Ik dacht ga vandaag eens beginnen met de ovulatietesten omdat ik wat krampen voelden dit weekend. En meteen al positief Dit had ik niet verwacht zo snel (dpo 9), is dit niet veel te snel en ongunstig voor het eitje?
Ik denk dat je cd9 bedoelt? Valt wel mee denk ik. Er zijn er meer die een vroeg ei hebben. Hij kan dan morgen of overmorgen springen. Dus op dag 10/11 Als je er dan 14 dagen bij optel, kom je op een cyclus van 25 dagen (nod 3 feb) en dat valt ruim binnen de marge. gewoon goed gebruik van maken, en dan over 14 dagen weet je meer
Haha ja bedoel idd cd 9. Ah oke gelukkig! Heb 9 dagen geleden ook pas mijn echte eerste menstruatie gehad na de pil dus er is ook nog geen peil op te trekken. Dankje voor je antwoord!
en dat was 100% een menstruatie he? Vriendin van mij dacht ook dat ze ongesteld was geworden en deed een ovulatie test op de 9e dag, positief.. ze dacht huh wat vroeg, bleek gewoon toch zwanger!
Sow dat is dan ineens onverwachts leuk nieuws! Maar ik weet dat eigenlijk wel zeker ja, echt 4 dagen gemenstrueerd en nu duidelijk mijn eisprong weer gevoeld.
Als die ovulatietest niet gaat aflopen de komende dagen zou je evt toch een zwangerschapstest kunnen wagen...
Die is wel super positief hoor! Je zou evt voor de zekerheid een zwangerschapstest kunnen doen ik had deze testen ook altijd maar mijn piek zag er niet zo duidelijk uit!
Haha, jullie denken gelijk aan zwanger. zover had ik nog niet nagedacht, maar inderdaad wel erg positief. En ook wel sneller dan gedacht natuurlijk. Ik zou even doortastend, is die morgen niet minder, eventueel ‘s avonds nog een keer. En anders inderdaad toch een zwangerschapstestje er achteraan gooien
Hier vind ik op 2dpo de wachtbank al weer veel te lang jongens hoe komen we dit toch ook al weer elke keer door?
Eisprong schijnbaar wel ongeveer. Alleen is mijn cyclus 9 januari begonnen, en is mijn nod 10-12 februari