@Sanne2204 wat fijn dat je nu weer verder kan! men zo goed dat jullie de schuur gaan ombouwen om te sporten. En gezien je omstandigheden, denk ik dat (kick)boxen ook een hele goede keus is. Lekker je frustratie, verdriet onmacht en alle andere emoties eruit slaan en trappen. Lijkt me heerlijk, en dat samen met je vriend te kunnen doen! En als je dan toch al bezweet ben van het sporten... nog even zweten tussen de dekens (niet omdat de timing zo goed is, maar omdat het kan) en dat is het zo gebeurd
@Melis94 lekker op het wachtbankje nu @Sanne2204 super meid, kan je eindelijk verder ❤ Nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk betere tijden ❤
Bij mij omdat ik mijn ovulatuetesten niet vertrouw en omdat ik licht neurotisch ben (wie niet) en ik merk dat dit me rust geeft
Ik vertrouwde de ovulatie testen eigenlijk wel, maar door dit forum dus niet meer Ik snap eigenlijk niet hoe t kan dat je knal positieve ovu test kan hebben maar toch geen eisprong, hoe zit dat dan eigenlijk?
Je test meet een lh piek, echter heel soms geeft het lichaam dan net niet het laatste zetje, waardoor je eitje niet uit zijn follikel (gele lichaampje) springt. Daarna kan het zijn dat je lichaam het opnieuw probeert (aanbied) enkele dagen daarna. Het blijft proberen, zo gezegd. Waarom het soms niet springt is niet altijd duidelijk, maar bijv. door stress of een impact gebeurtenis in je lichaam (Bijv. Covid) kan het zijn dat het niet doorzet. Het lichaam voelt zich dan niet "safe". Ook hebben je hormonen en de stabiliteit ermee te maken. Maar.... Dit komt minder voor dan dat hij gewoon springt hoor (Corrigeer me iemand indien jullie andere informatie hebben. Dit heb ik van m'n huisarts )
Dat is wel interessant. Enig idee hoe vaak dat zo kan gebeuren? Of dat er helemaal geen eisprong is? En borst voeding heeft daar ook invloed op? Ook al word je wel ongesteld?
Dat is wel interessant trouwens wat je zegt, nooit geweten Dat zou dus een reden zijn om te gaan tempen?
Inderdaad interessant. maar hebben jullie ook wel dit stukje gelezen? ‘Maar.... Dit komt minder voor dan dat hij gewoon springt hoor ‘ niet iedereen kan uitzondering zijn hè. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat LH piek = over 1-2 dagen eisprong
Ik had nog 1 gewone ovu test van sensitest en een gevoelige.. kijk het verschil. Ze zijn tegelijkertijd gedaan van dezelfde urine. Vraag me nu af of die van afgelopen maandag, "de knaller", wel echt positief was want toen had ik de gevoelige gedaan..
Ga ik ook gewoon vanuit Heb ook al jaren een vrij stabiele cyclus dus denk dat het wel goed zit, maar vind vooral de informatie erg interessant want ik wist dus niet hoe dat tempen in elkaar zat en waarom dat werd gedaan Hier inmiddels 6DPO pff, wachten duurt lang
denk dat die wel gewoon positief is hoor. Is toch een stuk donkerder dan nu? men sowieso net zo donker als de teststreep