NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 1 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    voor de geïnteresseerde: ik heb dus inderdaad duidelijk de innesteling gevoeld terwijl ik van meerdere mensen had gehoord dat dit niet mogelijk was.
    Ik voelde op 8/9 dpo die steekjes, 10 dpo eerste positieve test en vandaag blijkt op de eerste echo dat de frummel inderdaad links zit.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    noukie 1992, Flowertje27, Linds87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Mir123

    Mir123 Bekend lid

    9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    Innesteling kun je inderdaad wel voelen! Heb hem zelf ook gevoeld. Helaas geen goede innesteling maar weet bijna zeker dat het dat toen wel was.
    Leuk dat je het dus ook echt allemaal links voelde!
     
    Melisa96 en Daantjeee vinden dit leuk.
  3. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Update... Ik heb PCOS. Er waren wel 20 blaasjes te zien op de echo. Ik moet het echt even laten bezinken. De huisarts zei dat ik het niet heb en nu hoor toch van wel.
     
  4. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Wat een verveeld nieuws, zeker omdat de HA had gezegd dat je dit niet hebt!

    Ter geruststelling: ik heb zowel pcos (bij de diagnose links 43 eitjes en rechts 51!!) als een prolactinoom en met behulp van een medisch traject toch zwanger geworden.
    Ik wil het niet kleiner maken dan het is, want het is klote. Maar je bent zeker niet hopeloos!! *knuffel*
     
  5. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Aaah meis wat een vervelend nieuws...zeker omdat eerder gemeld was dat je het niet had. Gelukkig is het wel behandelbaar, laten we hopen dat het snel resulteert in een mooi beebje ❤️ hoe nu verder?
    Aaah wat een prachtig beeld! Wat fijn dat je dat met ons deelt en wat fijn dat het goed gaat met je. Zo spannend!! :)
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  6. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Wij worden verder onderzocht en over 2 weken mag ik terug en dan gaan we bespreken wat we gaan doen maar ze had het al over tabletten dus ik verwacht Clomid. Heb het een beetje kunnen laten bezinken. Volgens de gyn heb ik wel de perfecte leeftijd om het te laten slagen ik ben ook nog vrij jong maar het komt altijd even hard binnen.
     
  7. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Jee
    Jeetje wat heftig, nee ik weet ook dat dit niet het einde is en er genoeg mogelijkheden zijn. Maar ik vindt met dit dat je nooit in je leven had gedacht dat dit jou zou overkomen en dan is het nu toch. Komt even binnen
     
  8. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Klopt helemaal. En het heeft mij ook tijd gekost het te accepteren. Het ‘spontane en spannende’ van zwanger worden is er niet bij in een medisch traject. Daar moet je echt even mee dealen.
    Zelf ben ik begonnen met letrozol en uiteindelijk overgestapt naar fsh injecties in combinatie met pregnyl. Mocht je tussen de dokters bezoeken vragen hebben, schroom niet om ze me te stellen! Ik weet nog heel goed hoe het is om aan het begin van een medisch traject te staan.

    Wees lief voor jezelf in ieder geval. En de kleine bonus is dat vrouwen met pcos vaak langer leven en heel laat/ niet in de overgang raken. Zo hou je er in ieder geval ook nog iets positiefs aan over ;)
     
    Flowertje27, Jongemamaworden en Linds87 vinden dit leuk.
  9. Mir123

    Mir123 Bekend lid

    9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    O wat naar zeg! Snap dat dit echt even tijd kost om het te verwerken, vooral omdat de huisarts het ontkende!
    Sterkte hoor!
     
    Jongemamaworden vindt dit leuk.
  10. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik verlies momenteel roze bruin bloed echt een beetje. Zou ik dan toch menstrueren?
     
  11. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Zou dat kunnen van de inwendige echo?
     
  12. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ik heb inmiddels tientallen inwendige echo's gehad (misschien zelfs wel honderden) en nog nooit gebloed als gevolg hiervan. Heb je enkel bloedverlies of ook iets van menstruatieklachten?
     
  13. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik heb gister wel echt hele erge hoofdpijn gehad maar dacht dat het door het huilen kwam na die uitslag. Verder eigenlijk niet echt dan weer acné sinds paar dagen. Dus echt menstruatieklachten zijn het niet. Zou het een innesteling kunnen zijn?
     
  14. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Op basis van de hoeveelheid en kleur zou je dat wel kunnen zeggen. Als er al iets bevrucht was, zouden ze dat sowieso niet gezien kunnen hebben op de echo gisteren. Het is dus zeker mogelijk Weet je of en wanneer je een ei had? Ik zie in je handtekening 25-1, maar dat is denk ik oud? Het kan iig niet de innesteling van dát ei zijn ;). En ben je ongesteld geweest na 25-1?
     
  15. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Nee mijn laatste menstruatie is begonnen op 8 november. Toen dacht ik een ei te hebben gevonden op 25-1 maar bleek niet zo te zijn. Paar dagen terug wel veel afscheiding gehad maar dat was ook op 25-1. Ik ben eigenlijk na die 2 weken gestopt met ovu testen heb er toevallig gister een gedaan die was nog vrij donker. Dus ik heb echt geen idee.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Moeilijk met een onregelmatige cyclus en pcos. Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik ervan uitgaan dat het niet de innesteling is. Ik heb geen ervaring met ovu-testen, maar de innesteling is gemiddeld 8/9 dagen na je eisprong en je slijm was een paar dagen geleden? En bloedverlies is vaak juist nog een paar dagen na de innesteling.
    En als het de innesteling is geweest, zou in dat geval zou je ovutest (denk ik) alweer licht moeten zijn?
    Uiteraard kun je stiekem duimen, maar om teveel teleurstelling te voorkomen zou ik ervan uitgaan dat het wat anders is...
     
    Jongemamaworden vindt dit leuk.
  17. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Nou ik ga er ook niet van uit maar bedoel meer van hoe kan het dan. Het is echt weinig en roze bruin, met afvegen licht roze vanmorgen. Ik ga er maar vanuit dat ze wat hebben geraakt met de echo van een ader ofzo ik weet het ook niet. Twijfel om de gyn te bellen om het te vragen.
     
  18. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Las net online dat sommige mensen inderdaad bloeden na een inwendige echo. Maar bij twijfel sowieso bellen, daar zijn ze voor!
     
    Jongemamaworden vindt dit leuk.
  19. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.870
    2.258
    113
    Vrouw
    Oh jeetje meis wat vervelend!! Snap dat je hier ontzettend van baalt. Maar gelukkig kunnen ze er wel wat aan doen! En je bent gelukkig nog jong, dus zie het positief in, het gaat jullie lukken!

    Hoe kunnen ze dat trouwens zien dat je pcos hebt?
     
  20. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.870
    2.258
    113
    Vrouw
    ik heb gister ook een inwendige echo gehad en had ook licht bloed verlies gisteravond.. denk door de inwendige echo idd..
     

Deel Deze Pagina