NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 1 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Zo ik ben vandaag gebeld door het ziekenhuis (na weer een bezoekje vanmorgen) en maandag heb ik mijn eisprong dus dan kan ik op het wachtbankje :thumup::roflmao: (want dan heb ik de punctie :p)

Wensje92, MB91, MotorMeisje en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ja dat wel maar als nog wil ze een zusje en de jongens een broertje we hebben haar ook uitgelegd dat we het niet voor het zeggen hebbenmaar dan nog mama ik wil een baby meisje
    O ik denk wel hele leuke reacties ze zien het wel hier gebeuren maar 5 is voor ons dan ook echt genoeg auto vol huis vol☺️maar heb wel besloten mocht de baby uit het ledikant groeien etc ga die weg gevoel zal altijd blijven maar dan sluit je het ook echt af☺️

Wensje92, xTamx en noukie 1992 vinden dit leuk.
  3. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Aaah dat snap ik wel! Zou echt heel leuk zijn een meisje voor jullie dan :)

Wensje92, Trassi en xTamx vinden dit leuk.
  4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Noujaaa :roflmao: gelukkig voor jou dat het allemaal meevalt!

Wensje92 en Marinda1988 vinden dit leuk.
  5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Vond ze het wel leuk om te helpen enzo toen je jongste een baby was, ook al was het een jongen? En je oudste, hoe vindt die het?

Hier is de middelste nu 4 en heb een baby van 8 maanden. Zij vindt het echt zooo leuk! Maar ja, het is wel een meisje hier inderdaad. Maar ik denk dat ze het met een jongen net zo leuk gevonden had. Zolang ze baby zijn tenmiste haha. De oudste vindt er niks aan. Vooral toen het echt nog een hele kleine baby was niet. Nu ze meer begint terug te lachen enzo vindt hij het wel al leuker en praat hij soms zelfs af en hoe lief en schattig tegen haar.

Wensje92 en xTamx vinden dit leuk.
  6. Hopelijk2021

Hopelijk2021 Nieuw lid

22 jan 2021
    4
    10
    3
    Vrouw
    Hallo iedereen
    Na 2.5 jaar meelezen op verschillende forums, nu toch maar een account aangemaakt.
    Misschien helpt het een beetje in deze tijd.
    Ik ben deze week gestart met iui met homooninjecties..

Zie het na een jaar clomid/letrozol iets hoopvoller in met deze behandeling, maar wil niet te positief zijn en er vanuit gaan dat het nu vast snel gaat lukken. Ik zit momenteel in rond 32.
    Om me nuchter te houden lees en praat ik graag mee..
    Maar ook om de mooie verhalen te kunnen delen. Toch het gevoel te hebben dat je niet alleen op je eilandje zit.
    we zijn nu 2.5 jaar aan het proberen zwanger te worden met pcos als diagnose
    Gelukkig hebben we al een prachtige meid die dit jaar alweer 4 wordt maar er is nog genoeg liefde voor een 2e

Iemand nog tips voor me bij dit traject..?
    Of hoopvolle verhalen ofzo ;)
    Hopelijk kunnen we samen aftellen naar positieve testen ofzo haha

Liefs!

Wensje92, MB91, MotorMeisje en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Oja, hier geen voorkeur voor een jongen of meisje ... ook niet stiekem ... wij vinden het het allerbelangrijkst dat het gezond is!
    Jep, heel cliché ... Maar, ik heb 2 broertjes die zijn overleden (20 weken en 36 weken zwangerschap), dus is de gezondheid het belangrijkste voor ons. :)

De neef van mijn vriend word deze maand papa van een jongen, als het natuurlijk rond de uitgerekende datum mag komen, haha ... :rolleyes: Zo niet, word het begin februari.

Wensje92 vindt dit leuk.
  8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Nou dat wel ze slapen ook samen op 1 kamer.die twee zijn twee handen op 1 buik.de oudste vind het ook leuk maar die ga veel om met me zoontje van 3.of liever achter de switch fortnite spelen.

Bij jou is het dus jongen twee meisjes dan zou het leuk zijn als het een jongetje zal zijn.ik hoop voor me dochter een meisje hier liggen ze vaak in de clinch

9. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Welkom! Geen tips helaas. Het traject is gewoon heel zwaar en soms vet kl*te maar probeer te kijken naar de prijs aan het einde van de ellende..
    Ik zit momenteen in ivf ronde 1 voor baby #4 maar heb al 2x eerder ivf gedaan en in totaal 17x iui met hormonen voor mijn jongens en ze waren elke spuit waard

10. MamaRies

MamaRies Lid

17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Bij de laatste zwangerschap had ik voor mijn dochter een ketting gemaakt, met letterkralen, waarop stond: ik word grote zus. Deze ligt nu klaar om hopelijk snel gebruikt te kunnen worden!

