Ah nee, jij ook al... ☹ bij mij is het vanochtend ook begonnen met licht bloedverlies. Vroeger dan verwacht, zit nu namelijk 11/12 dagen dpo.
Balen meiden op rood zijn er nog testers op de dag van de liefde of loopt deze NOD lijst op zijn einde? Dikke kus aan jullie allemaal!
Geen tester op de dag van de liefde ... Maar, wel morgen, met de vroege Sensitest; 6 dagen voor menstruatie. Volgens mij zijn er nog wel een aantal vrouwen op het wachtbankje... ?
Ik hoop op meer geluk de volgende ronde voor je meis. Het enige ‘voordeel’ is dat je nu ongeveer weet wanneer je eisprong gaat komen omdat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel meis
Wat fijn dat je nu toch je ei hebt gevonden! Ik heb een vraagje, mijn dokter zegt dat als je geen eisprong hebt maar wel ongesteld wordt de bloeding heel kort en licht is. Was/is dit bij jou ook het geval? Ik ben ook onzeker of ik wel iedere maand een eisprong heb. Twee maanden getest dmv ovulatietesten, 1 maand gevonden, andere maand wel een donker streepje maar geen “knaller”.