@Wensje92 & @noukie 1992 thanks dames, voor de raad en steun! Het is lastig ... Mijn laatste test heb ik gisterochtend gedaan, negatief ... En inderdaad, wat jij zegt @noukie 1992 ; ik denk er ook een beetje aan dat Corona mijn hele cyclus heeft aangetast. Ik heb het eens opgezocht via Google, het zou ook heel goed kunnen dat mijn cyclus nog in de war is ivm het stoppen van de pil. Het zou " normaal " zijn om ineens afwijkende maanden te hebben, omdat mijn lichaam nog in herstel zit ... en, dat geeft mij wel " rust ". Want, ik zit momenteel erg met mezelf in de knoei ... " is dit wel normaal, ben ik wel normaal, misschien mankeer ik wel iets, misschien ben ik helemaal niet vruchtbaar of is mijn vriend niet vruchtbaar " ... Ik wil nu gewoon ongestelt worden of een positieve test krijgen, maar goed ... dan spreek ik mezelf tegen, want dit zei ik vorige maand ook en 3 dagen later brak mijn menstruatie door ... Dus, ik wacht af ... en, als ik volgende week nog steeds niet ongestelt ben geworden, doe ik weer een test ... Ik had mezelf beloofd afstand te doen van het forum, maar ik merk dat ik jullie steun en adviezen enorm prettig vindt. Dankjulliewel. ❤
@Sanne2204 maak je niet gek meid ❤️ Jullie hebben hele drukke en emotionele weken / maanden achter de rug, daarbovenop nog eens ziek, dat is niet niets. Zowel mentaal als fysiek en dat heeft natuurlijk ook invloed op je lichaam ❤️ Gun jezelf en je lijf de tijd en hopelijk volgt dat wondertje er dan snel ❤️
Wat lees ik toch veel gevoelens die ik ook elke maand heb. Maar even heel duidelijk: nee er is niks mis met jou! Je gaat gewoon met je vriend de weg naar je eerste kleintje bewandelen en ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt. Mooie dingen kosten soms tijd, maar echt, er is niks mis met je. Heel normaal wel, deze gedachtes. Het is toch de eerste keer, en er is geen checklist om te kijken of alles functioneert. Toch moeten wij meiden daar maar gewoon wel vanuit gaan...is zoveel beter voor de gemoedstoestand in dit zenuwslopende proces haha Het kan idd zijn dat je lichaam aan het ontpillen is geslagen, zeker omdat je vorige maand ook een iets langere cyclus had tov daarvoor. Geef jezelf wat rust (ja, ik weet dat dat lastig is en niet op commando gaat ) maar je lichaam zal dan merken dat het "veilig" is en dan zal je ms vast doorbreken. En zo niet, dan hopelijk toch een mooie test over enkele dagen ❤️
Ik snap je zorgen heel goed, maar het komt goed!! Probeer het een beetje los te laten hoe moeilijk ook. Ik denk dat stoppen met de pil idd ons lichaam behoorlijk in de war brengt. Ik ben meerdere keren gestopt met de pil afgelopen jaren, en de eerste 2 keer werd ik een half jaar lang, ja echt 6 maanden lang, niet ongesteld!! Dat rot pilletje is eigenlijk helemaal niet goed voor onze natuurlijke cyclus. Komt echt goed!!!
@noukie 1992 @MB91 @Flowertje27 zit met tranen jullie berichtjes te lezen ... Ben jullie enorm dankbaar voor deze steunende woorden. ❤ Ik zit " pas " in mijn 5e ronde en ik weet dat er velen vrouwen zijn die er meer wegen hebben bewandeld en er nóg langer over doen of hebben gedaan ... Daarvoor ontzettend veel respect! Maar, wat jullie mij nu zeggen, geeft me gemoedsrust en kracht. Ik ben de laatste tijden inderdaad mijzelf niet geweest, door allerlei emotionele en stressvolle tijden, zoals @noukie 1992 al benoemde ... En nu alles weer een beetje tot bedaren komt, val ik in een zwart gat ... Ik heb gisteravond een enorme huilbui gehad, mijn lichaam brak in 1 miljoen stukjes ... zomaar, uit het niets. Ik moet het loslaten ... En ja, dat is inderdaad moeilijk, maar ik moet het doen want ik ben bang dat ik verder weg zak in dat zwarte gat en er uiteindelijk niet meer uit kom. Dit heeft overigens niet alleen met het zwanger worden te maken hoor ... er spelen privé gerelateerd nog meer andere dingen, waar ik mijn plek niet in kan vinden. Mijn lichaam is aan het tegenstribbelen en geeft me de waarschuwing om alles op een laag pitje te moeten zetten. Waardeer jullie steun zo erg ... Ik ken jullie niet allemaal persoonlijk, maar het geeft voldoening om jullie begrip en dezelfde ervaringen te kunnen delen. Nogmaals, dankjulliewel meiden.