Sanne2204 en Wensje92 vinden dit leuk.
  11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hmm hier geen voorkeur heb zelf een zoon van 9 en een dochter van 5.
    Mijn vriend heeft een zoon van 8.
    Voor hem zou ik een dochter wel leuk vinden.
    Onze zoon wil een broertje en absoluut geen zusje en onze dochter wil een zusje om mee te spelen.
    Nog geen namen.

Wensje92 en noukie 1992 vinden dit leuk.
  12. Kinderkopje

Kinderkopje Actief lid

28 nov 2020
    389
    340
    63
    Vrouw
    Pfffff vertel mij wat, al zijn jouw streepjes donkerder als die van mij. Ze zeggen dat geduld word beloond dus daar ga ik dan maar van uit;)

Wensje92 en MB91 vinden dit leuk.
  13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @xoxoLieke ben jij inmiddels niet iets van 9dpo? (Want ik dacht laatst toen je 6 zei dat je al zo ver was haha!). Heb je al getest? :D

14. Kinderkopje

Kinderkopje Actief lid

28 nov 2020
    389
    340
    63
    Vrouw
    Nee sowieso geen voorkeur, als het kindje maar gezond is. En we hebben voor een jongen en meisje één en dezelfde naam. Maar nog niet definitief besloten dat dit ook echt de naam gaat worden als het zover is....:)

Sanne2204, Wensje92 en noukie 1992 vinden dit leuk.
  15. MB91

MB91 Fanatiek lid

Whahahah wat een verhaal. Sorry, moest er toch wel echt om lachen :oops: maar wat een goed nieuws! Niets dat je in de weg staat, ik hoop dat dit gewoon je ronde is!

Fijn dat de lijst weer up to date is. Ik hoop mezelf hier eerdaags ook op te mogen zetten, maar natuurlijk weet ik dat niet zeker. Toch loopt mijn test heel licht op sinds vanavond en heb ik wat "eipijn" (alweer :rolleyes:) dus hoop heel erg dat het doorzet en ik een eitje heb dat springt ergens deze cyclus. (Morgen CD 27 en ik doe echt dansjes met een mini oplopend lijntje :$ m'n man verklaarde me wel voor gek :roflmao:)

Babynamen: ik heb er echt al zoveel...! maar eerst wil ik die positieve test, voordat ik me erin verlies en elke website en boeken afstruin naar nog meer opties :o:

Qua voorkeur: buiten dat het gezond is zou ik heel graag eerst een jongetje willen. Ik weet dat dit stiekem ook een wens van mijn man is... Dus daar hoop ik dus op. Toch zou ik net zo blij zijn met een meisje, maar dan heb ik wel al die jaren nodig om m'n vent te leren hoe je haren vlecht etc. :roflmao::roflmao::D

noukie 1992 en Wensje92 vinden dit leuk.
  16. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    dat meen je niet!
    Die heeft wel een training nodig dan.
    Gelukkig viel het mee.
    Succes komende ronde:thumup:

17. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

25 okt 2020
    352
    554
    93
    Vrouw
    Ben weer bijgelezen hoor. Fijn dat de administratie weer op orde is :p

Ik was dus vanmiddag voor m'n werk vergeten te testen en net nog maar gedaan, ook al was het al zo laat. Maar goed ook, want hij knalt er weer vanaf deze maand! Zometeen nog maar even gezellig maken (nog niet gedaan deze maand :eek:) en morgen nog wat testjes er tegen aan gooien.

We hebben het nog niet over namen gehad, we moeten eerst maar een uitgerekende datum hebben. En dan het er over eens zien te worden of we een geslachtsbepaling willen deze keer. Ik wil dat namelijk niet (bij mijn dochter ook zo gedaan en vond het prachtig) maar mijn man denkt er anders over.

Oh ja, ik zet mezelf wel op het wachtbankje als het zo ver is ;) Screenshot_20210122-234322_Premom.jpg

MB91, MoesCH, noukie 1992 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Leuk in iedereens ideeën te lezen.
    Het is natuurlijk ook nog veel te vroeg om het erover te hebben. Iets te besluiten.
    Maar ja, je moet wat hè. Wachten op je ei of je positieve zwangerschapstest;)

ik vond de tompoucen ook een leuk idee.

Namen... ik ben zelf al een beetje aan het oriënteren, de vorige keer wisten we niet wat het werd, en hadden geluk dat het een meisje werd, want was niet tevreden over onze jongensnamen:roflmao:

nu heb ik denk ik meer met de jongensnamen... dus als het lukt zou dat misschien beter uitkomen?:rolleyes:

MoesCH en noukie 1992 vinden dit leuk.
  19. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    @MotorMeisje, goede duidelijke test!:eek: Veel plezier ermee:rolleyes:

@Hopelijk2021, geen ervaring met het traject. Kan me voorstellen dat het zwaar is.
    Maar na 32 rondes, kan het niet lang meer duren toch?
    Laten we het hopen;)

20. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @MotorMeisje jaaa die KNALT zeker :D
    Gelukkig heb je nog getest, maak het maar lekker gezellig :p

Deel Deze Pagina