In de avond is mijn temperatuur overigens hoger 38.1 gisteren en net was hij 37.6. Dat is echt van meteen na opstaan.
Zo herkenbaar die drang, ik heb het nu al met 4 dpo Nou er is niks minder hoop voor je hoor, innesteling kan nog komen hè
ik heb mijn hele leven al van mezelf een lage temperatuur misschien dat dat het is? Bij iedereen is het anders dus op die manier kan je niet echt vergelijken. Iedereen heeft een ander lichaam en reageert anders. Hoge temperaturen zijn wel gunstig. Ik had juist gelezen dat vrouwen die ‘koud’ zijn dus na het ei onder de 36,8 blijven na de eisprong de innesteli er zit zeker een verschil met meten onder de tong of rectaal/vaginaal onder de tong is echt niet zo betrouwbaar die temperaturen schommelen dan te erg om een goed beeld te krijgen. Dan krijg je echt een berglandschap met veel pieken en dalen. meer weet ik ook niet ben ook nog maar net een groentje met de tweede keer temperaturen ik heb er wel veel over gelezen. Verder nog niet veel ervaring maar je hebt dus geen kaartje om te laten zien hier?
Haha heel begrijpelijk maar zo vroeg kan het nog alle kanten op waarschijnlijk is je eitje nog niet eens ingenesteld nu 5 dpo maar de tijd gaat langzaaaaam.... ik ga vrijdag mijn eerste testje wagen 11 dpo
@Aapie88 super bedankt voor de uitleg. nee ik ben aantal keer zwanger geweest maar toen was het meer gaan ervoor en na 3 weken zwanger afgelopen september ook alleen toen later een miskraam gehad helaas. daarom nu er iets meer mee bezig. En deze ronde gekeken naar temperatuur ivm met hormonen. Mijne is sinds afgelopen week pas erg hoog normaal ook vrij koudbloedig maar dan kijk ik het gewoon even aan heb donderdag ook bloed geprikt omdat ik vocht melk uit een borst had na eisprong. En aangezien ik geen zwangerschapstest meer durf te doen door de miskraam heb ik bloed mogen prikken. Dan kunnen ze ook meteen alle hormonen nakijken
Ja, je hebt helemaal gelijk ik heb het eens terug gelezen. Ik zag afgelopen 2 dagen voor 2 dpo aan Maar 5/6dpo zou je een innesteling kunnen hebben. Al is dat wel vroeg maar kan wel ik had haar bericht verkeerd gelezen
pff begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor! Na eisprong begint het voor mij te lang te duren allemaal :') Hoe komen jullie die laatste 2 weken door?
Die laatste 2 weken komen we niet zo goed door hahah de testdrang is veels te groot en ik ben miss ongeduldig
Dat d8 ik dus ook. Ik ga op 10dpo pas een testje wagen hahah.. maar zie hier 7dpo en kan het niet meer houden Ik weet dat 7dpo ook best vroeg is nog maar je leest wel eens op het forum dat mensen zo vroeg positief testen dat wil ik ool maar helaas...
Die drang komt al heel snel om het hoekje kijken. Bestond er maar een test die gelijk na bevruchting kon vertellen zwanger of niet
Echt erg, vorige ronde ben ik op 9 dpo begonnen met testen. Ik hoop nu langer te kunnen wachten maar ben er bang voor
Vreselijk he hahah! Ik heb ook last van testdrang ik haal expres geen testen in huis dan ben ik vanaf 3dpo al aan het testen
Uhhh in eerste instantie niet Maar ik heb mezelf afgelopen dagen wijs gemaakt, of nouja het is echt heel sterk me gevoel, dat het niet raak is. Ben er behoorlijk saggie door en zit mezelf enorm in de weg. M’n vriend kan niks goed doen en uhm eigenlijk niemand ben beetje klaar met mezelf en dat obsessief zwanger worden gedoe. En tis pas ronde 2 dus het slaat nergens op maar pfff. Sorry voor mijn frustratie