NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 1 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Sorry, ik kwam weer met me gezeur! :roflmao::roflmao::roflmao:

noukie 1992 en Wensje92 vinden dit leuk.
  2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja weekend! Vind ik ook fijn inderdaad! Ik zit nu op 6dpo. Ik heb van alle keren dat ik zwanger was op z'n vroegst op 9dpo een hele vage tuurstreep gehad, zo vaag dat je je echt nog afvraagt of er nu wat staat of niet. En dan vanaf 10dpo de eerste gewone lichte tuurstreepjes die je op zich wel kon zien met goed kijken. Dus eerder testen dan dat heeft voor mij denk ik geen zin. (Voor bijna niemand denk ik eigenlijk :roflmao:). Maar oh die drang hè!
    Dus ik ga proberen tot 9/10dpo vol te houden, als ik nog geen bloed gezien heb. Dat zou maandag/dinsdag zijn.
    Het weekend daarna duurt me te lang denk ik haha.

Houden jullie nog rekening met testen op wat voor dag je test? Bijvoorbeeld niet op een dag dat je moet werken of juist in het weekend of juist op een dag dat je samen met je man thuis bent ofzo? Of gewoon alleen puur dpo/nod telling, maakt niet uit welke dag dat uitkomt?

xTamx vindt dit leuk.
  3. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    @noukie 1992 @Wensje92
    Bedankt voor het in orde maken van de lijst samen:D

Vandaag 7DPO, zenuwen beginnen langzaam toe te nemen merk ik :confused:
    Haat dit deel blegh, maar ja, wat doe je eraan, kan alleen maar hopen net als iedereen dat het dit keer raak is:rolleyes: Nog even geduld....

noukie 1992, deentjepeentje en Wensje92 vinden dit leuk.
  4. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Eigenlijk hou ik alleen rekening met DPO...:rolleyes:
    Ik werk momenteel niet en mijn vriend werkt veel thuis door corona dus hij is direct betrokken als ik ga testen....Tenzij ik het stiekem doe:roflmao:

noukie 1992 en Wensje92 vinden dit leuk.
  5. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Wachten op je ei duurt ook zooooo lang :confused::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Kinderkopje, xDanielle, Marinda1988 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    I feel u hahah

Lizzie93, xTamx, Wensje92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ohh jaaa duurt ook lang!

xTamx en Wensje92 vinden dit leuk.
  8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ik houd met niks en niemand rekening. Alleen met mezelf :roflmao: ik ben super ongeduldig wat testen betreft :roflmao: kan zo 2 testjes op een dag doen:rolleyes:

xTamx, noukie 1992, prulletje2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    @Hopelijk2021, welkom in de groep.
    Volgens mij had ik nog niks van je gelezen?
    Ronde 32 al?

@Sanne2204, nee hoor is geen gezeur. Ik snapte er ook even niks van:confused:;)

@xTamx, graag gedaan;) en dat wordt bijna testen?!?

@prulletje2, 9/10 dpo schiet al op!

jullie kunnen gaan testen, tegen de tijd dat ik een positieve ovulatietest heb.
    @Flowertje27, ik zit er ook nog steeds op te wachten en duurt inderdaad lang!!!!

Mijn nod valt vlak voor Valentijnsdag. Dus ik ga sowieso voor die tijd (stiekem) testen, dan kan ik m’n vriend verassen als het gelukt is.
    Mocht het niet gelukt zijn, dan nog test ik sowieso ‘stiekem’.
    Het krijgen van een kindje is toch een beetje een vrouwenproces. Wij voelen al maanden van alles en denken van alles. Dus vind ik het leuk om m’n vriend ermee te verrassen.

