Ik kan mijn eipijn duidelijk voelen. Had alleen pas door dat dat eipijn was toen ik voor het eerst een ovulatietest had gedaan. De pijn herkende ik namelijk en dacht toen ooooh dit is dus eipijn eerst in de dagen ervoor last van mijn stuitje en onderrug en daarna vlak voor het springen links of rechts duidelijk spanning op een eierstok alsof hij elk moment kan openbarsten haha ook pijnlijk met lopen en opstaan. Onderbuik dan ook wel gespannen dit houdt dan een aantal uren aan soms best lang maar soms ook maar 2 uurtjes.
Leuk dat je daar door de ovulatietesten achter kwam! Ik ben ook erg benieuwd nu ik voor het eerst die testen gebruik. Voel nu ook m’n rechterkant steeds bij het gaan zitten ofzo.
Heb je een foto van al je testen? Ik gebruik ze ook pas voor het eerst. Twijfelde ook echt of ie niet al was geweest. Tot ik vandaag een hele duidelijke test in handen had. Benieuwd wat er morgen uitkomt!
Weer een wat smerige vraag, maar weer klodders wit gevonden zojuist. Snap er niks van, misschien is dit een goed teken?!
Heb je een foto van al je testen? Ik gebruik ze ook pas voor het eerst. Twijfelde ook echt of ie niet al was geweest. Tot ik vandaag een hele duidelijke test in handen had.
21.00 Leuk zo’n peuterpuber... dochter (van 3) ging net pas naar bed, véél te laat natuurlijk. Dan wordt ze altijd zo vervelend, en niets is goed. De laatste tijd is papa toch al niet snel goed. Maar ik moest nog even snel btw aangifte doen. Dus ze liep zowaar met m’n vriend mee naar boven, hij liep nog terug om m’n telefoon te lenen voor het tandenpoetsliedje (app op m’n telefoon) En alles leek goed te gaan, dus ik bleef beneden wachten tot alles klaar was. (Als ik naar boven kom als ze nog bezig zijn, zeurt ze sowieso gelijk om mama en dat vind papa niet leuk) Op een gegeven moment merk ik, het lijkt niet meer heel makkelijk te gaan. Maar ik houd me in, en laat het papa zelf oplossen... En toen ging het mis. (Niet fysiek) oapa schreeuwt dat ze moet luisteren (terwijl als ik m’n stem verhef, zegt/weet die dat het niet helpt) En loopt boos weg, dat die niks met det kan. Uiteindelijk heb ik dochter naar bed gebracht. En zegt vriend. Dat is zo helemaal geen tweede wil. En dat die voor me hoopt dat het nu gelukt is, anders komt er waarschijnlijk geen tweede. wat ben ik boos en verdrietig om deze opmerking. edit: Inmiddels heeft vriend het wel goedgemaakt en gezegd dat die wel een 2de wil, maar ben toch nog wel verdrietig en boos hierom. Aangezien we toch al 9 maanden bezig zijn
Nee sorry! Had ze vandaag binnen gekregen, dus ook maar 2 gedaan nog. Dit zijn ze, maar heb je niks aan. Ik doe morgen weer 1.
ach meis, wat een verhaal.... zo niet leuk als het even zo uit de hand loopt maar in het heetst van de strijd kan je soms dingen roepen die je niet meent. Wat nu bij jou vriend het geval was. mij snap heel goed dat je boos en verdrietig word van wat er gebeurd is. Het is ook best heel kwetsend zeker als jullie al zo lang mee bezig zijn. Goed dat je vriend het goed heeft gemaakt en toch een tweede wil, alleen snap je gevoel heel goed en dat kan je ook niet zo 123 uitzetten. dikke knuffel! Komt weer helemaal goed En het gaat gewoon raak zijn hopelijk deze ronde toch fijn denk ik voor je dat je het even van je af kan schrijven hoop dat dat een beetje helpt.
Ik sluit me aan bij @Aapie88 haar woorden, Ik sluit me hierbij aan, mooi gezegd @Aapie88 en ik ben blij voor jou @Wensje92 dat hij erop terug kwam. Precies zoals aapie zegt soms zegt iemand iets in zijn emoties wat diegene achteraf niet zo bedoelt/meent, maar wat voor jou ongelofelijk heftig is
Ook ik sluit me aan bij @Aapie88 haar woorden. Probeer er niet te zwaar aan te tillen, hoe moeilijk dat ook is. Deze trajecten zijn nou eenmaal emotioneel en laten we eerlijk zijn, mannen weten zich niet altijd heel goed uit te drukken . Uiteindelijk gaat het erom wat jullie op lange termijn willen. Op het heetst van de strijd zeggen we allemaal wel eens iets waar we later spijt van hebben. Ik snap heel goed dat het klote voelt, maar in ieder geval heeft hij spijt . Blijf sterk, uiteindelijk is het het vast allemaal waard!
En ook ik sluit me helemaal aan bij @Aapie88 haar woorden. Ik snap dat het je wel raakt, gelukkig heeft je vriend het weer goed gemaakt.
Bedankt allemaal. inderdaad zo ontzettend fijn om het van me af te kunnen schrijven. En van jullie de bevestiging te krijgen van wat ik eigenlijk zelf ook wel wist natuurlijk. (Hij meent het niet) maar omdat dit een opmerking is die echt raakt. En zoals daantjeee ook zegt, mannen weten zich niet altijd even goed uit te drukken. Maar ik denk ook echt dat die niet in de gaten had hoe zeer juist deze opmerking zou doen. 9 maanden proberen lijkt in een mannenhoofd korter dan in een vrouwenhoofd (of in elk geval bij ons) De goedmaakseks verwacht ik niet veel van, na 3 dagen eisprongseks (niet echt standaard hier) Echt ontzettend bedankt dat ik m’n hart hier even kon en mocht luchten ( niet dat jullie veel keus hadden) Ik ben echt oprecht zo blij dat ik tijdens onze ‘reis’ dit forum tegen kwam. Ik had het hard nodig, en nu met dit... ben ik nog dankbaarder voor jullie. En inderdaad... nu hopen dat het raak is... En hopen dat het bij jullie raak is jullie zijn toppers! b.t.w... hebben we morgen nog testers tegoed??? Zou wel leuk zijn nog wat roze nieuws het weekend
Oh, voor de dames met kinderen van 3 jaar en ouder... herkennen jullie hier iets in? En is was het bij jullie een fase, of is het ‘kind eigen’? Ik raak er zelf ook vaak gefrustreerd van, je wilt dat ze ff meewerkt maar lacht je letterlijk gewoon uit
Mijn kindjes zijn inmiddels iets ouder, maar het hoort er idd gewoon bij. Hier komt het nog steeds wel eens voor dat ze mama willen haha, mijn man heeft zich er inmiddels bij neer gelegd Ow en 3 jaar valt nog onder peuterpubertijd laten we maar zeggen