Hier 3 dpo. Ik kan elke dag wel hetzelfde typen, maar dan een hoger cijfertje . Niks bijzonders te melden dus. Wachten duurt laaaaang.
Echt he Hier 4 DPO en niks te melden... Ik lees elke dag wel ff mee maar gelukkig druk druk want het wachtbankje is toch een drama steeds
Heb jij al bedacht wanneer je gaat testen? Misschien heb je het wel verteld al maar ik onthoud niks . Ik weet nog niet wanneer... Misschien op 10 dpo? Maar bij 8 krijg ik al de kriebels denk ik.
Heb ik het nog niet over gehad haha dus je bent niks vergeten Ik denk op 12 DPO, maar ik hoop het eigenlijk te rekken tot 14DPO
Ooooh zo herkenbaar! Ik ben ook zo ongeduldig, vreselijk. En wel grappig te vermelden... ik heb een kleine Cattery en dus soms zwangere poezen. Als die eenmaal gedekt zijn, moet je 3 weken wachten tot je weet of ze zwanger zijn. Ik ben dan altijd al zooooo ongeduldig, weeg de poes iedere dag en na 2 weken check ik 20 keer p dag de tepels (zijn ze al roze?) En nu ben ik zelf aan de beurt, is toch niet te doen
16 januari... Ik heb gisterochtend voor het laatst getest, maar wees dat schaduwlijntje ... Dit had ik overigens ook in mijn vorige rondes, die schaduwlijntjes dan... Wanneer mijn eisprong is geweest weet ik inderdaad niet...
Dan gaan we maar gewoon uit van de 1e... Ben doodziek en moet zeggen kan het echt niet opbrengen vandaag om het gezellig te maken..
Hoi! Momenteel ben ik 6dpo, maar ik voel écht helemaal niks. Ergens heb ik het idee dat je toch wel iets van krampjes moet voelen ofzo. Daardoor krijg ik gelijk het gevoel: het zal wel niet raak zijn. Zijn er meerdere meiden die nu op het wachtbankje zitten? En wat voelen jullie tot nu toe? Liefs!
Elke ronde dat ik bezig ben geweest voelde ik van alles behalve de keren dat ik daadwerkelijk zwanger was
Wat een Wat een goed artikel dit! Ik snap dat je echt denkt huh? Hoe kan dit? Maar goede verklaring zo