Pff zeg dat. Bij mij overheerst nu t gevoel dat niet raak is en had ik vorige ronde ook. Ik vind t eigenlijk helemaal niet leuk dit proces van zwanger wordenkonden we maar gewoon op een knopje drukken en hup zwanger ik ben echt miss ongeduld
Nog geen menstruatie bekend maar wel al 1.5 week kramp. Nieuwe ovulatietesten besteld incl thermometer.. Opnieuw inlezen want dat is voor mij alweer 6 jaar geleden dat ik die methode gebruikte
Ok, hier gisteren en vandaag beide keren 37.0 en vandaag pas een piek met de ovulatietest. Dus de eisprong moet als goed is nog komen.
Whaha ik ook, mijn vriend zegt ook wacht nou maar gewoon af. Ik zeg jij kent mij nog niet na bijna 6 jaar Ik vindt het ook dood eng dat dus de komende dagen de innesteling gaat plaats vinden ofzo
Wat voel je precies. Ik merk vaak ook krampen en steken maar is echt zeurend. Heb je een regelmatige cyclus?
Spannend, dan test ik nog even door. Heb er 30 binnen gekregen dus kan wel ff haha. Vanavond en morgen sws maar even aankijken.
Ik slik nu voor de 3e ronde Clomid... dus van mezelf geen regelmatige cyclus. Eerste ronde clomid wel een eisprong gehad, vorige ronde weer niet... eerder 5 rondes gehad met letrozol die alle geen eisprong opleverde. vooral een zeurend gevoel onderin mn buik, beetje krampen zoals ik meestal de ochtend heb van mn menstruatie. En onderrug pijn. Maar heb dus pas 1x een eisprong gehad sinds ik gestopt ben met de pil in juli 2019... dus weet ook niet zo goed wat ik zou moeten voelen haha
Oh oeps, homedical zie ik. Heb gewoon de eerste hit van telano gepakt Maar deze dus. Idd vreemd dat de mijne groen zijn, terwijl ze hier ook als blauw staan.. https://www.homedical.eu/products/30-stuks-ovulatietest-dipstick?variant=37845354709185¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&cmp_id=12084907353&adg_id=115846064105&kwd=&device=m
Ohhh lees nu pas goed dat je al zegt, morgen testen haha. Ik las maandag testen.. koekoek. Sorry haha. Ben benieuwd morgen!!
Ja zeker alleen ben altijd bang voor de teleurstelling, heb elke maand wel weer wat kwaaltjes gehad maar tot heden nog niks. En wanneer is jou nod? Al symptomen?
De teststreep ook gewoon donkerder dan de controle streep toen was ik helemaal blij en gerustgesteld en de dag erna lag ik op de seh.... had dat nooit verwacht. Maar zoals ik al zei een volgende keer zal ik nog steeds veel testen doen.... Bij mij niet direct knallend, maar werd dus wel knallend. Wilde eigenlijk net stoppen met testen omdat ik een super knaller had en de dag erna was het mis.
Ik zit in ronde 3. Merk dat is vooral vanaf einde ochtend een wat gespannenonderbuik heb. Maar of dat een kwaal Is..?