Dit had ik inderdaad ook ... Vlak, een laag libido, enorme hoofdpijnen en wanneer het de " stop week " was, hinderde mijn tussentijdse " menstruatie " de dagen totaal. Ik had ook last van steenpuisten tussen mijn benen, soms op het randje van mijn ondergoed. (Sorry voor de info) ... ik dacht dat dit misschien te maken kon hebben door de enorme hoeveelheid hormonen die ik elke dag maar in nam... Maar, die steenpuisten komen elke maand helaas weer terug. Vorige week moest ik mijn oren uit laten spuiten (blijkt er dus ook nog es vocht achter mijn trommelvlies te zitten en een beschadigde gehoorgang... pfff...) toen heb ik meteen advies gevraagd over de steenpuisten. Zij adviseerde mij om lekker te gaan sporten, ook in combinatie met afleiding van ... Dus, heb ik na die enorme huilbui van gisteravond besloten met mijn vriend samen, onze schuur netjes te maken en daar een klein sportzaaltje van te maken. (Ja, wij hebben een behoorlijke schuur!) En wat vinden we beide leuk? Kickboxen! Of... gewoon boxen? Naja... in ieder geval lekker ongegeneerd keihard en schaamteloos tegen zo'n boxbal slaan en schoppen... Ik kan niet wachten... En wat heeft sporten met steenpuisten te maken? Hihi... rare combo... steenpuisten kunnen ook door stress veroorzaakt worden en/of overgewicht. Die overgewicht (niet mega veel hoor, haha!) ga ik dus samen met mijn vriend aan werken, zodat ik het " zwanger worden " wat meer los kan laten en ook een ander doel voor ogen heb.
Yessss, we kunnen verder!!! Oké, met mijn situatie is het wel te begrijpen dat ik gewoonweg blij ben om zojuist wakker te worden van menstruatiekrampen ... en, daar is eindelijk de vloed, die rode duivels, mijn menstruatie dus ... We kunnen verder, naar ronde 6! NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (9) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje, ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel 2 februari (0) 3 februari (1) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 februari (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 februari (4) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 6 februari (2) Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 7 februari (1) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 8 februari (2) MamaDorey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 februari (3) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 10 februari (5) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde (ivf) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (0) 12 februari (2) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde 13 februari (0) 14 februari (2) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) 15 februari (0) 24 februari (1) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nod onbekend (2) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) Aapie88- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (27) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik slik medicatie en moet van het VU dus én temperaturen en ovulatie testen doen. Vorige ronde echt een knal positieve ovulatie test, maar toch geen eisprong gehad (want werd én niet ongesteld en ze hebben mijn progesteron geprikt). dus blijft altijd lastig. Mn temp curve was dus met de ovulatie testen het enige wat kon duiden op géén eisprong, want mn temp wisselde teveel. Vandaar dat ze voor de zekerheid toen geprikt hebben...
Wat fijn Sanne!! Toch wederom een langere cyclus?! Is uiteindelijk helemaal niet erg want hoeveel dagen was je nu? In het ziekenhuis zeiden ze toen tegen mij - als je een cyclus hebt is het al fijn (had ik namelijk niet, helaas) dus het gaat goed komen meid!!!
Yes! Ondanks jammer dat je ongesteld bent geworden, heb je nu wel nieuwe kansen in een nieuwe ronde. Wat ik altijd enkele dagen voor m'n duivels heb is een ontzettend depri gevoel, maak ook met huilen of frustraties. Ik kende dat totaal niet van de spiraal, toen werd ik amper ongesteld en mijn hormonen werden toen flink onderdrukt denk ik, dus toen ik deze mood swings eenmaal ervaarde was dat voor mij (en m'n man) een pittige gewaarwording. Nu, enkele rondes verder ben ik toch blij met deze signalen. Zo weet ik waar m'n lichaam aan toe is en wat ik kan verwachten. Wat leuk dat je je schuur gaat verbouwen! Ikzelf ben fanatiek sporter (hardlopen en kracht) en merk dat het mij altijd erg goed doet. Hopelijk heb jij daar ook profijt van. Nu eerst even een weekje vloeien en voor jezelf zorgen, en dan fris een nieuwe ronde in. (We lopen gelijk )
Ja lastig is dat he. Helemaal happy met de test en dan geen sprong hoe loopt het met jou deze ronde? Zie dat je nod nog onbekend is, hopelijk snel een posi test en een sprong. Hou je toevallig ook een FF kaartje bij?
Wat ik denk te zien (maar beng een expert) is als je temp nu nog 2 dagen hoog blijft (incl vandaag) jouw eitje op cd15 was. (18e januari). Mocht je temp weer zakken dan denk ik dat je eitje nog moet komen. Spannend! Temp je rectaal elke ochtend in bed op zelfde tijdstip?
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (9) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje, ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel 2 februari (0) 3 februari (1) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 februari (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 februari (4) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 6 februari (2) Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 7 februari (1) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 8 februari (2) MamaDorey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 februari (3) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 10 februari (5) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde (ivf) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (0) 12 februari (2) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde 13 februari (0) 14 februari (2) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) 15 februari (0) Nod onbekend (3) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) Aapie88- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (27) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (9) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje, ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel 2 februari (0) 3 februari (1) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 februari (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 februari (4) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 6 februari (2) Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 7 februari (1) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 8 februari (2) MamaDorey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 februari (3) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 10 februari (5) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde (ivf) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (0) 12 februari (2) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde 13 februari (0) 14 februari (2) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) 15 februari (0) Nod onbekend (3) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) Aapie88- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (26) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jaa temperatuur was vandaag weer hoog dus indd cd 15 mn ei gehad. Temperatuur elke ochtend het zelfde ritueeltje haha
start morgen op CD 5 met Clomid! En dan weer op naar een mooi ei deze ronde! dus nog eventjes afwachten wanneer mijn NOD is.. ik houd mijn temp bij in Premom. Dat is meer eigenlijk omdat ik in het begin ook mijn ovulatie testen daarvan had gekocht op Amazon. Nu doe ik het elke ronde met een andere (maar wel per ronde 1 dezelfde) soort. Lief dat je het vraagt trouwens!