NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 1 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Bij een inwendige echo zien ze dat door de voorraad eitjes in de eierstok. Bij 'gezonde' vrouwen zijn dit er max 8 per eierstok. Zijn het er 12 of meer, dan is het één van de kenmerken van pcos. Je moet twee van de drie kenmerken hebben voor de diagnose (> 12 eitjes per eierstok, onregelmatige cyclus en verhoogd mannelijk hormoon). Ik scoorde 3 uit 3, ook voor het eerst dat ik ergens een maximale score voor behaal :roflmao:
     
    Wensje92 vindt dit leuk.
  2. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.265
    113
    Vrouw
    Ik heb even zitten googlenen maar ik las dat je bij pcos vaak een verhoogd LH hormoon hebt, wat dus wel kan kloppen met jouw ovu testen die zo donker blijven.. na je eisprong die je dacht te hebben bleven je testjes ook zo donker toch?
     
    Jongemamaworden vindt dit leuk.
  3. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.265
    113
    Vrouw
    Aha oké. Jeetje! Maar gelukkig ben je nu wel zwanger zie ik, dat is echt super!!!
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  4. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ja klopt. Gyn heeft me ook gezegd dat ik beter kan stoppen met ovu testen. Ze hebben bij mij ongeveer 20 blaasjes gezien op de echo.

    Nou dan ga ik er maar vanuit dat het door de echo komt. Bedankt!
     
  5. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Dat kan je zeker wel voelen ik heb hem ook gevoeld. Ik voelde ook de weken nadien steeds op diezelfde plek steekjes. Ik zei dan Steeds onze baby is aan het groeien en bij mij zat die ook exact waar ik het aanwees :D
    Wat een fijne echo ❤️

    wauw meiden jullie zijn hier gewoon nog lekker blijven doorkletsen. Gezellig! :D

    @Jongemamaworden wat een naar nieuws meid :(
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  6. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik heb toch de gyn gebeld omdat ik nog steeds lichtroze vloei, je kan bloeden van een echo maar niet vaak een hele dag. Als het niet gestopt is mag ik morgen terug bellen.
     
  7. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Nog even afwachten dus, ben benieuwd!
     
  8. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ja ik bloed nog steeds heel klein beetje begrijp het echt niet!
     
  9. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Nog steeds verlies ik klein beetje bruin bloed :/ Ik heb geen idee of ik nu moet bellen of niet misschien wordt ik gewoon ongesteld. Maar kan zoveel dingen betekenen natuurlijk
     
  10. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik bloed nog steeds een klein beetje dus ik verwacht ongesteld ik weet het ook niet zo goed meer :$
     
  11. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Gyn had gezegd dat je mocht bellen als het niet was opgehouden vandaag toch? Gewoon bellen, misschien kan je vandaag nog voor een echo, dan weet je het zeker! Die onzekerheid is killing!
     
  12. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ja ik ben alleen vandaag helaas op werk. Dus ik kijk vandaag nog even aan! Zwangerschaps test was wel negatief vanmorgen :$
     
  13. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Dat is balen... als het dan al een innestelingsbloeding was, zou je in ieder geval een positieve test verwachten... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
     
  14. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Zijn dit de gewone of extra gevoelige?
    Balen dat je zo bloed meis ... Brengt meer onzekerheden dan duidelijkheid met zich mee.

    Denk dat je ovu testen idd op je pcos reageren :(
     
  15. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu vandaag met je?
     
  16. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik had gister avond echt een flinke steek in me buik dat ik gewoon hard op zei auw zeg, verlies nog steeds een heel klein beetje bruin bloed maar minder dan gister en vannacht eigenlijk niks. Maar ik wil niet voor elke scheet naar de gyn bellen zeg maar zeker nu het bijna is gestopt. Ik moet maandag bloed prikken misschien kan ik ze wel vragen om te prikken op hcg? Maar goed dan had mijn zwangerschapstest gister ochtend ook positief moeten zijn en niet negatief. o_O
     
  17. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Nee dit zijn de normale testen. Ja klopt dat denk ik ook. Ik hoop eigenlijk dat mijn menstruatie er aan komt en ik heb geen hoop op innesteling, maar ja alles kan....
     
  18. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ik snap je... gewoon afwachten dus! HCG prikken voegt idd niets toe aan een zwangerschapstest. Ik had overigens eerst wel een negatieve uitslag op de bloedtest en was toch zwanger (ook een licht positieve test, maar HCG was 4). Gewoon te vroeg geprikt en getest. Ben benieuwd.. hoop in ieder geval dat je snel controle krijgt over je cyclus!
     
  19. Jongemamaworden

    Jongemamaworden Bekend lid

    29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik heb net toch de gyn gebeld die zegt het lijkt op een innestelingsbloeding maar kan ook zijn dat je menstruatie er aan komt. Zelf dus even afwachten en over een aantal dagen nog een keer testen. Op hcg prikken heeft geen zin. :confused: Zo frustrerend
     
  20. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ojeee dus totaal geen duidelijkheid... Hou je ons op de hoogte?
     

Deel Deze Pagina