Ook hier gaat ie al lekker knallen! ❤ Klopt het, dat als je testjes niet goed oplopen, de aanleg van de gehele zwangerschap niet goed is? Ik heb daar eens iets over gelezen, weet alleen niet meer waar, eerlijk gezegd. Zojuist ons trajectje op beeld gezet:
Ja, dat is waar. Maar neem aan dat je nog een keer extra mag inderdaad. En dan is het wel fijn, nu al een keertje een echo toch? dat vroege slapen herken ik wel. Maar ben niet persee eerder wakker of op ik zit nu te twijfelen of ik nu als de digitale test doe. Of wacht tot eind van de middag. Wil eigenlijk nu doen, maar de eerste familie zie ik pas eind van de middag, dus kan beter nog minimaal een plasje wachten denk ik. Dan weet ik zeker dat die morgen ook nog lang genoeg in beeld is, als ik hem wil laten zien. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon een foto maken
Ja, viel mij ook mee. Denk dat ik nu voor de gein nog een Ali doe, en dan vanmiddag pas de cb, nu is m’n vriend ook met andere dingen bezig... dus kan ik hem anders nog niet samen doen.
het valt me nu op, dat jij ook na de positieve test, 3 dagen op rij ❤️ Heb staan. Wij hebben na de positieve test ook 3 dagen op rij er gebruik van gemaakt... toch een succes formule
Ben benieuwd of je het hebt volgehouden! Post je een foto van de cb? Heerlijk die bevestiging in letters altijd!
had vanmorgen eerst maar gewone gedaan. Net samen met m’n vriend de digitale. Tenminste... zwanger was al geladen voor hij er was
Ahhhh wat leuk he die 3+ geniet ervan!! Hier een aantal daagjes op rij ovu testen, zie premom hieronder ga er toch meer en meer van uit dat mijn mk vroeger is geweest dan vorige week
Dames die zwanger zijn, gefeliciteerd. Ik zit in mijn wachtweek en wat is dat vreselijk! Hebben jullie symptomen? En had je dat ook al in in wachtweek
Hier al wel symptomen, vooral moe en hongerig . Tijdens de wachtweken niet echt iets gevoeld, maar heb wel duidelijk de innesteling gevoeld op 8 en 9 dpo. Voelde als wat steekjes en prikjes aan de linkerkant. Op 10 dpo voor het eerst een ini-mini lijntje. Maar daarna zijn de ‘echte’ symptomen pas begonnen. Ik zal duimen voor een mooi tweede lijntje voor je!
Oeeh ben benieuwd als het goed is zit ik op 5 of 6 dpo. Meestal al pijnlijke borsten maar nu nog niks te bekennen (ook wel eens fijn haha) Voelde eergisteren een flinke steek rechts maar dat is te vroeg he? Nu steeds beetje buikpijn.
Volgens mij is de innesteling altijd tussen de 5 en 10 dagen dus theoretisch gezien zou t kunnen. Zou wel eerder zijn dan gemiddeld. Succes deze week, die wachtweken zijn echt verschrikkelijk. Bij alles wat je voelt, maak je jezelf helemaal gek Laat je het weten?
Zo hier is de ovu test flink gestegen. Zit pas op cd 10 maar al best een knaller. Zal wel weer kortere cyclus hebben dan sinds zwangerschap van jongste. Ervoor altijd 4,5-5 weken.
Hallo allemaal. Vanmiddag dan echt eerste gesprek bij de gyn. Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten en waar ik me op voor moet bereiden. Het leek me in elk geval goed een ovu test te doen. Nou, gister veel afscheiding maar ook seks gehad dus dacht komt misschien daardoor. Maar mijn ovu test is weer bijna positief. Nou vindt ik het toch wel weer spannend....
Spannend! Tip: schrijf je vragen op! Meestal krijg je zoveel info dat je de helft vergeet te vragen anders. Heel veel succes, en dat het allemaal maar snel mag resulteren in een dikke buik