Ik ben echt slecht bezig deze maand; totaal niet mee bezig geweest en nu denk ik dat ik eisprong gemist heb. Maar dat ben ik over 2 weken vast weer vergeten en dan alsnog vol spanning en vertouwen!
Ik heb wat last van mijn darmen.. althans, dat merk ik alleen bij toiletbezoek. Gek, dat heb ik eigenlijk vrijwel nooit? Zal niet aan een zwangerschap liggen want 4dpo.
Hoe ziet dat eruit geduld? Haha dankjewel ben zo onzeker altijd! Vanmorgen in elk geval voor de fun nog voorzien van nieuwe lading hahaha. Dan ga ik voor 29 Jan.
ja, eerste positieve is positief volgens mij. Die van dinsdag lijkt alleen donkerder, maar een dag meer of minder zal het verschil ook niet maken. Dus inderdaad tussen gisteren en morgen eisprong (als je nog zin heb, zou ik zeker een extra gokje wagen gebaseerd op de test van dinsdag) en hoe lang is je lf normaal? Of gewoon van 14 dagen uitgaan, dus 3 februari?
je hebt nu een aantekening gemaakt, weet niet hoe iedereens geheugen hier is (m’n vriend klaagt altijd over het mijne) maar er is vast wel iemand die over 2 weken zegt... uhm mentos, je dacht je eisprong ook gemist te hebben. maar waarom denk je dat eigenlijk? Is er geen kans dat er per ongeluk toch raak geschoten is?
ja, ik denk ook elke keer dat ik iets aan m’n darmen kan merken... maar die kunnen toch om van alles ineens van slag zijn. Want tot nu toe klopte mijn beweringen niet
Wordt een beetje moe van het wachten hier... had ik ze de nieuwe testen maar niet ff uitgeprobeerd, was best donker, dus wilde hem niet missen... maar schiet niet op. zal toch nog ff geduld moeten hebben
Ja omdat ik nu pas besef dat ik afgelopen dagen vruchtbaar slijm had en eergister steken in mn onderbuik. En vandaag niet meer. Vanochtend wel seks gehad. En over 14 a 15 dagen NOD. Dus kan net zo goed precies op tijd zijn geweest. Positiever denken begint al
Nou dat hoeft natuurlijk ook niets te zeggen, zeker op 4dpo. ALS er al een reden voor zou zijn is dat bevruchting en kan er rondom innesteling nog van alles fout gaan. maar ja, die keer dat ik zwanger was schreef ik in mijn agenda dat ik het gek vond dat ik zulke zachte ontlasting had en 5 dagen later testte ik positief. It’s all in my mind
vind dat er nog weinig verschil te ontdekken is Maar ik heb nog ffies voor ik m’n ei verwachtte... hoopte alleen dat die misschien perongeluk eerder zou komen en m’n cyclus korter
Wat zijn ze veel dagen donker zeg bij jou, hoe kan dat? Lijkt me heel onduidelijk... je hebt toch niet zoveel dagen een lh piek?
Hier sinds vandaag vruchtbaar slijm. Net voor het eerst ovulatie test gedaan van sensitest en ik vind het nu al zo onduidelijk. Om 12:00 een licht tweede streepje, en daarna om 14:30 nog eens getest (gewoon omdat ik nieuwschierig was) en geen tweede streepje... heel raar hoeveel dagen voor jullie ei hebben jullie vruchtbaar slijm?
nee, piek moet nog komen. Maar doordat m’n oefentest zo donker was, maar blijven testen. Denk dat het dus nog wel een paar dagen duurt. vruchtbaarslijm merk ik maar zeer zelden... volgens mij 1 of 2 dagen voor m’n positieve ovulatietest (of voor m’n ei dat weet ik niet meer) Dus 1-5 dagen ervoor ongeveer??? wanneer verwacht je je ei?
Hier uitslag van mijn hormonen, alles lijkt voor mijn leeftijd goed genoeg te zijn. Dus nu alleen nu nog een plakker
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (9) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje, ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel 2 februari (0) 3 februari (1) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 4 februari (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 februari (4) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 6 februari (2) Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 7 februari (1) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 8 februari (2) Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 MamaDorey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 februari (3) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 10 februari (5) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde (ivf) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (0) 12 februari (2) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde 13 februari (0) 14 februari (2) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) 15 februari (0) Nod onbekend (3) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) Aapie88- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (27) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier ook last van mijn darmen en 4dpo. Maar dit schijnt door de progesteron te komen. Ik weiger te geloven dat het iets betekent anders ben ik straks weer teleurgesteld.