Waar ik eerst zo hoopte dat mijn ei zou komen en die in middels ook is gekomen, en wij heel graag een kindje willen hoop ik nu eigenlijk dat het deze ronde niet raak is. Vandaag door de huisarts terug gestuurd naar het zh vanwege de cyste... was ondertussen 2 cm gegroeid en enorm pijnlijk dus besloten de cyste leeg te zuipen. Bij het leeg zuiden bleek er veel rotzooi en bloed in te zitten dus opgestuurd voor een kweek. Daarnaast ook nog een ontsteking erbij dus een zeer zware antibioticakuur gekregen in de hoop dat het rustig blijft...maandag uitslagen en terug naar t ziekenhuis. We blijven positief en hopen op een goed uitslag...maar zou het zo zijn dat ik deze maand zwanger word krijgt het kleintje wel nu al allemaal troep binnen en dat is geen fijn idee.
Wat naar allemaal zeg. Hopelijk een goede uitslag. Gelukkig kunnen veel antibiotica geen kwaad tijdens een eventuele zwangerschap.
Dankjewel voor je reactie, wist niet dat dit het geval was.... laten we hopen inderdaad dat het allemaal meevalt.
Ben apothekersassistente dus als je eventueel twijfelt of meer wilt weten over welke antibiotica etc mag je me berichten
Lieve meiden, wie weet of je bij een nieuwe zwangerschap ook 1 jaar moet wachten met naat de huisarts stappen of dat je dan ook eerder nieuwe onderzoeken kan krijgen? Heb het er met mn man over gehad en wij denken beide dat het hebben van de niche, en de geschiedenis van de isci toch onderdeel blijft van deze reis..
Als je eerder in de mmm geweest ben. Hoef je toch niet weer een jaar te wachten? Lijkt mij tenminste. Geen ervaring mee alleen.
Hebben ze jouw niche opgemeten? Ik snap je angsten, ik heb er geen ervaring mee qua snelheid medische molen, maar als het in je hoofd blijft zitten kun je altijd een bezoekje wagen
Vervelend maar wel fijn dat er wat aan gedaan is. Mocht je zwanger raken, miss is het dan een geruststelling om te weten dat je kindje pas na ongeveer 5weken aan je bloedbaan zit...en vaak daarna pas medicijnen, alcohol etc meekrijgt
Ik heb even een (vieze) vraag. Vandaag echt ineens witte klodders afscheiding. Zijn dat tekenen dat je eisprong daadwerkelijk is geweest? Nog nooit zo erg gehad
Wat schrikken zeg! Snap dat er dan even vanalles door je hoofd gaat! Sterkte ook hierin! Hopelijk mag alles goed verlopen!
denk dat ik wel gewoon die van gister aan kan houden als eerste positieve test. Dus vandaag of morgen eisprong. beetje last van m’n buik, maar kunnen ook de zenuwen zijn
Ik heb ondertussen plaats genomen op het wachtbankje. Maar wil iemand dat aanpassen voor mij? Dank alvast! Ik vind het nu al spannend. Wachten duurt laaaaang....
Ja je mag je dan gewoon weer aanmelden hoor! Juist omdat er een niche is vastgesteld en icsi verleden. Ik zou een afspraak maken
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 februari (9) prulletje2- 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 xDanielle- 30 jaar - 3e kindje (2e voor manlief en 4e voor ons samen) - Ronde 3 Melis94-26 jaar - 2e kindje ronde 9 (ronde 6 na vmk) xoxoLieke- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 ongeveer annelies03 - 33 jaar -1ste kindje, ronde 5 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veeeel te veel 2 februari (0) 3 februari (2) priscilla1987 - 33 jaar - 5de kindje - ronde 2 Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 februari (4) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 26 jaar - 1e kindje - OI ronde 4 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 5 februari (3) Mommy2020- 33 jaar - 2e kindje- ronde 2 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 februari (3) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 22 - Ronde 3 IUI MoesCH - 35 jaar - 4e kindje 2e ronde Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 16 7 februari (2) kimmyrosie- 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12- 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 8 februari (4) MamaDorey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e na ma) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 12 Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 februari (5) Lizzie93 - 27jaar - 2e kindje - ronde 3 Sassefras01 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 46 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 2 na miskraam) Kinderkopje - 36 Jaar - 1e Kindje - ronde 2 10 februari (3) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 8 Aline2021 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 1 na vmk AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (0) 12 februari (3) Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - 9de ronde Wensvooreenderde - 35 jaar - 3de kindje - 13de ronde Devries - 26 jaar - 1ste kindje - 32ste ronde 13 februari (0) 14 februari (3) Stefanie89 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 3 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 5 (ronde 2 na vmk) Hopelijk2021 - 29 jaar -2e kindje - Ronde 32 15 februari (0) MamaRies - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 ongeveer(ronde 1 na miskraam) 24 februari (1) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nod onbekend (3) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 OI (clomid) Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (45) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (27) Zwanger (1) Ongesteld (1) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb hetzelfde sinds mijn eisprong (zondag), heb echt heel veel afscheiding... ook nog nooit gehad na m’n eisprong!
@Sassefras01 gedaan voor je even zoeken naar de lijst haha veel te veel gekletst hier Wachten duurt idd laaaang gelukkig heb ik wel afleiding van mijn kleine dreumes dan gaat wachten wel wat sneller haha bij mijn eerste poging voordat we L. Kregen duurde het nog langer voor je gevoel het wachten.