Ik zelfs nog 8 (pakjes van 2) Heel eerlijk, ik heb het ook een cyclus geprobeerd via oor, maar ik werd er alleen maar onzekerder van. Temp schoot veel heen en weer en mijn basale temp was daardoor onmogelijk goed vast te stellen. Eisprong kon ik met oraal meten ook niet met zekerheid vaststellen... je kan het natuurlijk proberen, want bij de een werkt het wel en bij de andere niet.
Ik ben vandaag begonnen met ovulatie testen, van clear blue, de variant die enkel de 2 meest vruchtbare dagen aangeeft. Nou is die zoals verwacht negatief (een rondje zonder smiley) maar als ik hem eruit haal zie ik toch een heel licht streepje. Weet iemand of dat betekent dat het er wel aan zit te komen deze week? Zit op dag 9 normaal krijg ik pas rond dag 17 m’n eisprong. Ik weet niet hoe dat precies werkt met de streepjes testen...
Je moet bij die digitale niet naar de streepjes kijken volgens mij. Maar ik heb op de dipsticks volgens mij altijd wel iets van een licht streepje dus zegt nog niks denk ik.
Je ovu testen kunnen van de een op andere dag knallen. Dit is niks met vergelijking wat het zou moeten zijn om positief te testen. (Beide strepen even dik en donker = positief) Veel meiden hebben dit streepje van de foto zelfs als standaard op de testen, want een vrouwelijk lichaam bezit vaak enige mate van lh. Lastig dus te zeggen of je op schema zit voor je ei cd-indicatie (Hoop ik natuurlijk wel voor je!!) Ikzelf heb deze streep (zelfs iets donkerder) m'n hele cyclus... Wellicht onnodig extra info: veel meiden testen met goedkope dipsticks ( bijv. Sensitest of zwanger&kids) en dan als die strepen donkerder worden, dan testen ze met de duurdere smiley testen van CB . Succes met testen, hopelijk snel positief!
@prulletje2 op zich wel fijn, dat je temp zo stabiel is. Dan kun je morgen en maandag in ieder geval zien of je ei echt gesprongen is. Hoop het voor je!! @Flowertje27 ik plas altijd streepjes op een ovutest. Dit zegt echt nog niets. Maar als je ei zo laat is, zou ik nog even wachten met testen joh. Dure hobby anders, met de cb testen
Thnx voor de uitleg en tips!! Ik heb de dipsticks besteld van sensitest maar nog niet binnen... vandaar dat ik het nu toch nog maar even deed met CB.. wil m’n ei niet missen
Mijn testjes zijn net binnen!! Heb 30 telano ovu testen en 10 cb digitale testen. Mijn vriend: waarom bestel je zoveel testen? Je bent nog niet eens zwanger heb het hem maar even uitgelegd, nog snapt hij er niets van.
Ja je hebt gelijk idd, ik heb de sensitest besteld maar die verwacht ik pas maandag binnen. Ik slik sinds deze maand wat supplementen voor mijn cyclus dus ik hoop dat mijn ei wat vroeger komt, vandaar dat ik maar alvast begon
Haha @Wensvooreenderde Mij vriend heeft de 60 dipstick ovu testjes die vandaag binnen kwamen nog niet gezien
Ik heb de dipsticks van zwanger & kids maar zijn denk ik ongeveer hetzelfde. Maar ik ken je gevoel hoor! Ik word ook altijd zo zenuwachtig als die tijd er weer aan komt! Ook met testen op een zwangerschap straks weer. En iedere keer denk ik achteraf weer van ook had gewoon kunnen wachten! Maar iedere keer doe ik het weer haha.
Bij mij zijn ze ook vandaag binnen gekomen, ook iets van 50 ofzo. Maar ik had ze al wat eerder besteld en de post is zo traag. Niet verwacht dat ik nu al positief getest zou hebben. Hopelijk heb ik ze gewoon niet meer nodig haha.
Dat hoop ik ook voor je. Ik hoop dat er bij mij ook genoeg overblijven. (Die ik misschien nog voor een 3de kan gebruiken als ik m’n vriend overtuigd krijg) ik had ze gister besteld, had dus echt niet verwacht ze nu al te krijgen verwacht m’n ei pas de 25ste, dus over weekje beginnen met testen denk ik (waarschijnlijk iets eerder)
Hoi dames hier! Ik wil graag mee kletsen met jullie. Vorige week vmk gehad met 9 weken en wij willen er direct weer voor gaan zonder menstruatie af te wachten! Hiervoor zijn we 2,5 jaar bezig geweest tot de positieve test. Volgens mijn berekeningen zou ik 10 feb mijn NOD hebben. Nu weet ik natuurlijk niet hoe snel mijn lichaam mijn cyclus weer op pakt, normaal precies 28 dagen.. Ik wens voor ons allemaal een vruchtbare maand deze maand!
oja! Zou iemand mij op het lijstje willen zetten? Wil de mooie kleurtjes niet verpesten 10 februari Aline2021 - eerste kindje - ronde 1 na vmk - 23 jaar
Ik denk dat ik een vroege ovulatie heb deze keer.. Als ik vergelijk met vorige maand was het op dag 15, maar niet zo overduidelijk als nu.
Hahaha ik koop ovu testen in pakketten van 100 en heb 8x2 kv zs testen en een CB digital liggen. Zo kan ik lekker m'n gang gaan als ik die behoefte heb. M'n man laat het maar zo... Het geeft me schijnbaar rust zegt ie