschouwen en vanaf wanneer moet ik de DPO tellen? Ik verwacht een cyclus van ongeveer 31 dagen. (Onderste test is van vanochtend)