Altijd wel onregelmatig, maar niet buiten proportie. Sinds m'n vroege miskraam (die maand had ik een knaller ovutest) twijfel ik over een eitje (geen positieve ovutesten meer) maar wordt wel rond de 30-33 dagen ongesteld elke keer. Nu las ik dat dat ook een vorm van pcos kan zijn, dus nu dedicated tempen, om te kijken of de ovulatuetesten gewoon niet werken en ik wel een eitje heb, of mezelf elke maand voor niks gek loop te maken met ms als resultaat.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor meis, haha... Zie dat mijn berichtje een beetje cruw overkomt, is niet de bedoeling!
@MB91 ik heb zondag een smiley gehad op de clear blue hierbij een foto. Het streepje wie jij hebt heb ik meestal 3 dagen ervoor de knipperende. Ik heb al 3 maanden sinds ik het meer exact dezelfde dag mijn eisprong dag 16. Hierbij een foto links de test streep wellicht helpt het voor jou de linker word echt donkerder als de rechter op een gegeven moment.
Super lief dat je dit post. Heb ik zeker wat aan (graadmeter!!) hopelijk heb ik ook binnenkort wachtbankje stress haha
9,6,4 en 2 Maar wel druk met thuis onderwijs voordeel is veel met de school op beeld dus hoef niet veel te doensoms kan ik ze wel achter het behang plakken hoormaar nummer 5 zal ook echt de laatste zijn
je testen zijn inderdaad om moedeloos van te worden. Op welke cyclusdag was je begonnen, en welke dag zit je inmiddels? hoop dat het bij jou ongeveer hetzelfde verloopt als bij mamavan1, dan zit het eraan te komen.
heb meestal m’n eisprong wel rond dag 19 ja. Werd alleen optimistisch van de relatief donkere testen zo vroeg. Maar kan inderdaad nog alle kanten op gaan
Dag na einde menstruatie begonnen, dus cd8 en zit nu op cd25. Test 2x per dag, en soms een 3e keer met een andere test. We maken het om de dag gezellig, dus daar zal het niet aan ontbreken, het is meer dat ik m'n ei niet wil missen. Ach,... Het houd je bezig hoop idd dat het niet voor niks is.
@Sanne2204, aangezien je niet zeker van je eitje ben kan het natuurlijk maar zo dat je toevallig nu een langere cyclus hebt. Je had wel al een keer getest, maar die test was negatief of schaduwlijntje toch? Hoelang is dat inmiddels geleden? Vanaf menstruatie zit je nu op 4/5 weken toch? Bij 6 weken moet volgens dat lijstje dat ik gevonden had je hcg in elk geval hoog genoeg zijn dat elke test positief wordt. Dus zou gewoon een week na je laatste test een nieuwe doen. En dan eventueel een week daarna weer. Dan zal er toch wel duidelijkheid mogen zijn?
ja, houd je zeker bezig... met plas testen en gezellig maken... je houd bijna geen tijd meer over voor iets anders
denk dat mijn eitje ook ver te zoeken is, en dat terwijl volgens de berekeningen mij ei vrijdag zou moeten springen. Ik blijf voorlopig nog maar even doortesten tot ik mijn ei vind....of niet.
het kan wel hè, ineens Weet niet hoe je testen normaal naar de piek gaan, of is het je eerste ronde met (deze) testen?
Dit is voor mij de eerste keer met deze testen... vorige ronde had ik andere van homemedical. Maar met deze kan het dus dat ze ineens wel positief zijn als ik t goed begrijp?
@Sanne2204 je laatste cyclus duurde ook 37 dagen dus zou nog even volhouden. Denk dat Corona alles flink in de war heeft gestuurd, vorige ronde langere cyclus en wellicht nu ook een laat ei. Misschien slaag je wel een cyclus over. Lastig te zeggen nu helaas Hoop dat je snel verder kan ❤️
Hoi. Ik meld me ook bij deze nod lijst. Mijn cyclus is normaal altijd 28 dagen. Dus dat zou betekenen dat ik vrijdag een eisprong zou moeten hebben. Nu zijn we voor het eerst met sensitest ovu sticks begonnen. Een ovu test geeft meestal 48u van te voren een knaltest hrb ik begrepen?. Wat dus zou betekenen dat mijn ovu test van vandaag moeg knallen. Helaas nog geen knaller.. wel donkerder dan de dagen hiervoor. Maar niet donkerder dan de controle lijn. Iemand ervaring met sensitest? Geven die altijd een knaltest? En na hoeveel min ongeveer of verschijnt de lijn meteen heel donker?
@Wensje29 hier gaat alles goed , lees wel mee hoor maar reageer weinig heb het momenteel erg druk haha. Ik weet niet precies of ik mijn ei al heb gehad. Ik zal mn temperatuur kaartje even toevoegen, misschien kunnen jullie meekijken?