Ik denk dat het een shirtje voor onze dochter wordt, maar weet ik nog niet zeker. Dat is wel het makkelijkste aangezien ik daar zelf apparatuur voor heb.
    misschien ook gelijk handig voor de familie:thumup:

Ooh ik heb er nu al zin in!!!! (Had ik natuurlijk al)
    Maar kan niet wachten!
    Nu eerst dat ei maar zoeken... het lijkt wel pasen:roflmao:

10. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    De 2 meiden waar ik het voor had bijgewerkt hadden al eerder aangegeven op het wachtbankje te gaan. Ik vind het zelf ook irritant als ik gelijk door iemand anders op het wachtbankje geplaatst word maar in dit geval waren er al een aantal dagen overheen gegaan en dan vind ik een bijgewerkte lijst wel zo prettig ;)
    Ik had volgens mij de laatste lijst gepakt, dus dan is er iets voor mij niet goed gegaan.

Maar als er mensen zenuwachtig van worden dan zal ik de lijst verder met rust laten hoor haha:roflmao:

xTamx, noukie 1992 en Wensje92 vinden dit leuk.
  11. MamaRies

MamaRies Lid

17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Oh hier nog zo iemand die niet kan wachten met testen hoor! Kan zo gerust vanaf 7 dpo er iedere dag een test tegenaan gooien. En na iedere menstruatie denk ik... Dat ga ik deze maand echt niet meer doen... En ja hoor daar ga ik weer veel te vroeg!

Nu zo een gekke situatie. Dinsdag gaf de verloskundige aan dat mijn ei op springen stond. Nu 3 dagen later heb ik rozeverlies en voelt m'n rug alsof k 80 ben. Een innesteling lijkt me echt onmogelijk. Snap niks meer van m'n lichaam.

xDanielle en xTamx vinden dit leuk.
  12. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    eisprongbloeding? Bestaat dat?:confused:

13. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Had jij voor de zekerheid nog doorgetest vandaag?
    Kijken of die vanavond ook licht blijft net als vanmorgen

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja ook wel eens van gehoord, maar volgens mij bestaat alles wel als je het opzoekt en lezen we toch alleen wat in ons straatje past :roflmao:

MotorMeisje, MamaRies, xTamx en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Flowertje27, prulletje2 en xTamx vinden dit leuk.
  16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh ik had bij de tweede de oudste ook een shirtje aan gedaan met 'ik word grote broer' en mijn man hem uit bed laten halen. Maar dat kon toen alleen omdat ik een paar dagen daarvoor nog dacht dat ik ongesteld was en hem dat ook verteld had. Bleek later toch zwanger dus was toen wel leuk zo.
    Bij de andere heb ik gewoon de digitale 'zwanger' test laten zien. Dat gaat nu weer zo waarschijnlijk als het raak is. Voor familie nog geen idee.

Trassi vindt dit leuk.
  17. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ik had de lijst van @Devries dus denk dat er daar dan iets niet goed ging. Maar na mijn lijst ging t nog slechter hahaha:roflmao: gelukkig is het nu weer opgelost.
    Lekker bezig @Wensje29 en @noukie 1992 :thumup:

18. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Iemand anders al ideeën voor de famillie?

vorige keer had ik eigenlijk nog niet zwanger horen/mogen zijn. (Bij schoonouders inwonend, en slechts 4-5 maanden een relatie)
    Dus toen durfde ik het bijna niet te vertellen, dus duwde ik iedereen de echo maar in zijn/haar handen.

Wil het nu dus wel iets leuker doen.

xDanielle, xTamx en Loulou12 vinden dit leuk.
  19. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Haha nou ik heb toen aan de opa en oma’s een knuffeltje gegeven met een tag er aan waarop stond: wil je op mij passen tot mijn vriendje of vriendinnetje geboren is?’ vond ik wel schattig. En de volgende keer wil ik mijn dochtertje erbij betrekken, maar hoe weet ik nog niet haha.

Wensje92 vindt dit leuk.
  20. MamaRies

MamaRies Lid

17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Even opgezocht en ja dat zou inderdaad ook nog kunnen! Wist niet dat je daar ook nog roze verlies van kon krijgen. :eek:

Deel Deze Pagina